دولت کانادا 200 میلیون دلار برای مقابله با تغییرات آب و هوایی از طریق احیای اکوسیستم های غنی از کربن از طریق راه حل های مبتنی بر طبیعت اعلام کرد.

[ad_1] 7 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو جهان در حال حاضر در حال تجربه یک بحران اقلیمی و زیست محیطی بی سابقه است. تغییرات آب و هوایی سیاره ما را گرم می کند و چرخه آب را تغییر می دهد و در نتیجه دماهای شدید، سیل، خشکسالی و آتش سوزی های جنگلی را به دنبال

کد خبر : 139450
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
دولت کانادا 200 میلیون دلار برای مقابله با تغییرات آب و هوایی از طریق احیای اکوسیستم های غنی از کربن از طریق راه حل های مبتنی بر طبیعت اعلام کرد.

[ad_1]

7 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو

جهان در حال حاضر در حال تجربه یک بحران اقلیمی و زیست محیطی بی سابقه است. تغییرات آب و هوایی سیاره ما را گرم می کند و چرخه آب را تغییر می دهد و در نتیجه دماهای شدید، سیل، خشکسالی و آتش سوزی های جنگلی را به دنبال دارد. همچنین به تخریب تنوع زیستی غنی سیاره ما کمک می کند، که بر جوامع و کیفیت زندگی ما تأثیر منفی می گذارد و معیشت کانادایی هایی را که به آن متکی هستند، تهدید می کند. حفاظت از طبیعت بیشتر در سراسر کانادا به طور مستقیم به این چالش ها می پردازد.

راه حل های مبتنی بر طبیعت یکی از قدرتمندترین ابزارهایی هستند که برای مقابله با تغییرات آب و هوایی در اختیار داریم. آنها از قدرت اکوسیستم های کانادا برای تحقق تعدادی از اهداف کلیدی پایداری استفاده می کنند: جلوگیری از از دست دادن تنوع زیستی، بهبود انعطاف پذیری ما در برابر رویدادهای شدید آب و هوایی، بهبود کیفیت هوا و آب، تامین مواد غذایی ما، و جذب و ذخیره انتشار کربن که منجر به تغییرات آب و هوایی می شود. . برای مثال، اقداماتی مانند حفاظت از تالاب‌ها به جذب و ذخیره کربن کمک می‌کند و در عین حال مدیریت زمین را بهبود می‌بخشد تا جوامع در برابر گرمای شدید یا سیل مقاوم‌تر شوند.

با تکیه بر تعهد کانادا به حفاظت و حفاظت از طبیعت، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوایی، محترم استیون گیلبولت، امروز اعلام کرد که اکنون درخواست ها برای صندوق راه حل های هوشمند آب و هوای طبیعت پذیرفته شده است. با در دسترس بودن 200 میلیون دلار طی پنج سال آینده، این بودجه به افراد و سازمان‌ها کمک می‌کند تا با حفظ، بازیابی و بهبود مدیریت اکوسیستم‌های حیاتی، انتشار گازهای گلخانه‌ای کانادا را کاهش دهند. پروژه های حمایت شده بر بازسازی اکوسیستم های تخریب شده و حفاظت از مناطق غنی از کربن که در معرض خطر بالای تبدیل قرار دارند، تمرکز خواهند کرد. پروژه های پیشنهادی همچنین بر بهبود شیوه های مدیریت زمین، به ویژه در بخش های کشاورزی، جنگل، و توسعه شهری تمرکز خواهند داشت. درخواست های مالی برای پروژه هایی که در سال های 2022-2023 تکمیل می شوند تا 25 ژانویه 2022 پذیرفته می شوند.

کار مهم زیر نظر صندوق راه حل های هوشمند آب و هوای طبیعت، که در اوایل سال 2021 راه اندازی شد، در حال حاضر آغاز شده است. چهارده پروژه در سال های 2021-2022 بودجه دریافت کردند و پیش بینی می شود تا 30000 هکتار را حفظ کنند. بازسازی تا 6000 هکتار؛ و به مدیریت پیشرفته تا 18000 هکتار از تالاب ها، مراتع و مناطق ساحلی کمک می کند. این صندوق بیش از 71 میلیون دلار را طی سه سال برای پروژه‌ها، از جمله سه پروژه مستقر در پریری با Ducks Unlimited، Nature Conservancy کانادا، و Manitoba Habitat Heritage Corporation ارائه خواهد کرد.

ما نمی‌توانیم بدون حفاظت از طبیعت با بحران‌های اقلیمی یا زیست‌محیطی مبارزه کنیم – و طرح‌هایی مانند صندوق راه‌حل‌های هوشمند آب و هوای طبیعت در حال حاضر تغییراتی را در تلاش‌های کانادا برای حفاظت از ۲۵ درصد زمین‌ها و اقیانوس‌ها تا سال ۲۰۲۵ ایجاد کرده‌اند، در حالی که تا سال ۲۰۳۰ به ۳۰ درصد می‌رسد. ایجاد تاب آوری جامعه

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.