دولت کانادا 14.7 میلیون دلار در پروژه های حفاظتی در پنج پارک ملی کوهستانی برای جلوگیری و مدیریت گونه های مهاجم آبزی سرمایه گذاری می کند.

[ad_1] 4 دسامبر 2021 بنف، آلبرتا پارکس آژانس کانادا حفاظت از یکپارچگی اکولوژیکی پارک های ملی برای حفاظت از میراث طبیعی و فرهنگی دریایی، مبارزه با تغییرات آب و هوا و از دست دادن تنوع زیستی، و فراهم کردن فرصت هایی برای کانادایی ها برای یادگیری بیشتر در مورد محیط های فرهنگی و طبیعی نمادین

کد خبر : 138094
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
دولت کانادا 14.7 میلیون دلار در پروژه های حفاظتی در پنج پارک ملی کوهستانی برای جلوگیری و مدیریت گونه های مهاجم آبزی سرمایه گذاری می کند.

[ad_1]

4 دسامبر 2021 بنف، آلبرتا پارکس آژانس کانادا

حفاظت از یکپارچگی اکولوژیکی پارک های ملی برای حفاظت از میراث طبیعی و فرهنگی دریایی، مبارزه با تغییرات آب و هوا و از دست دادن تنوع زیستی، و فراهم کردن فرصت هایی برای کانادایی ها برای یادگیری بیشتر در مورد محیط های فرهنگی و طبیعی نمادین حیاتی است.

امروز، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوایی و وزیر مسئول پارک های کانادا، محترم استیون گیلبولت، سرمایه گذاری فدرال 14.7 میلیون دلاری را طی پنج سال آینده برای پروژه های حفاظتی برای جلوگیری و مدیریت گونه های مهاجم آبزی در Banff، Jasper، Kootenay، Waterton اعلام کردند. دریاچه ها و پارک های ملی یوهو.

پارک‌های ملی کوهستانی به‌دلیل تعداد زیاد تفریح‌کنندگان آبی که هر ساله از آن بازدید می‌کنند، به‌ویژه در برابر گونه‌های مهاجم آبزی آسیب‌پذیر هستند. گونه‌های مهاجم آبزی اکوسیستم‌های آبی را تغییر می‌دهند، آسیب‌های جبران‌ناپذیری ایجاد می‌کنند، گونه‌های آسیب‌پذیر را در معرض خطر قرار می‌دهند، و از طریق سیستم‌های رودخانه‌ای به هم پیوسته به پایین دست، فراتر از مرزهای پارک گسترش می‌یابند. یکی از نگرانی‌های خاص پارک‌های ملی کوهستانی صدف‌های مهاجم هستند که مواد مغذی موجود را تحلیل می‌برند و به نوبه خود با تغییر در شیمی و کیفیت آب، کل شبکه غذایی را تحت تأثیر قرار می‌دهند، و همچنین انگل‌هایی که باعث بیماری چرخشی می‌شوند، که منجر به بدشکلی اسکلتی برای گونه‌های بومی می‌شود. این سرمایه‌گذاری با تأمین مالی برنامه‌هایی برای پیشگیری و آموزش در برابر گسترش گونه‌های مهاجم آبزی به مقابله با تهدیدات عمده برای اکوسیستم‌های آبی کمک می‌کند.

با هدف ایجاد یک برنامه در مقیاس بزرگ و منسجم برای ایمن نگه داشتن آب‌ها، پارک‌های کانادا به هماهنگی با آژانس‌های استانی، ایالتی و فدرال، از جمله شیلات و اقیانوس‌های کانادا، در آلبرتا، بریتیش کلمبیا و مونتانا ادامه می‌دهد و به همکاری با گروه های بومی، شرکا و ذینفعان برای حفاظت از یکپارچگی اکولوژیکی اکوسیستم های آبی. این تلاش‌ها مستقیماً از بازیابی گونه‌های در معرض خطر، از جمله قزل‌آلای قیچی غربی، قزل‌آلای رنگین‌کمان آتاباسکا و قزل‌آلای گاوی حمایت می‌کند. همه گونه های بومی آنجا زمانی در بیشتر رودخانه های اصلی و دریاچه های متصل که از کوه ها سرچشمه می گرفتند فراوان بودند.

دولت کانادا در برنامه حفاظت و احیای پارک های کانادا سرمایه گذاری می کند تا از پروژه هایی حمایت کند که در حفظ یا بازیابی یکپارچگی اکولوژیکی و کمک به بازیابی گونه های در معرض خطر تفاوتی را در زمین ایجاد می کنند. تضمین یکپارچگی بوم شناختی پارک های ملی کانادا به کانادا کمک می کند تا در جهت کاهش اثرات تغییرات آب و هوایی و حفاظت از تنوع زیستی تلاش کند و در عین حال فرصتی برای کانادایی ها برای لذت بردن از طبیعت فراهم کند.

-30-

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.