دولت کانادا کشف انسولین را در صدمین سالگرد این موفقیت پزشکی نجات بخش گرامی می دارد.

[ad_1] 12 نوامبر 2021 تورنتو، انتاریو پارکس آژانس کانادا کانادایی ها واقعاً از قدرت تحقیقات و اکتشافات پزشکی برای بهبود سلامت و رفاه نوع بشر قدردانی می کنند. دولت کانادا متعهد به ارج نهادن و تجلیل از چنین دستاوردهای پیشگامانه کانادایی است. امروز، سونیا سیدو، نماینده پارلمان برامپتون جنوبی، به نمایندگی از استیون گیلبولت، وزیر

کد خبر : 128600
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲
دولت کانادا کشف انسولین را در صدمین سالگرد این موفقیت پزشکی نجات بخش گرامی می دارد.

[ad_1]

12 نوامبر 2021 تورنتو، انتاریو پارکس آژانس کانادا

کانادایی ها واقعاً از قدرت تحقیقات و اکتشافات پزشکی برای بهبود سلامت و رفاه نوع بشر قدردانی می کنند. دولت کانادا متعهد به ارج نهادن و تجلیل از چنین دستاوردهای پیشگامانه کانادایی است.

امروز، سونیا سیدو، نماینده پارلمان برامپتون جنوبی، به نمایندگی از استیون گیلبولت، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا و وزیر مسئول پارک های کانادا، در مراسمی برای رونمایی از پلاکی که اهمیت کشف انسولین را به رسمیت می شناخت، شرکت کرد. به عنوان یک رویداد با اهمیت تاریخی ملی. این مراسم با همکاری دانشگاه تورنتو در مرکز نوآوری و کارآفرینی مهندسی Myhal برگزار شد.

امسال به 100 رسیدهفتم سالگرد کشف انسولین، پیشرفتی خارق‌العاده در علم پزشکی که جان میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان نجات می‌دهد. تا اوایل 20هفتم قرن، دیابت یک بیماری کشنده بود. با تشکر از یک تیم کانادایی از محققان – فردریک بانتینگ، چارلز هربرت بست، جان جی آر مکلود و جیمز برترام کولیپ – یک درمان در سال 1921 کشف شد، زمانی که آنها موفق به جداسازی و تصفیه انسولین شدند. به دنبال این کشف، آنها با موفقیت بیماران دیابتی را در بیمارستان عمومی تورنتو درمان کردند و در سرتاسر جهان خبرساز شدند.

در سال 1923، بانتینگ و مکلئود جایزه نوبل پزشکی را برای کار خود در زمینه کشف انسولین دریافت کردند و تحقیقات پزشکی بیشتری را در کانادا تحریک کردند. امروز، ما هر چهار محقق کانادایی – Banting، Macleod، Best و Collip – را به دلیل مشارکت در یکی از بزرگترین دستاوردهای کانادا در تحقیقات پزشکی می شناسیم.

تحت برنامه ملی یادبود تاریخی، هیئت مکان‌های تاریخی و بناهای تاریخی کانادا به دولت کانادا در مورد افراد، مکان‌ها و رویدادهای مهمی که کشور ما را شکل داده‌اند توصیه می‌کند. نام‌گذاری‌های تاریخی ملی یکی از راه‌های کمک به کانادایی‌ها برای ارتباط با گذشته‌شان است. با به اشتراک گذاشتن این داستان ها با کانادایی ها، امیدواریم درک و تأمل در تاریخ ها، فرهنگ ها، میراث ها و واقعیت های مختلف گذشته و حال کانادا را تقویت کنیم.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.