دولت کانادا پروژه هایی را برجسته می کند که به کاهش موانع اشتغال سیاه پوستان کانادا کمک می کند

[ad_1] 1 فوریه 2022 گاتینو، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا تنوع نقطه قوت کانادا است و دولت کانادا متعهد به ایجاد محیط های کاری متنوع تر و فراگیرتر است که در آن هر کانادایی شانس منصفانه و برابر برای دستیابی به پتانسیل کامل خود را داشته باشد. به مناسبت آغاز ماه تاریخ سیاه‌پوستان، محترم

کد خبر : 163831
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
دولت کانادا پروژه هایی را برجسته می کند که به کاهش موانع اشتغال سیاه پوستان کانادا کمک می کند

[ad_1]

1 فوریه 2022 گاتینو، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

تنوع نقطه قوت کانادا است و دولت کانادا متعهد به ایجاد محیط های کاری متنوع تر و فراگیرتر است که در آن هر کانادایی شانس منصفانه و برابر برای دستیابی به پتانسیل کامل خود را داشته باشد. به مناسبت آغاز ماه تاریخ سیاه‌پوستان، محترم سیموس اوریگان جونیور، وزیر کار، پروژه‌هایی را که هدف آنها رفع موانع اشتغال برای اعضای جامعه سیاه پوست است، برجسته کرد. این پروژه ها از طریق برنامه کمک های مالی و مشارکتی فرصت های محل کار: حذف موانع برابری (WORBE) تامین می شوند.

ابتکار کسب‌وکار سیاه بودجه‌ای را برای حذف موانع سهام در بخش بانکی دریافت کرد پروژه ای که در تلاش برای افزایش نمایندگی و دسترسی به فرصت های مدیریت سیاه پوستان کانادایی در بخش بانکی است.

برای درک بهتر موانعی که به عدم حضور سیاه پوستان در مدیریت ارشد در بخش بانکی کمک می کند، فدراسیون سیاه پوستان از طریق نمایندگی در بخش های فدرال با کارفرمایان تحت نظارت فدرال و سایر ذینفعان تعامل خواهد داشت. پروژه

از طریق پروژه Diversity Works: Exploring Supported Employment Experiences of BIPOC Who Experience Disability، انجمن کانادایی برای اشتغال حمایت شده در مورد BIPOC (سیاه پوستان، بومی ها و رنگین پوستان) که با پیوستن به نیروی کار و درگیر شدن با شغل، ناتوانی را تجربه می کنند، بیشتر خواهد آموخت. ارائه دهندگان خدمات.

این پروژه‌ها به ایجاد نیروی کار پر جنب و جوش‌تر و متنوع‌تر کمک می‌کند که به همه این امکان را می‌دهد تا بخشی از بهبودی کانادا باشند.

در 18 ژانویه 2022، دولت فراخوان آزاد 2022 برای مفاهیم برنامه WORBE را راه اندازی کرد. سازمان‌های کانادایی تشویق می‌شوند تا مفاهیم پروژه‌ای را ارائه کنند که بر رفع موانع اشتغال برای یک یا چند گروه از چهار گروه حقوق‌طلب تعیین‌شده تحت قانون عدالت استخدامی در محل های کار تحت نظارت فدرال فراخوان مفاهیم در 15 فوریه 2022 بسته می شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.