دولت کانادا پیش نویس برنامه مدیریت یکپارچه شیلات میگو و میگو با تله 2022-23 را منتشر کرد.

[ad_1] 17 ژانویه 2022 ونکوور، پیش از میلاد – اقدامات پیشگیرانه حفاظتی برای حفظ جمعیت میگوی سالم اقیانوس آرام امروز، و بازگرداندن ذخایر فراوان برای نسل های آینده حیاتی است. همکاری نزدیک بین دولت کانادا و دروگرها برای انجام این کار مهم کلیدی است. امروز، وزیر شیلات، اقیانوس‌ها و گارد ساحلی کانادا، جویس موری، اعلام

کد خبر : 157082
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱:۰۴
دولت کانادا پیش نویس برنامه مدیریت یکپارچه شیلات میگو و میگو با تله 2022-23 را منتشر کرد.

[ad_1]

17 ژانویه 2022

ونکوور، پیش از میلاد – اقدامات پیشگیرانه حفاظتی برای حفظ جمعیت میگوی سالم اقیانوس آرام امروز، و بازگرداندن ذخایر فراوان برای نسل های آینده حیاتی است. همکاری نزدیک بین دولت کانادا و دروگرها برای انجام این کار مهم کلیدی است.

امروز، وزیر شیلات، اقیانوس‌ها و گارد ساحلی کانادا، جویس موری، اعلام کردند که شرکت شیلات و اقیانوس‌های کانادا (DFO) پیش‌نویس برنامه مدیریت یکپارچه شیلات میگو و میگو 2022-2023 توسط تله (IFMP) را منتشر کرده است. دوره مشاوره 30 روزه IFMP هر سال توسعه می یابد و اقدامات مدیریتی پیشنهادی برای فصل آینده را تشریح می کند.

بازخورد انجمن ماهیگیران میگو اقیانوس آرام (PPFA) و برداشت‌کنندگان میگو در طول فصل 2020-21 به تلاش‌های DFO برای شفاف‌سازی مقررات موجود که در مورد عمل انجماد میگوها در داخل کشتی (معروف به لوله میگو) در کشتی اعمال می‌شود کمک کرد. صید تجاری میگو برای فصل میگو و میگو با تله 2022-23، برداشت‌کنندگان ممکن است به استفاده از ظروف موجود برای بسته‌بندی دم میگوی منجمد در مایع، مانند آب دریا، روی کشتی‌هایشان ادامه دهند. این تصمیم به برداشت‌کنندگان زمان کافی می‌دهد تا برای انتقال به استانداردهای جدید برای بسته‌بندی دم میگوی منجمد در کشتی‌های آب دریا در سال 2023 آماده شوند.

برای فصل 2023، DFO قصد دارد شرایط مجوز برای صید تجاری میگو را به‌روزرسانی کند تا شامل الزامات استفاده از بسته‌بندی شفاف و حداکثر حجم بسته‌بندی تا 710 میلی‌لیتر – اندازه‌ای که معمولاً در صنعت استفاده می‌شود – برای بسته‌بندی دم میگوی منجمد در مایع باشد. کشتی های داخل کشتی این توضیح در شرایط مجوز از توانایی افسران شیلات DFO برای تعیین آسان گونه، تعداد، وزن و اندازه صید پشتیبانی می کند.

در سال آینده، DFO مشتاقانه منتظر ادامه بحث با صنعت و همکاری در زمینه اقدامات زیر برای اطمینان از پایداری صید تجاری میگو است:

  • اجرای برنامه نظارت شخص ثالث برای میگوهایی که در آب دریا منجمد می شوند.
  • پیشبرد کار بر روی قابلیت ردیابی محصولات از طریق توسعه الزامات برچسب گذاری برای محصولات منجمد و اجرای الزامات برچسب برای میگوهای زنده.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.