دولت کانادا پیش‌نویس پیشنهادهای قانونی را برای رسیدگی به طرح‌های اجتناب از مالیات «ترتیب عدم تطابق ترکیبی» منتشر می‌کند.

[ad_1] 29 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا امروز، وزارت دارایی پیش‌نویس پیشنهادهای قانونی را منتشر کرد که به ترتیبات عدم تطابق ترکیبی، که عمدتاً توسط شرکت‌های چند ملیتی برای اجتناب از پرداخت سهم عادلانه مالیات‌شان استفاده می‌شود، همانطور که در بودجه 2021 متعهد شده است، رسیدگی می‌کند. ترتیبات عدم تطابق ترکیبی،

کد خبر : 200120
تاریخ انتشار : جمعه 29 آوریل 2022 - 22:48
دولت کانادا پیش‌نویس پیشنهادهای قانونی را برای رسیدگی به طرح‌های اجتناب از مالیات «ترتیب عدم تطابق ترکیبی» منتشر می‌کند.

[ad_1]

29 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا

امروز، وزارت دارایی پیش‌نویس پیشنهادهای قانونی را منتشر کرد که به ترتیبات عدم تطابق ترکیبی، که عمدتاً توسط شرکت‌های چند ملیتی برای اجتناب از پرداخت سهم عادلانه مالیات‌شان استفاده می‌شود، همانطور که در بودجه 2021 متعهد شده است، رسیدگی می‌کند.

ترتیبات عدم تطابق ترکیبی، ترتیبات اجتناب از مالیات فرامرزی هستند که از تفاوت‌های رفتار مالیات بر درآمد واحدهای تجاری یا ابزارهای مالی بین دو یا چند کشور استفاده می‌کنند. این عدم تطابق می تواند منجر به “عدم مالیات مضاعف” شود، که زمانی رخ می دهد که درآمد مشمول مالیات در هیچ حوزه قضایی نباشد. این می تواند به طور قابل توجهی مالیات کلی پرداختی را کاهش دهد و درآمدهای مالیاتی را کاهش دهد.

این طرح‌ها پایه مالیاتی را که از برنامه‌ها و خدمات برای کانادایی‌ها پشتیبانی می‌کند، از بین می‌برد و مزیتی ناعادلانه برای شرکت‌های چندملیتی نسبت به مشاغل کانادایی، به‌ویژه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​ایجاد می‌کند.

برای رسیدگی به این موضوع، پیش‌نویس پیشنهادهای قانونی در نظر گرفته شده است تا توصیه‌های گزارش اقدام 2 سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD)/ پروژه فرسایش پایه و تغییر سود (BEPS) را اجرا کند و به طور کلی با آن مطابقت داشته باشد. “خنثی کردن اثرات ترتیبات عدم تطابق ترکیبی”، با سازگاری مناسب با زمینه مالیات بر درآمد کانادا. این پیشنهادات زمین بازی را یکسان می کند و به اطمینان حاصل می شود که شرکت های چند ملیتی سهم خود را پرداخت می کنند.

از کانادایی ها دعوت می شود تا با ارسال نظرات خود به [email protected] تا 30 ژوئن 2022، بازخورد خود را در مورد این پیش نویس پیشنهادات ارائه دهند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.