دولت کانادا کار خود را با شرکا در زمینه استانداردهای ملی برای سلامت روان و خدمات مصرف مواد آغاز می کند

[ad_1] 14 مارس 2022 | تورنتو، ON | بهداشت کانادا همه‌گیری COVID-19 تأثیرات نامطلوب قابل توجهی بر سلامت و رفاه کانادایی‌ها و مردم بومی، از جمله در مورد سلامت روان و مصرف مواد داشته است. بسیاری از کانادایی‌ها افزایش احساس استرس، اضطراب، افسردگی و تنهایی را گزارش کرده‌اند و داده‌های نظارت ملی افزایش مرگ و

کد خبر : 178972
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۵۴
دولت کانادا کار خود را با شرکا در زمینه استانداردهای ملی برای سلامت روان و خدمات مصرف مواد آغاز می کند

[ad_1]

14 مارس 2022 | تورنتو، ON | بهداشت کانادا

همه‌گیری COVID-19 تأثیرات نامطلوب قابل توجهی بر سلامت و رفاه کانادایی‌ها و مردم بومی، از جمله در مورد سلامت روان و مصرف مواد داشته است. بسیاری از کانادایی‌ها افزایش احساس استرس، اضطراب، افسردگی و تنهایی را گزارش کرده‌اند و داده‌های نظارت ملی افزایش مرگ و میر ناشی از مواد مخدر و سایر آسیب‌های مرتبط با مواد را نشان داده‌اند.

این زمان سخت و بی‌سابقه، نیاز به پرداختن به چالش‌های دیرینه در ارائه خدمات و حمایت‌های بهداشت روانی و مصرف مواد در سراسر کشور را برجسته کرده است. دولت کانادا متعهد به بهبود ارائه خدمات و حمایت‌های بهداشت روانی و مصرف مواد است تا کانادایی‌ها بتوانند بدون توجه به محل زندگی‌شان، مراقبت‌های با کیفیت بالا و از نظر فرهنگی مناسب دریافت کنند.

در بودجه سال 2021، دولت کانادا 45 میلیون دلار برای کمک به توسعه استانداردهای ملی، با همکاری استان ها و مناطق، سازمان های بهداشتی و سهامداران کلیدی، به منظور رفع نیازهای کانادایی ها در رابطه با سلامت روان و مصرف مواد اختصاص داد. امروز، محترم کارولین بنت، وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت، اعلام کرد که دولت کانادا با همکاری با شورای استاندارد کانادا (SCC) اولین گام را در جهت توسعه این استانداردهای ملی برمی دارد. ذینفعان و شرکا استانداردهای ملی به رسمی کردن انتظارات کانادایی ها از نظر به موقع بودن و کیفیت خدمات در سراسر کشور کمک می کند.

پیشرفت ملموس و قابل توجهی در دهه گذشته در توسعه و پیشرفت استفاده از بهترین شیوه‌ها در خدمات و حمایت‌های بهداشت روان و مصرف مواد حاصل شده است که توسط سرمایه‌گذاری‌های فدرال، استانی و منطقه‌ای قابل توجه پشتیبانی می‌شود. با این حال، بسیاری از شکاف ها باقی مانده است که باید برطرف شود. موانع دسترسی، کیفیت ناسازگار خدمات، و ظرفیت محدود نیروی کار در خط مقدم از جمله عواملی هستند که دریافت خدمات بهداشت روانی و مصرف مواد مورد نیاز را برای افراد در کانادا دشوارتر می‌کنند. کار مهم SCC شالوده ای را برای پر کردن این شکاف فراهم می کند – رویکردی ملی که چارچوبی مشترک برای ارائه خدمات فراهم می کند.

SCC طیف متنوعی از افراد علاقه مند را برای اطلاع رسانی به این کار درگیر خواهد کرد، از جمله استان ها و مناطق، شرکای بومی، سازمان های بهداشتی و افرادی با تجربیات زیسته و زنده. برای تسهیل تعامل، SCC یک شرکت ملی استانداردسازی ایجاد خواهد کرد که فرصت هایی را برای سهامداران فراهم می کند تا مشارکت کنند. رایزنی های عمومی نیز اواخر امسال راه اندازی خواهد شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.