دولت کانادا گزارش سالانه 2021 شورای ملی مشاوره در مورد فقر را منتشر می کند: توصیه ها به دولت کانادا کمک می کند تا به اهداف کاهش فقر خود دست یابد.

[ad_1] 13 دسامبر 2021 گاتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا در سال 2018، دولت کانادا تعهدی تاریخی در جهت کاهش فقر از طریق آن انجام داد فرصت برای همه – اولین استراتژی کاهش فقر کانادا. این استراتژی شامل ایجاد شورای ملی مشاوره در مورد فقر و ایجاد اهداف بلندپروازانه کاهش فقر با هدف ساختن

کد خبر : 142180
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲:۰۷
دولت کانادا گزارش سالانه 2021 شورای ملی مشاوره در مورد فقر را منتشر می کند: توصیه ها به دولت کانادا کمک می کند تا به اهداف کاهش فقر خود دست یابد.

[ad_1]

13 دسامبر 2021 گاتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا

در سال 2018، دولت کانادا تعهدی تاریخی در جهت کاهش فقر از طریق آن انجام داد فرصت برای همه – اولین استراتژی کاهش فقر کانادا. این استراتژی شامل ایجاد شورای ملی مشاوره در مورد فقر و ایجاد اهداف بلندپروازانه کاهش فقر با هدف ساختن کانادایی بود که در آن هر کانادایی شانس واقعی و منصفانه موفقیت داشته باشد.

روز جمعه، محترم کارینا گولد، وزیر خانواده، کودکان و توسعه اجتماعی، دومین گزارش در مورد پیشرفت کانادا در کاهش فقر را در پارلمان ارائه کرد. درک سیستم ها: گزارش 2021 شورای ملی مشاوره در مورد فقر.

این گزارش سرمایه‌گذاری‌های فدرال را که به کاهش فقر کمک کرده است، به رسمیت می‌شناسد و اشاره می‌کند که دولت به هدف موقت خود برای کاهش 20 درصدی فقر تا سال 2020 دست یافته است. در واقع، نرخ فقر در کانادا از 14.5 درصد در سال 2015 به 10.1 درصد در سال 2019 کاهش یافته است. درصد کاهش از سال 2015. این کاهش به این معنی است که 1.3 میلیون کانادایی، از جمله 435000 کودک و 45000 سالمند، از فقر خارج شده اند. با این حال، این گزارش خاطرنشان می‌کند که داده‌ها هنوز تأثیر همه‌گیری COVID-19 را که به طور نامتناسبی بر جمعیت‌های آسیب‌پذیر تأثیر گذاشته است، منعکس نمی‌کند. این گزارش همچنین شامل توصیه‌هایی برای کاهش بی‌عدالتی، تضمین دسترسی برابر به مزایا، منابع و فرصت‌ها، و اطمینان از اینکه با مردم به طور عادلانه و با کرامت رفتار می‌شود، ارائه شده است.

دولت کانادا اقدامات متعددی را در بودجه 2021 اعلام کرد که بیشتر به کاهش فقر کمک می کند و به تضمین بهبودی فراگیر کمک می کند. دولت کانادا متعهد آشکار به حمایت از خانواده‌های دارای فرزند خردسال در حال حاضر و پس از همه‌گیری شده است و با شرکای استانی، منطقه‌ای و بومی همکاری می‌کند تا به همه خانواده‌های کانادا امکان دسترسی با کیفیت بالا، مقرون به صرفه، انعطاف‌پذیر و فراگیر را بدهد. سیستم آموزش اولیه و مراقبت از کودک مجموع این سرمایه‌گذاری‌ها طی پنج سال آینده به 30 میلیارد دلار می‌رسد، و با سرمایه‌گذاری‌های قبلی، حداقل 9.2 میلیارد دلار در سال به طور دائم از سال 2025-26، که به والدین در سراسر کشور امکان دسترسی به یادگیری اولیه و مراقبت از کودکان با کیفیت بالا را می‌دهد. به طور متوسط ​​10 دلار در روز در پنج سال آینده.

دولت کانادا همچنین از جولای 2022، پرداخت‌های منظم امنیت سالمندی را برای بازنشستگان 75 ساله و بالاتر تا 10 درصد افزایش می‌دهد، و بیمه اشتغال را برای کانادایی‌ها در دسترس‌تر و ساده‌تر می‌کند، و مزایای کارگران کانادا را برای حمایت از حدود 1 میلیون کانادایی دیگر در این کشور گسترش می‌دهد. مشاغل کم دستمزد

علاوه بر این، دولت در حال سرمایه گذاری در مسکن، اقدام برای ایجاد تقریباً 500000 فرصت شغلی جدید و آموزش برای کارگران، ایجاد حداقل دستمزد 15 دلاری فدرال است که انتظار می رود 26000 کارگر در بخش خصوصی تحت نظارت فدرال از آن بهره مند شوند، و از ابتکارات برای بهبود امنیت غذایی حمایت می کند. و ارائه مزایای ناتوانی جدید.

در حالی که دولت کانادا به پیشرفت در راستای اهداف کاهش فقر خود ادامه می دهد، توصیه های شورا به اطلاع رسانی سیاست ها و برنامه های فراگیرتر کمک می کند تا دولت بتواند به رشد اقتصادی انعطاف پذیرتر و فراگیر کمک کند که هیچ کس را پشت سر نگذارد و زندگی را مقرون به صرفه تر کند. برای کانادایی ها

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.