دولت کانادا پروژه هایی را برای کمک به شکستن موانع اشتغال برای زنان بومی برجسته می کند

[ad_1] 8 مارس 2022 گاتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا تنوع، نقطه قوت کانادا است. دولت کانادا در تلاش است تا محیط های کاری متنوع، فراگیر و محترمانه ایجاد کند که در آن همه کانادایی ها شانس عادلانه و برابر برای دستیابی به پتانسیل کامل خود را داشته باشند. به مناسبت روز جهانی زن،

کد خبر : 176277
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
دولت کانادا پروژه هایی را برای کمک به شکستن موانع اشتغال برای زنان بومی برجسته می کند

[ad_1]

8 مارس 2022 گاتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا

تنوع، نقطه قوت کانادا است. دولت کانادا در تلاش است تا محیط های کاری متنوع، فراگیر و محترمانه ایجاد کند که در آن همه کانادایی ها شانس عادلانه و برابر برای دستیابی به پتانسیل کامل خود را داشته باشند.

به مناسبت روز جهانی زن، وزیر کار، سیموس اوریگان جونیور، امروز دو پروژه را با هدف رفع موانع اشتغال برای زنان بومی برجسته کرد.

اول، انجمن زنان بومی کانادا دارد 386,562 دلار برای راه اندازی پروژه رسیدگی به موانع سیستمیک برای امنیت اقتصادی زنان بومی دارای معلولیت دریافت کرد. با ایجاد ظرفیت کارفرمایان، هدف این پروژه بهبود نمایندگی زنان بومی، دو روحیه و افراد دارای معلولیت با تنوع جنسیتی در مناطق کم نمایندگی در محل‌های کار تحت نظارت فدرال است. انجمن از طریق مکانیسم‌های مختلف، مانند آموزش و راهنمای بهترین شیوه‌ها، دانش خود را در مورد موانع رایجی که این کانادایی‌ها با آن مواجه هستند و نیازهای آنها افزایش می‌دهد.

دوم، بنیاد زنان در رهبری دارد 273676 دلار برای پروژه دایره رهبری بومی دریافت کرد که هدف آن کشف موانعی است که به عدم حضور زنان بومی در پست‌های مدیریت ارشد در محیط‌های کاری تحت نظارت فدرال کمک می‌کند. از طریق تعامل محترمانه با زنان بومی و غیر بومی، کارفرمایان و جوامع، این بنیاد در حال ایجاد فرآیندها، سیاست ها و ابزارهایی برای حمایت از زنان بومی است تا به پتانسیل کامل خود در نیروی کار دست یابند.

این پروژه‌ها که از طریق برنامه فرصت‌های محل کار: حذف موانع برابری تأمین می‌شوند، به شکستن موانع برای نمایندگی برابر در محل کار و ایجاد نیروی کار پر جنب‌وجوش‌تر و متنوع‌تر کمک می‌کنند که همه را قادر می‌سازد تا بخشی از بهبود اقتصادی کانادا باشند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.