دولت کانادا کارمندان تمام محل های کاری تحت نظارت فدرال را ملزم می کند که علیه کووید-19 واکسینه شوند.

[ad_1] 7 دسامبر 2021 گاتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا واکسیناسیون بهترین خط دفاعی در برابر COVID-19 است. این نه تنها از کسانی که واکسینه شده اند محافظت می کند، بلکه از جمعیت های آسیب پذیر مانند کودکان خردسال که هنوز قادر به واکسینه شدن نیستند محافظت می کند. برای پایان دادن به مبارزه

کد خبر : 139424
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
دولت کانادا کارمندان تمام محل های کاری تحت نظارت فدرال را ملزم می کند که علیه کووید-19 واکسینه شوند.

[ad_1]

7 دسامبر 2021 گاتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا

واکسیناسیون بهترین خط دفاعی در برابر COVID-19 است. این نه تنها از کسانی که واکسینه شده اند محافظت می کند، بلکه از جمعیت های آسیب پذیر مانند کودکان خردسال که هنوز قادر به واکسینه شدن نیستند محافظت می کند. برای پایان دادن به مبارزه با کووید-19، محافظت از کارگران و خانواده‌های آنها و اطمینان از اینکه کسب‌وکارها می‌توانند به سرعت بالا بروند، باید هر کاری که می‌توانیم برای ایمن نگه‌داشتن فضاهای عمومی انجام دهیم، به‌ویژه در شرایطی که همچنان با انواع جدید مواجه هستیم.

امروز، وزیر کار، سیموس اوریگان جونیور، اعلام کرد که دولت کانادا مقرراتی را تحت بخش دوم این قانون پیشنهاد خواهد کرد. قانون کار کانادا اجباری کردن واکسیناسیون در محل کار تحت نظارت فدرال. این مقررات مکمل اقدامات بهداشتی و ایمنی شغلی موجود، مانند پوشاندن ماسک، شستن دست‌ها، و فاصله‌گذاری فیزیکی است و محافظت بیشتری در برابر خطر انتقال COVID-19 در محل کار فراهم می‌کند. دولت با ذینفعان کلیدی، از جمله نمایندگان کارفرمایان کوچک و متوسط، مشورت خواهد کرد، زیرا به سرعت برای نهایی کردن مقررات جدید که در اوایل سال 2022 لازم الاجرا می شود، کار می کند.

دولت همچنین منابعی را برای کمک به محل‌های کار تحت نظارت فدرال در اجرای الزامات واکسیناسیون کووید-19 با مشورت کمیته‌ها یا نمایندگان بهداشت و ایمنی محل کارشان توسعه خواهد داد.

الزامات واکسیناسیون اجباری در حال حاضر برای بخش عمومی، کارمندانی که در بخش‌های حمل‌ونقل هوایی، ریلی و دریایی تحت نظارت فدرال کار می‌کنند و مسافرانی که در این روش‌های حمل‌ونقل هستند، وجود دارد. مقررات جدید تضمین می کند که کارمندان سایر صنایع تحت نظارت فدرال، مانند حمل و نقل جاده ای، مخابرات و بانکداری نیز واکسینه می شوند. بسیاری از کارفرمایان در این صنایع و سایر صنایع قبلاً واکسیناسیون را برای کارمندان خود اجباری کرده اند. با انجام این کار، کارفرمایان و کارمندان به محدود کردن شیوع COVID-19 در محل کار و جوامع خود کمک می کنند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.