دولت کانادا گزارش نهایی هیئت کارشناسی در مورد کمک پزشکی در مرگ و بیماری روانی را ارائه می کند.

13 مه 2022 | اتاوا انتاریو | بهداشت کانادا کمک های پزشکی در هنگام مرگ (MAID) برای بسیاری از کانادایی ها یک مسئله مهم و عمیقا شخصی است. دولت کانادا متعهد به یک چارچوب قانونی برای MAID است که استقلال و آزادی انتخاب را برای کانادایی‌ها تضمین می‌کند، تضمین‌های قوی دارد، و اطمینان می‌دهد که

کد خبر : 206462
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴
دولت کانادا گزارش نهایی هیئت کارشناسی در مورد کمک پزشکی در مرگ و بیماری روانی را ارائه می کند.


13 مه 2022 | اتاوا انتاریو | بهداشت کانادا

کمک های پزشکی در هنگام مرگ (MAID) برای بسیاری از کانادایی ها یک مسئله مهم و عمیقا شخصی است. دولت کانادا متعهد به یک چارچوب قانونی برای MAID است که استقلال و آزادی انتخاب را برای کانادایی‌ها تضمین می‌کند، تضمین‌های قوی دارد، و اطمینان می‌دهد که هر درخواستی برای MAID مورد توجه دلسوزانه و مبتنی بر حقوق قرار می‌گیرد.

امروز جناب ژان ایو دوکلوس وزیر بهداشت و محترم دیوید لامتی وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا با حمایت کارولین بنت وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت در نشستی حاضر شدند. را گزارش نهایی هیئت کارشناسی در مورد MAID و بیماری های روانی در مجلس این یک الزام قانون MAID بود که در 17 مارس 2021 لازم الاجرا شد.

در قانون مارس 2021، دسترسی به MAID در مورد افراد مبتلا به بیماری روانی به مدت 24 ماه به تعویق افتاد تا به هیئت کارشناسی اجازه دهد تا در مورد پادمان ها، پروتکل ها و راهنمایی هایی که باید در این موارد اعمال شود، به دولت فدرال مشاوره ارائه دهد.

این گزارش 19 توصیه را برای ایجاد یک رژیم MAID ارائه می‌کند که به موقعیت‌های مربوط به درمان ناپذیری، برگشت ناپذیری، ظرفیت فردی، خودکشی و تأثیر آسیب‌پذیری‌های ساختاری می‌پردازد (آسیب‌پذیری‌های ساختاری اثرات متقابل بین جنسیت، جنسیت، وضعیت اجتماعی-اقتصادی، نژاد/قومیت فرد است. جنسیت یا موقعیت نهادی، با موقعیت فرد در جامعه).

هیئت کارشناسان همچنین به این نتیجه رسیدند که بسیاری از این نگرانی‌ها نه منحصر به درخواست‌های MAID از سوی افراد مبتلا به اختلال روانی است و نه برای هر درخواست‌کننده‌ای که دارای اختلال روانی است، قابل اعمال است. از نظر هیئت کارشناسی، توصیه های آنها باید در مورد هر موردی که نگرانی های مشابهی وجود دارد، صرف نظر از تشخیص درخواست کننده، اعمال شود. در راستای وظایف خود، هیئت کارشناسی به این نگرانی ها در زمینه اختلالات روانی توجه ویژه ای داشته است.

دولت کانادا برای زمان و تخصص اعضای پانل خبرگان برای این فرآیند ارزش قائل است. گزارش و پیشنهادات نهایی محصول بررسی دقیق تمامی شواهد موجود و تجربیات اعضای هیئت کارشناسی است و دولت گزارش را به دقت بررسی و بررسی خواهد کرد. این کار به کمیته مشترک ویژه مجلس در زمینه کمک های پزشکی در هنگام مرگ کمک خواهد کرد، زیرا این کمیته به جلسات استماع و مشورت خود در راستای گزارش موقت خود در مورد MAID و بیماری های روانی ادامه می دهد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.