دولت کانادا گزارش «آنچه شنیدیم» را درباره اسکان موقت کارگران خارجی منتشر کرد

[ad_1] 1 دسامبر 2021 گاتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا کارگران خارجی موقت (TFWs) از شرایط و حقوقی در محل کار مشابه کانادایی ها برخوردارند و سلامت و ایمنی آنها اولویت اصلی دولت کانادا است. کارلا کوالترو، وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و شمول ناتوانی‌ها، امروز «گزارش آنچه شنیدیم» را منتشر کرد که در

کد خبر : 136981
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۰۹
دولت کانادا گزارش «آنچه شنیدیم» را درباره اسکان موقت کارگران خارجی منتشر کرد

[ad_1]

1 دسامبر 2021 گاتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا

کارگران خارجی موقت (TFWs) از شرایط و حقوقی در محل کار مشابه کانادایی ها برخوردارند و سلامت و ایمنی آنها اولویت اصلی دولت کانادا است.

کارلا کوالترو، وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و شمول ناتوانی‌ها، امروز «گزارش آنچه شنیدیم» را منتشر کرد که در آن بازخورد مشاوره‌ها در مورد تسهیلات ارائه‌شده توسط کارفرما در بخش کشاورزی برای کمک به بهبودهای بیشتر در برنامه TFW خلاصه می‌شود.

استان ها و مناطق کانادا به طور کلی دارای صلاحیت انحصاری بر توسعه قوانین و مقررات مربوط به اقامتگاه، از جمله استانداردهای مسکن هستند. در برخی موارد این مسئولیت بیشتر به شهرداری ها محول می شود. این امر اطمینان از سازگاری شرایط مسکن توسط کارفرما برای کارگران موقت خارجی در سراسر کشور چالش برانگیز است. در حالی که اکثریت قریب به اتفاق کارفرمایان سلامت و ایمنی کارگران خارجی موقت خود را جدی می گیرند، مواردی وجود داشته است که کارگران در شرایط غیرقابل قبولی زندگی می کنند.

در حالی که دیدگاه‌های ذینفعان در مورد کفایت و عملی بودن الزامات اسکان پیشنهادی برای کارفرمایان در کشاورزی اولیه متفاوت بود، برخی موضوعات کلیدی ظاهر شدند:

  • توجه بیشتر به حوزه قضایی استانی/سرزمینی و محلی.
  • شناخت سبک های مختلف اقامتگاه ها و محیط های روستایی؛
  • نسبت‌هایی (مثلاً در مورد اشغال و استفاده از اتاق‌های خواب، فضاهای نشیمن، دستشویی‌ها، و امکانات آشپزخانه و خشک‌شویی) که ثابت و مبتنی بر شواهد باشد، تعیین کنید. و
  • در مورد کارگران فصلی و تمام سال تا حد امکان یکسان باشید.

ذینفعان همچنین خواستار بهبود رژیم بازرسی فدرال و کمک به دولت فدرال برای رسیدگی به پیامدهای مالی الزامات جدید شدند.

در پاسخ به این یافته‌ها، دولت کانادا در سال 2022 با مشورت استان‌ها، مناطق و ذینفعان کلیدی، تغییرات برنامه پیشنهادی با تمرکز بر رسیدگی به مهم‌ترین نگرانی‌های بهداشتی و ایمنی مربوط به اسکان موقت کارگران خارجی را آغاز خواهد کرد. این موارد مستلزم آن است که کارفرمایانی که مسکن ارائه می‌کنند، در گزارش‌های بازرسی مسکن خود به Employment and Social Development Canada با استانداردهای مسکن و مسکن کلیدی که قبلاً در استان، قلمرو یا محله‌شان وجود دارد، مدرک صریح انطباق را نشان دهند. کار برای اجرای این تغییرات با همکاری نزدیک با سایر حوزه‌های قضایی انجام خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که کارگران خارجی موقت – از جمله کسانی که سخت برای حمایت از بخش کشاورزی و تامین امنیت زنجیره‌های تامین غذای کانادا کار می‌کنند – دارای اقامتگاه‌های ایمن و سالم هستند.

این تغییرات برنامه بر اساس مجموعه ای جداگانه از اصلاحات پیشنهادی برای مقررات حفاظت از مهاجرت و پناهندگان است که از قبل در روزنامه کانادا در سال 2021 منتشر شد. تقویت توانایی دولت کانادا برای اجرای مؤثر بازرسی ها و اعمال مجازات برای عدم رعایت، و محافظت از کارگران آسیب پذیر خارجی.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.