دولت کانادا گروه ویژه ای را برای بررسی قانون حقوق صاحبان مشاغل راه اندازی می کند

[ad_1] تنوع و فراگیری نقطه قوت کانادا است14 جولای 2021 گاتینو ، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا این قانون حقوق صاحبان مشاغل این یک ابزار مهم برای کانادا برای ترویج عدالت ، برابری و تنوع در محیط های کاری فدرال است. از زمان معرفی آن در سال 1986 ، پیشرفت مستمری برای چهار گروه

کد خبر : 91198
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
دولت کانادا گروه ویژه ای را برای بررسی قانون حقوق صاحبان مشاغل راه اندازی می کند

[ad_1]

تنوع و فراگیری نقطه قوت کانادا است

14 جولای 2021 گاتینو ، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

این قانون حقوق صاحبان مشاغل این یک ابزار مهم برای کانادا برای ترویج عدالت ، برابری و تنوع در محیط های کاری فدرال است. از زمان معرفی آن در سال 1986 ، پیشرفت مستمری برای چهار گروه تعیین شده تحت پوشش قانون انجام شده است. با این حال ، هنوز کارهایی برای پیشگیری از نابرابری ها و موانع دیرینه ای است که کارگران را از دستیابی به پتانسیل کامل خود محدود می کند. همه گیری کووید -19 ، فجایع و جنبش های اخیر برای تغییرات اجتماعی این امر را حتی بیشتر روشن کرده است.

همانطور که ما برای شناسایی راه هایی برای ایجاد محیط کار بیشتر و فراگیرتر عمل می کنیم ، باید تجربیات زنده زنان ، LGBTQ2 کانادایی ها ، مردم بومی ، سیاهپوستان و نژادپرست کانادایی ، افراد دارای معلولیت و سایر گروه های کم نماینده در محل کار تحت نظارت فدرال را تشخیص دهیم و اطمینان حاصل کنید که قانون واقعیت های محل کار امروز را منعکس می کند. به همین دلیل است که امروز وزیر کار ، فیلومنا تاسی ، گروه ویژه ای را برای انجام گسترده ترین بررسی قانون حقوق صاحبان مشاغل از زمان معرفی آن وزیر این خبر را به همراه وزیر تنوع و فراگیری و جوانان ، بردیش چاگر و رئیس تازه اعلام شده گروه کار ، پروفسور آدل بلکت اعلام کردند.

طی ماه های آینده ، گروه ویژه این قانون را مطالعه کرده و با ذینفعان ، جوامع و کانادایی ها در مورد مسائل مربوط به حقوق صاحبان مشاغل مشورت می کند. گروه وظیفه که از فاصله دور با دولت فاصله دارد ، شامل 13 عضو ، از جمله رئیس ، پروفسور بلکت و نایب رئیس ، پروفسورهای ماری ترز چیچا و دیون پولر است که طیف وسیعی از سوابق ، دیدگاه ها و زمینه های تخصصی را در این زمینه به ارمغان می آورند. کار مهم گروه ویژه اولین جلسه خود را در 15 جولای 2021 برگزار می کند.

این گروه وظیفه دارد توصیه های مشخص ، مستقل و مبتنی بر شواهد را در مورد نحوه مدرن سازی قانون به وزیر کار ارائه دهد. گزارش نهایی آن در اوایل سال 2022 انتظار می رود.

نوسازی قانون گامی مهم در جهت پیشبرد وضعیت برابری ، تنوع و گنجاندن در محیط های کاری تحت نظارت فدرال است ، از جمله با توجه به نیاز به حفظ بهتر و فرصت های رهبری برای گروه های کم نماینده در برخی از بزرگترین شرکت های کانادا. ایجاد محیط های کاری عادلانه ، متنوع و فراگیر نیز به افزایش بهره وری و حفظ بهتر کمک می کند. این اقدامات همراه با اقدامات دیگر ، به ساخت کشوری کمک می کند که در آن هر کانادایی شانس منصفانه و برابر برای دستیابی به پتانسیل کامل خود دارد.

از کانادایی ها و ذینفعان دعوت می شود تا از آن بازدید کنند قانون حقوق صاحبان مشاغل برای اطلاعات بیشتر صفحه وب Task Force را مرور کنید. آنها همچنین می توانند نظرات خود را درباره بررسی قانون از طریق ایمیل در [email protected] به اشتراک بگذارند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.