دولت کانادا 130 میلیون دلار برای همکاری با شرکای خود برای ایجاد شبکه ای از پارک های ملی شهری سرمایه گذاری می کند

[ad_1] این شبکه به اطمینان از دسترسی همه کانادایی ها به فضای سبز کمک می کند 4 آگوست 2021 ساسکاتون ، آژانس پارک های ساسکاچوان کانادا در کانادا و سراسر جهان ، آگاهی روزافزونی از اهمیت پارک های شهری به عنوان مکان های ضروری برای حفاظت ، تفریح ​​، یادگیری و رفاه روحی و جسمی

کد خبر : 96838
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱:۱۷
دولت کانادا 130 میلیون دلار برای همکاری با شرکای خود برای ایجاد شبکه ای از پارک های ملی شهری سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

این شبکه به اطمینان از دسترسی همه کانادایی ها به فضای سبز کمک می کند

4 آگوست 2021 ساسکاتون ، آژانس پارک های ساسکاچوان کانادا

در کانادا و سراسر جهان ، آگاهی روزافزونی از اهمیت پارک های شهری به عنوان مکان های ضروری برای حفاظت ، تفریح ​​، یادگیری و رفاه روحی و جسمی وجود دارد. در طول همه گیری همه گیر COVID-19 ، نقش کلیدی که فضای سبز در رفاه کانادایی ها و جوامع آنها ایفا می کند به طور کامل تسکین یافت. با این حال ، اکثر کانادایی ها ، تقریبا 72 درصد از مردم ، در مراکز شهری زندگی می کنند – جایی که دسترسی به مزایای طبیعت و حیات وحش محدود است.

گسترش دسترسی و حفاظت از طبیعت در مراکز شهری سودهای واقعی را به همراه دارد. راه حل های آب و هوایی مبتنی بر طبیعت-افزایش حفاظت همانطور که امروز اعلام می کنیم ، کاشتن درختان ، حفاظت و احیای تالاب ها و مراتع و دیگر استخرهای کربنی-این پتانسیل را دارد که تا 30 درصد از راه حل های آب و هوایی جهانی را ارائه دهد. طبیعت به عنوان حصاری در برابر حوادث شدید آب و هوایی عمل می کند. دی اکسید کربن را جذب و به دام می اندازد. در برابر سیل محافظت می کند ؛ و می تواند از بین رفتن تنوع زیستی جلوگیری کند.

امروز ، جاناتان ویلکینسون ، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا و وزیر مسئول پارکهای کانادا ، برنامه جدیدی را برای حمایت از ایجاد شبکه ای از پارکهای ملی شهری آغاز کرد. پارکهای کانادا با شهرداریها ، استانها ، شرکای بومی و سازمانهای حفاظت از محیط زیست همکاری خواهند کرد تا فرصتهایی را برای ایجاد یا گسترش پارکهای ملی شهری در محیطهای شهری و نزدیک شهری در سراسر کانادا شناسایی کنند. برنامه ملی پارک شهری گام بعدی برای پارک های کانادا است که سابقه آنها در 110 سال گذشته ، یک سیستم پارک ملی از جمله پارک ملی شهری روژ ، اماکن تاریخی ملی و مناطق حفاظت شده دریایی ملی را در اختیار کانادایی ها قرار داده است.

وزیر ویلکینسون امروز در ساسکاتون بود ، جایی که پارک های کانادا بیانیه همکاری با مقامات دره میواسین را امضا کردند تا پتانسیل یک پارک ملی شهری در دره میواسین را بررسی کنند. هر دو سازمان یک هدف مشترک برای ارتقاء فضای سبز شهری دارند که ارزشهای طبیعی و فرهنگی را منعکس می کند.

برنامه ملی پارکهای شهری به تعهد کانادا برای حفاظت از تنوع زیستی و حفاظت از 25 درصد از خشکیها و آبهای داخلی و 25 درصد از مناطق دریایی و ساحلی تا سال 2025 کمک می کند و تا 3030 تا 30 درصد کار می کند. و فراتر از درصد درصد ، ما متعهد هستیم پرداختن به از دست دادن سریع تنوع زیستی در سطح جهان و طبیعت در کانادا ، در مراکز شهری ما که بیشترین خطر را دارد. برنامه ملی پارکهای شهری کانادا بخشی از استراتژی وسیع تر جنوب است که شامل زیرساخت های طبیعی ، کاشت درخت و احیای تالاب ها می شود و در مبارزه برای مهار موج از بین رفتن سریع تنوع زیستی حیاتی است. این برنامه با سرمایه گذاری تاریخی 2.2 میلیارد دلار بودجه 2021 در میراث طبیعت کانادا برای مقابله با بحران تنوع زیستی ، حفاظت و حفاظت از طبیعت و ایجاد شغل در حفاظت از طبیعت ، با حداکثر 130.9 میلیون دلار به طور خاص برای این تلاش پشتیبانی می شود.

این شبکه شامل مناطقی است که تحت طیف وسیعی از مدلهای حکومتی انعطاف پذیر مدیریت می شود ، از جمله مکانهای تحت مدیریت فدرال ، مکانهای اداره شده توسط شخص ثالث و مدلهای مشارکت.

پارکهای کانادا همچنین از نزدیک با شرکای بومی همکاری خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که پارکهای ملی شهری فضا را برای سرپرستی بومی فراهم می کنند ، صداها و داستانهای بومی را ترویج می دهند و فرصتهایی را برای ارتباط با زمینها و آبها بر اساس دانش و ارزشهای بومی ارائه می دهند. این پارک ها به آسانی در دسترس مردم مراکز شهری کانادا قرار می گیرند و فرصت هایی را برای ارتباط با طبیعت و فرهنگ محلی فراهم می آورند.

علاوه بر دره میواسین ، پارکهای کانادا بیانیه همکاری با شهرداری های وینیپگ (MB) و هالیفاکس (NS) و ویندزور (ON) را امضا کرده اند و برای شناسایی مکانهای احتمالی پارکهای شهری در مکانهای مختلف ، از جمله منطقه ادمونتون بزرگتر (AB) ، Colwood (BC) و مونترال (QC).

-30-

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.