دولت کانادا 35 میلیون دلار برای گسترش خدمات اسکان برای تازه واردان در شهرهای کوچک و جوامع روستایی سرمایه گذاری می کند.

[ad_1] 17 ژانویه 2022 – اتاوا –تازه واردان به کانادا نقش مهمی در آینده کشور ما ایفا می کنند و به طرق مهمی در جامعه و بهبود اقتصادی ما از بیماری همه گیر کمک می کنند. شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، برای اطمینان از دسترسی تازه واردانی که در شهرهای کوچک و جوامع

کد خبر : 157033
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷
دولت کانادا 35 میلیون دلار برای گسترش خدمات اسکان برای تازه واردان در شهرهای کوچک و جوامع روستایی سرمایه گذاری می کند.

[ad_1]

17 ژانویه 2022 – اتاوا –تازه واردان به کانادا نقش مهمی در آینده کشور ما ایفا می کنند و به طرق مهمی در جامعه و بهبود اقتصادی ما از بیماری همه گیر کمک می کنند. شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، برای اطمینان از دسترسی تازه واردانی که در شهرهای کوچک و جوامع روستایی به خدمات ضروری در اولین سال اقامت خود در کانادا دسترسی دارند، سرمایه گذاری بیش از 35 میلیون دلاری را برای گسترش ظرفیت اسکان مجدد و خدمات اسکان اعلام کرد. در سراسر کانادا

این خدمات هرگز برای تازه واردان حیاتی تر نبوده است، زیرا همه گیری مداوم به روند چالش برانگیز ایجاد یک زندگی جدید در یک کشور جدید افزوده است. پس از فراخوان برنامه کمک اسکان مجدد و خدمات مدیریت پرونده، 23 پروژه برای ارائه خدمات بیشتر برای کمک به پناهندگان و تازه واردان آسیب پذیر برای اسکان و سازگاری با زندگی در کانادا انتخاب شدند.

این سرمایه گذاری شامل 21 میلیون دلار برای اضافه کردن 9 ارائه دهنده خدمات جدید برنامه کمک اسکان مجدد در بریتیش کلمبیا، آلبرتا، مانیتوبا و نیوبرانزویک است. این سازمان‌ها به کاهش فشار بر 32 ارائه‌دهنده خدمات برنامه کمک اسکان مجدد در سراسر کانادا کمک می‌کنند و به پناهندگان فرصتی برای اسکان در شهرهای کوچک و متوسط ​​و جوامع روستایی که مسکن مقرون‌به‌صرفه‌تر در دسترس است، می‌دهند. خدمات اسکان به پناهندگان و تازه واردان آسیب پذیر کمک می کند تا زبان را بیاموزند، شغلی پیدا کنند و به جوامع خود کمک کنند، بنابراین با حرکت کانادا به سمت بهبود اقتصادی، می توانند سریعتر به پتانسیل کامل خود دست یابند.

علاوه بر این، 14 میلیون دلار در خدمات مدیریت پرونده برای 14 ارائه‌دهنده خدمات موجود سرمایه‌گذاری خواهد شد تا بتوانند با پشتیبانی و ارجاع به تازه واردان آسیب‌پذیرتر کمک کنند تا با موفقیت در جوامع جدید خود مستقر شوند. این شامل یک پروژه آزمایشی با هدف تقویت مدیریت پرونده فرانسوی زبان در پریری است.

موفقیت کانادا به عنوان یک رهبر بین المللی در حل و فصل و یکپارچه سازی نتیجه تلاش های فوق العاده سازمان های ارائه دهنده خدمات ما در سراسر کانادا است. آنها به طور خستگی ناپذیری برای ارائه خدمات پشتیبانی به تازه واردان در جوامعی کار می کنند، که در طول همه گیری جهانی COVID-19 حیاتی هستند و ما از تازه واردان بیشتر از همیشه استقبال می کنیم. افراد تازه وارد اغلب با تغییرات زیادی که با زندگی در کانادا سازگار می شوند، مواجه می شوند: پیدا کردن خانه، شروع یک کار جدید و یادگیری یک زبان جدید. با این سرمایه گذاری های جدید، تازه واردانی مانند پناهجویان افغانی که به کانادا می آیند حتی بیشتر مورد حمایت قرار می گیرند تا با زندگی در خانه جدید خود سازگار شوند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.