دولت کانادا 700 هزار دلار در اسکله مهم بازدیدکنندگان در پارک ملی جزایر خلیج گرجستان سرمایه گذاری می کند

[ad_1] طراحی مقاوم در برابر آب و هوا به پارک کمک می کند تا با نوسان سطح آب سازگار شود 24 ژوئن 2021 میدلند ، نمایندگی پارکهای انتاریو کانادا دولت کانادا برای حمایت از گردشگری پایدار ، ایجاد اشتغال در جوامع محلی ما و تکمیل تلاش های دولت کانادا برای مقابله با تغییرات آب و

کد خبر : 93508
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۶:۱۴
دولت کانادا 700 هزار دلار در اسکله مهم بازدیدکنندگان در پارک ملی جزایر خلیج گرجستان سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

طراحی مقاوم در برابر آب و هوا به پارک کمک می کند تا با نوسان سطح آب سازگار شود

24 ژوئن 2021 میدلند ، نمایندگی پارکهای انتاریو کانادا

دولت کانادا برای حمایت از گردشگری پایدار ، ایجاد اشتغال در جوامع محلی ما و تکمیل تلاش های دولت کانادا برای مقابله با تغییرات آب و هوایی ، در پارک های ملی سراسر کشور سرمایه گذاری می کند.

امروز ، جاناتان ویلکینسون ، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوایی و وزیر مسئول پارکهای کانادا ، از سرمایه گذاری فدرال بیش از 700،000 دلار برای طراحی و ساخت یک بارانداز توبی بازسازی شده و مقاوم در برابر آب و هوا در پارک ملی جزایر گرجستان خلیج فارس خبر داد. دروازه و نقطه دسترسی اولیه برای بازدیدکنندگان از پارک ملی.

پارک ملی جزایر خلیج گرجستان بخشی از بزرگترین مجمع الجزایر آب شیرین جهان است و تنها دو ساعت در شمال تورنتو واقع شده است. این پارک جزیره فقط با قایق قابل دسترسی است ، مکانی آرام و به ظاهر دورافتاده است که کاج های سفید بادگیر و سواحل گرانیتی سپر کانادا با جنگل های پرتراکم برگریز ملاقات می کنند. بازدیدکنندگان از پارک ملی از پیاده روی یا دوچرخه سواری در مسیرهای جنگلی و کمپینگ یک شبه در مکان های خلوت و کابین های کنار آب لذت می برند.

در طول دهه گذشته ، سطح آب خلیج گرجستان دارای نوسانات قابل توجهی بوده و منجر به کمترین رکورد بالا و نزدیک به رکورد شده است. این نیروها بر ساختارهای داخل پارک تأثیر گذاشته و بارها به اسکله ها و زیرساخت های پارک آسیب وارد کرده اند ، از جمله بارانداز توبی که در سال های اخیر برای دوره های تعمیر بسته شده است. یک بارانداز جدید برای مقاومت در برابر نوسانات سطح آب و تغییر الگوهای نیروهای محیطی مانند یخ و باد طراحی و ساخته می شود. در نتیجه ، انتظار می رود که نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری داشته باشد و همچنان دسترسی قابل اطمینان را برای بازدیدکنندگان از پارک ملی ادامه خواهد داد.

حفاظت از محیط زیست برای پارکهای کانادا در اولویت قرار دارد و برای تضمین ثبات خط ساحلی و حفاظت از ماهی و حیات وحش اقدامات مقابله ای انجام خواهد شد. علاوه بر این ، این پروژه شامل عناصر مرمت برای حفاظت از گونه های در معرض خطر است.

پارک های کانادا در تلاش است تا تاب آوری پارک های ملی در کانادا را در برابر تأثیرات تغییرات آب و هوایی بهبود بخشد. از طریق برنامه سرمایه گذاری فدرال زیرساخت ، دولت کانادا از گنجینه های ملی محافظت و محافظت می کند ، در حالی که از اقتصادهای محلی حمایت می کند و به رشد بخش گردشگری کمک می کند.

– 30 –

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.