دولت کانادا 340 میلیون دلار برای حمایت از حفاظت از بومیان اعلام کرد

[ad_1] 12 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو مردم بومی از گذشته های دور مباشرت این سرزمین ها و آب ها بوده اند. ابتکارات نگهبانان بومی و مناطق حفاظت شده و حفاظت شده بومی درس های زیادی را که می توان از شرکای بومی در مورد حفاظت از طبیعت آموخت و با تکیه بر تجربیات

کد خبر : 91748
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۰۸
دولت کانادا 340 میلیون دلار برای حمایت از حفاظت از بومیان اعلام کرد

[ad_1]

12 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو

مردم بومی از گذشته های دور مباشرت این سرزمین ها و آب ها بوده اند. ابتکارات نگهبانان بومی و مناطق حفاظت شده و حفاظت شده بومی درس های زیادی را که می توان از شرکای بومی در مورد حفاظت از طبیعت آموخت و با تکیه بر تجربیات بومی و دانش سنتی برای اطمینان از حفاظت از سرزمین ها و آب ها برای نسل های آینده ، به رسمیت شناخته شده است.

امروز ، جاناتان ویلکینسون ، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوایی و وزیر مسئول پارکهای کانادا ، سرمایه گذاری بالغ بر 340 میلیون دلار را در طول پنج سال برای حمایت از رهبری بومیان در حفاظت از طبیعت ، به عنوان بخشی از سرمایه گذاری تاریخی بودجه 2021 کانادا اعلام کرد. 2.3 میلیارد دلار در طول پنج سال در حفاظت از طبیعت.

از این بودجه ، تا 173 میلیون دلار بودجه طرح های جدید و موجود نگهبانان بومی و توسعه شبکه های نگهبانان بومی برای ملل اول ، Inuit و Metis تأمین می شود. ابتکارات نگهبانان بومی از مردم بومی در حفاظت و حفظ محیط زیست ، توسعه و حفظ اقتصاد پایدار و ادامه ارتباطات عمیق بین فرهنگهای بومی و سرزمینهای آنها حمایت می کند. دولت کانادا همچنین با شرکای بومی در مکانهای تحت مدیریت پارکهای کانادا همکاری می کند تا ابتکارات کنونی نگهبان را تقویت کرده و طرح های جدیدی را ایجاد کند.

بیش از 166 میلیون دلار از مناطق حفاظت شده و حفاظت شده بومی (IPCA) حمایت می شود که شامل زمین ها ، آبها و یخ است که در آن رهبری بومی مشخصه تعیین کننده در تصمیمات و اقدامات حفاظت و حفاظت از یک منطقه است. این سرمایه گذاری های جدید بر اساس موفقیت تلاش های اخیر ایجاد خواهد شد. تا به امروز ، پنجاه و دو جامعه بومی در سراسر کشور برای تأسیس IPCA یا انجام برنامه ریزی اولیه و مشارکت که می تواند منجر به IPCA های اضافی شود ، کمک مالی دریافت کرده اند.

این بودجه گام بعدی حیاتی در روند حفاظت از اراضی و آبهای داخلی کانادا است. حفاظت به رهبری بومیان نقش مهمی در اجرای تعهد دولت کانادا برای حفاظت از تنوع زیستی و حفظ 25 درصد از خشکیها و آبهای داخلی و 25 درصد از مناطق دریایی و ساحلی تا سال 2025 ایفا خواهد کرد و این میزان تا سال 2030 به 30 درصد خواهد رسید.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.