دولت کانادا گزارشی در مورد استثمار نیروی کار در زنجیره تامین جهانی منتشر می کند

[ad_1] 11 مارس 2022 Gatineau، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا دولت کانادا متعهد به رعایت حقوق بشر و استانداردهای بین المللی کار است. این بدان معناست که اطمینان حاصل کنید که کالاهای تولید شده توسط کار اجباری وارد کانادا نمی شوند و شرکت های کانادایی که در سراسر جهان فعالیت می کنند اقدامات تجاری

کد خبر : 177560
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
دولت کانادا گزارشی در مورد استثمار نیروی کار در زنجیره تامین جهانی منتشر می کند

[ad_1]

11 مارس 2022 Gatineau، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

دولت کانادا متعهد به رعایت حقوق بشر و استانداردهای بین المللی کار است. این بدان معناست که اطمینان حاصل کنید که کالاهای تولید شده توسط کار اجباری وارد کانادا نمی شوند و شرکت های کانادایی که در سراسر جهان فعالیت می کنند اقدامات تجاری مسئولانه را رعایت می کنند.

امروز، محترم سیموس اوریگان جونیور، وزیر کار، از آزادی این فرد خبر داد استثمار نیروی کار در زنجیره های تامین جهانی: گزارش آنچه شنیدیم. این گام مهمی در راستای تعهد وزیر کار برای معرفی قانونی برای ریشه کن کردن کار اجباری از زنجیره‌های تامین کانادا و پیشبرد اقدامات مشخص برای اطمینان از اینکه مشاغل کانادایی فعال در خارج از کشور به نقض حقوق بشر کمک نمی‌کنند، است.

در طول مشاوره، ذینفعان روشن بودند که استثمار نیروی کار، از جمله کار اجباری، غیرقابل قبول است و دولت کانادا باید اقدامات بیشتری برای جلوگیری از آن انجام دهد. شرکت کنندگان توافق کردند که هدف هر قانونی باید افزایش آگاهی تجاری در مورد کار اجباری و بهبود شیوه ها باشد. همچنین یک اجماع کلی وجود داشت که قانون باید به عنوان بخشی از یک رویکرد گسترده تر برای پرداختن به استثمار نیروی کار در زنجیره تامین تلقی شود.

در حالی که شرکت‌کنندگان به هزینه‌های کوتاه‌مدت مرتبط با پرداختن به کار اجباری اشاره کردند، مزایای بلندمدت آن برجسته شد، به‌ویژه از آنجایی که مصرف‌کنندگان بیشتر و بیشتر کسب‌وکارهای اخلاقی و شفاف را در اولویت قرار می‌دهند. از ذینفعان دعوت می شود تا گزارش را بررسی کرده و هر گونه بازخورد اضافی را تا 8 آوریل 2022 به اشتراک بگذارند.

در طول دو سال گذشته، دولت تعدادی ابتکار برای کمک به مقابله با استثمار نیروی کار در زنجیره‌های تامین جهانی ارائه کرده است، مانند ممنوعیت بر اساس تعرفه گمرکی برای واردات کالاهایی که به طور کلی یا جزئی با کار اجباری تولید شده‌اند و یک کد به روز شده. رفتار برای تدارکات برای ترسیم انتظارات از تامین کنندگان در مورد حقوق بشر و کار. کار اجباری یک مشکل پیچیده است که نیازمند کار و همکاری قابل توجه بین دولت ها، صنعت و جامعه مدنی است.

دولت کانادا همچنین در حال بررسی بهترین شیوه های جهانی و تجزیه و تحلیل عناصر کلیدی است که اغلب بخشی از قانون زنجیره تامین هستند تا رویکرد مناسب برای زمینه کانادا را تعیین کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.