دولت کانادا گام هایی را در جهت اجرای فناوری های نوآورانه برای بهبود ایمنی ریلی برمی دارد

[ad_1] 4 فوریه 2022 حمل و نقل اتاوا کانادا دولت کانادا همچنان متعهد به محافظت از کانادایی‌هایی است که در خطوط ریلی زندگی و کار می‌کنند، به همین دلیل است که همچنان راه‌آهن‌ها را تشویق می‌کند تا از مؤثرترین ابزارهای موجود برای کاهش خطر حوادث جدی استفاده کنند. امروز وزیر حمل و نقل محترم عمر

کد خبر : 165258
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۱۵
دولت کانادا گام هایی را در جهت اجرای فناوری های نوآورانه برای بهبود ایمنی ریلی برمی دارد

[ad_1]

4 فوریه 2022 حمل و نقل اتاوا کانادا

دولت کانادا همچنان متعهد به محافظت از کانادایی‌هایی است که در خطوط ریلی زندگی و کار می‌کنند، به همین دلیل است که همچنان راه‌آهن‌ها را تشویق می‌کند تا از مؤثرترین ابزارهای موجود برای کاهش خطر حوادث جدی استفاده کنند.

امروز وزیر حمل و نقل محترم عمر الغبرا اعلام کرد که حمل و نقل کانادا در حال انتشار یک اعلامیه قصد در روزنامه کانادا، قسمت اول، مسیری رو به جلو برای پیاده سازی فناوری های کنترل قطار پیشرفته در کانادا را شرح می دهد. این فناوری ها یک لایه ایمنی اضافی در حمل و نقل افراد و کالاها در سراسر شبکه گسترده ریلی کشور فراهم می کند.

با مکانیسم کمک راننده تعبیه شده در داخل، فناوری‌های کنترل قطار پیشرفته در ابتدایی‌ترین سطح عملکرد خود، با هشدار دادن به خدمه قطار در مورد خطر احتمالی، احتمال خطای انسانی را کاهش می‌دهند. در پیشرفته‌ترین سطح عملکرد، فناوری‌های کنترل قطار پیشرفته می‌توانند حرکت قطار را برای جلوگیری از برخورد یا خارج شدن از ریل متوقف کنند.

اعلامیه قصد رویکردی را برای اجرای کنترل قطار پیشرفته در کانادا توصیف می کند که بر اساس کار گسترده ای است که با راه آهن و نمایندگان کارگری انجام شده است. این رویکرد بر این تمرکز دارد که شرکت‌های راه‌آهن سرمایه‌گذاری‌های خود را با توجه به سطح خطر ایمنی ناشی از کریدورهای ریلی منفرد انجام دهند. به خصوص:

  • فن‌آوری‌های کنترل قطار پیشرفته‌تر با سطوح عملکردی پیشرفته‌تر در راهروهای با خطر بالاتر (به عنوان مثال، توقف حرکت قطارها برای جلوگیری از برخورد با قطارهای دیگر، خروج از ریل ناشی از سرعت بیش از حد قطار، یا جلوگیری از ورود قطار به مناطق غیرمجاز ریل) استفاده می‌شود. .
  • فن‌آوری‌های پیشرفته کنترل قطار، با سطح اولیه عملکرد، در راهروهای کم خطر برای هشدار به خدمه قطار در مورد خطر احتمالی (مانند تجاوز از محدودیت‌های سرعت یا نشانه‌های سیگنال توقف آتی) استفاده می‌شوند.

با توجه به اهمیت همکاری با صنعت راه آهن، نمایندگان کارگری و سایر ذینفعان، اعلامیه قصد بازخورد و همکاری آینده را در مورد اجرای کنترل پیشرفته قطار در کانادا تشویق می کند.

حمل و نقل کانادا به همکاری با صنعت راه آهن ادامه می دهد تا سیستم راه آهن ما را حتی برای کانادایی ها ایمن تر کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.