دولت کانادا 10 میلیون دلار برای حمایت از نوآوران سبز در جنوب غربی انتاریو سرمایه گذاری می کند

[ad_1] 29 آوریل 2022 – گوئلف، انتاریو توسعه و رشد بخش فناوری سبز کانادا اولویت دولت کانادا است. شبکه متنوع کسب‌وکارهای امیدوارکننده کانادایی در جنوب انتاریو، این توانایی را دارد که نقش مهمی در تبدیل کانادا به یک رهبر جهانی در فناوری سبز و تولید داشته باشد. امروز، محترم Helena Jaczek، وزیر مسئول آژانس توسعه

کد خبر : 200329
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۰۹
دولت کانادا 10 میلیون دلار برای حمایت از نوآوران سبز در جنوب غربی انتاریو سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

29 آوریل 2022 – گوئلف، انتاریو

توسعه و رشد بخش فناوری سبز کانادا اولویت دولت کانادا است. شبکه متنوع کسب‌وکارهای امیدوارکننده کانادایی در جنوب انتاریو، این توانایی را دارد که نقش مهمی در تبدیل کانادا به یک رهبر جهانی در فناوری سبز و تولید داشته باشد.

امروز، محترم Helena Jaczek، وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای جنوب انتاریو (FedDev Ontario)، کمک غیرقابل بازپرداخت 10 میلیون دلاری برای Innovation Guelph را برای رهبری ارائه صندوق ایده اعلام کرد. این ابتکار متمرکز در جنوب غربی انتاریو به کسب و کارهای کانادایی که بر فناوری سبز و نوآوری پاک متمرکز هستند کمک می کند تا از طریق دسترسی به سرمایه و راهنمایی برای تجاری سازی فناوری های نوآورانه موفق شوند. با حصول اطمینان از اینکه نوآوران سبز کانادایی از حمایت لازم برای موفقیت برخوردار هستند، این سرمایه گذاری مشاغل خوبی برای کانادایی ها ایجاد می کند و به رشد اقتصاد کانادایی سبزتر و نوآورتر ادامه می دهد.

به رهبری Innovation Guelph، با مشارکت پنج مرکز نوآوری منطقه ای جنوب غربی انتاریو (RIC): Haltech (منطقه هالتون)، Innovate Niagara، Innovation Factory (Hamilton)، TechAlliance of Southwestern Ontario (لندن) و WEtech Alliance (Windsor و Chatham-Kent) صندوق ایده شرکت‌هایی را با تمرکز بر نوآوری کشاورزی، فناوری پاک و تولید پیشرفته در جوامع شهری و روستایی هدف قرار خواهد داد. این پروژه از 240 کسب و کار پشتیبانی می کند، 840 شغل ایجاد و حفظ می کند و منجر به تجاری سازی 135 محصول، خدمات، فرآیندها و فناوری های جدید می شود.

برای تقویت یک اقتصاد متنوع تر و فراگیر، RIC ها با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا اطمینان حاصل شود که 50 درصد از مشاغل تحت مالکیت یا رهبری زنان هستند و 30 درصد متعلق به یا رهبری افراد بومی، افراد دارای معلولیت، جوامع سیاه پوست، جوامع نژادی و اعضای آن هستند. جامعه LGBTQ2+. جزئیات بیشتر مربوط به صندوق و روند درخواست را می توان در www.idea-fund.ca یافت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.