دولت کانادا گزارش آنچه شنیدیم منتشر کرد: مشارکت در استراتژی اقتصاد آبی کانادا

[ad_1] 11 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو هرگز فرصت روشن‌تری برای کانادا برای تضمین آینده آبی ما وجود نداشته است. ما به عنوان کشوری متشکل از سه اقیانوس و نزدیک به 250000 کیلومتر خط ساحلی و نقاط قوت موجود در نوآوری، یک مزیت رقابتی منحصر به فرد داریم. از هر پنج کانادایی یک نفر در

کد خبر : 177658
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۳۴
دولت کانادا گزارش آنچه شنیدیم منتشر کرد: مشارکت در استراتژی اقتصاد آبی کانادا

[ad_1]

11 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو

هرگز فرصت روشن‌تری برای کانادا برای تضمین آینده آبی ما وجود نداشته است. ما به عنوان کشوری متشکل از سه اقیانوس و نزدیک به 250000 کیلومتر خط ساحلی و نقاط قوت موجود در نوآوری، یک مزیت رقابتی منحصر به فرد داریم. از هر پنج کانادایی یک نفر در جوامع ساحلی زندگی می کند و صنایع اقیانوسی امروزی بیش از 30 میلیارد دلار در سال درآمد دارند. پتانسیل اقتصاد آبی بسیار زیاد است. بنابراین چالش بازگشایی وعده ها و امکانات منابع اقیانوسی ما به روش هایی که از نظر اقتصادی مرفه هستند، نیازمند راه حل های پایدار از نظر زیست محیطی، مسئولیت اجتماعی و فراگیرتر است.

از فوریه تا ژوئن 2021، ماهیگیری و اقیانوس‌ها با کانادایی‌ها از ساحل به ساحل به ساحل درگیر بودند. ما از افرادی که زندگی خود را از اقیانوس ها می گذرانند – از برداشت کنندگان ماهی بومی و غیربومی به طور یکسان، و همچنین صنایع مختلف اقیانوسی، دانشمندان و بسیاری دیگر شنیدیم. کانادایی ها مشتاق به اشتراک گذاشتن ایده ها، نگرانی ها و راه حل های خود برای رشد یک اقتصاد آبی قوی تر و پایدارتر بودند.

امروز آقای جویس موری، وزیر شیلات، اقیانوس‌ها و گارد ساحلی کانادا گزارش «آنچه شنیدیم» را منتشر کرد که در آن اطلاعات دریافتی خلاصه شده بود.

در سال‌های اخیر، کانادا سرمایه‌گذاری‌های تاریخی در نوآوری، پایداری و حفاظت از اقیانوس‌ها انجام داده است که منجر به ایجاد خطوط ساحلی و جوامع ساحلی پاک‌تر، انعطاف‌پذیرتر، آمادگی بهتر برای چالش‌های زیست‌محیطی، مشارکت قوی‌تر با جوامع بومی، و فرصت‌های شغلی و اقتصادی بیشتر شده است. رشد موضوع تکراری این است که اقیانوس ها و منابع دریایی ما باید سالم باشند تا از یک اقتصاد آبی شکوفا حمایت کنند و در عین حال به حمایت از صنایعی که به طور سنتی بر اقیانوس و منابع آن متکی بوده اند ادامه دهیم. برای دستیابی به این هدف، ما باید با اقدام برای حفاظت، حفظ، احیا و بازسازی منابع دریایی و ساحلی خود، به محیط زیست طبیعی اهمیت دهیم. اگر اقیانوس‌های سالم را حفظ کنیم، می‌توانیم رشد پایدار را تضمین کنیم.

ورودی منعکس شده به هدایت توسعه یک استراتژی اقتصاد آبی کمک می کند که تضمین می کند کانادا و صنعت، جوامع و مردم آن برای موفقیت در بخش های اقیانوسی جهانی در حال رشد سریع اقتصاد آبی و در عین حال پیشبرد اهداف آشتی، حفاظت و آب و هوا قرار دارند.

دولت کانادا مشتاقانه منتظر انتشار استراتژی اقتصاد آبی در زمان مناسب است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.