دولت کانادا چهارمین گزارش برنامه حفاظت از اقیانوس ها را در اختیار کانادایی ها قرار می دهد و نتایج حاصله را برای حفاظت از سواحل ما برجسته می کند.

[ad_1] 8 ژوئن 2021 اتاوا ، ON Transport Canada چه در اقیانوس اطلس ، چه در اقیانوس آرام و چه در قطب شمال ، سلامت و حفاظت از خط ساحلی ما – طولانی ترین در جهان – برای محیط زیست ، اقتصاد و همه کانادایی ها بسیار مهم است. سواحل ما گردشگری را جذب می

کد خبر : 99195
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۴۲
دولت کانادا چهارمین گزارش برنامه حفاظت از اقیانوس ها را در اختیار کانادایی ها قرار می دهد و نتایج حاصله را برای حفاظت از سواحل ما برجسته می کند.

[ad_1]

8 ژوئن 2021 اتاوا ، ON Transport Canada

چه در اقیانوس اطلس ، چه در اقیانوس آرام و چه در قطب شمال ، سلامت و حفاظت از خط ساحلی ما – طولانی ترین در جهان – برای محیط زیست ، اقتصاد و همه کانادایی ها بسیار مهم است. سواحل ما گردشگری را جذب می کند ، محل ماهیگیری های مهم کانادایی است ، از معیشت جامعه سنتی و ساحلی حمایت می کند ، صادرات و واردات کالاهای ما را به خارج از کشور امکان پذیر می کند و نقش مهمی در تقویت و رشد طبقه متوسط ​​دارد. ما می توانیم به طرح حفاظت از اقیانوس های کانادا مبنی بر ایجاد سطح ایمنی جهانی در سطح جهانی که فرصت های اقتصادی را برای کانادایی ها امروز فراهم می کند و در عین حال از این آبراه ها برای نسل های آینده محافظت می کنیم ، افتخار کنیم.

امروز وزیر حمل ونقل ، عمر الغبرا ، شماره 4 را منتشر کردهفتم گزارش به کانادایی ها – خلاصه ای از کارهایی که تا کنون از طریق برنامه حفاظت از اقیانوس های کانادا انجام شده است. این گزارش نتایج بیش از 50 طرح و صدها پروژه را از ساحل به ساحل به ساحل ارائه می دهد. از زمان راه اندازی طرح حفاظت از اقیانوس ها در سال 2016 ، بیش از 1200 جلسه مشارکت با جوامع بومی سراسر کانادا برای ایجاد ، توسعه یا اطلاع رسانی ابتکارات ایمنی و/یا ایمنی زیست محیطی دریایی برگزار شده است. این یک گام مهم در جهت مدیریت مشترک سواحل ما با جوامع بومی و ساحلی است.

برنامه پنج ساله و 1.5 میلیارد دلاری حفاظت از اقیانوس ها بزرگترین سرمایه گذاری است که تاکنون برای حفاظت از سواحل و آبراه های کانادا انجام شده است. ابتکارات این طرح حمل و نقل دریایی را ایمن تر کرده ، حفاظت بیشتری از گونه های دریایی ارائه کرده و توانایی کانادا را برای جلوگیری و واکنش به حوادث دریایی بهبود بخشیده است.

نکات برجسته گزارش شامل:

پیشرفت تا کنون از طریق طرح حفاظت از اقیانوس ها نتیجه افزایش مشارکت با جوامع بومی و ساحلی ، ذینفعان و محققان است. با هم ، همه ما وظیفه خود را انجام می دهیم تا سواحل و آبراه های خود را سالم ، تمیز و ایمن نگه داریم.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.