دولت کانادا یک فراخوان جدید صندوق راهروهای تجاری ملی برای پیشنهادات برای افزایش انعطاف‌پذیری زنجیره تامین کانادا اعلام می‌کند.

[ad_1] 9 دسامبر 2021 حمل و نقل اتاوا کانادا از آنجایی که کانادا همچنان در مسیر همه‌گیری COVID-19 و بهبود اقتصادی ادامه می‌دهد، رویدادهای آب و هوایی و تغییرات در رفتار مصرف‌کننده محدودیت‌های موجود را تشدید کرده است که بر انعطاف‌پذیری زنجیره تامین کانادا تأثیر می‌گذارد. امروز، وزیر محترم حمل و نقل، عمر الغبرا، اعلام

کد خبر : 140360
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
دولت کانادا یک فراخوان جدید صندوق راهروهای تجاری ملی برای پیشنهادات برای افزایش انعطاف‌پذیری زنجیره تامین کانادا اعلام می‌کند.

[ad_1]

9 دسامبر 2021 حمل و نقل اتاوا کانادا

از آنجایی که کانادا همچنان در مسیر همه‌گیری COVID-19 و بهبود اقتصادی ادامه می‌دهد، رویدادهای آب و هوایی و تغییرات در رفتار مصرف‌کننده محدودیت‌های موجود را تشدید کرده است که بر انعطاف‌پذیری زنجیره تامین کانادا تأثیر می‌گذارد.

امروز، وزیر محترم حمل و نقل، عمر الغبرا، اعلام کرد که دولت کانادا فراخوان جدیدی را برای پیشنهادات تحت عنوان صندوق راهروهای تجاری ملی، با تمرکز بر افزایش سیالیت زنجیره های تامین کانادا. این اعلامیه در جریان شرکت وزیر در مجمع مشورتی حمل و نقل غربی (WESTAC) در ونکوور اعلام شد. این انجمن دو سالانه فرصتی را برای رهبران حمل و نقل فراهم می کند تا در مورد زنجیره تامین و چالش های بخش حمل و نقل در غرب کانادا بحث کنند.

این فراخوان جدید بر اساس بودجه سال 2021 است که در آن دولت کانادا بودجه اضافی 1.9 میلیارد دلاری را طی چهار سال برای این صندوق ارائه کرد.

طبق فراخوان جدید، حمل و نقل کانادا بودجه خود را تحت دو موضوع سرمایه گذاری افزایش می دهد:

  • تقویت ارتباطات کانادا با بازارهای جهانی پروژه هایی را هدف قرار خواهد داد که از جریان های تجاری سیال و قابل اعتماد بین کانادا و بازارهای جهانی از جمله ایالات متحده و مکزیک پشتیبانی می کنند. این موضوع پروژه هایی را در نظر می گیرد که امکان افزایش یا تولید صادرات جدید را فراهم می کند و کارایی و قابلیت اطمینان سیستم حمل و نقل را برای زنجیره های تامین کانادا بهبود می بخشد.
  • ساخت کریدورهای تجاری داخلی پروژه‌هایی را هدف قرار خواهد داد که از انعطاف‌پذیری زنجیره‌های عرضه و تجارت کالاهای کانادا با کاهش محدودیت‌های ظرفیت و تنگناها در امتداد کریدورهای تجاری منطقه‌ای و بین استانی حمایت می‌کنند. اهداف دیگر عبارتند از تقویت اتصال و عملکرد مودال و بهبود دسترسی تولیدکنندگان به بازارها، مراکز صنعتی و/یا هاب ها و دروازه های چندوجهی.

فراخوان جدید از امروز تا 31 مارس 2022 ابراز علاقه می‌پذیرد. از متقاضیان موفق دعوت می‌شود تا پیشنهاد پروژه جامع را تا 30 ژوئن 2022 ارسال کنند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.