دولت کانادا و کشورهای اول Quatsino و Kitasoo Xai’xais راه اندازی کشتی های جدید واکنشی را برای تقویت ایمنی دریایی در بریتیش کلمبیا اعلام کردند.

[ad_1] 14 فوریه 2022 ویکتوریا، بریتیش کلمبیا – دولت کانادا و کشورهای اول Quatsino و Kitasoo Xai’xais با خوشحالی اعلام می کنند که ورود و راه اندازی دو کشتی واکنش اختصاصی جدید تحت برنامه خلبانی داوطلبانه قایق بومی گارد ساحلی کانادا را اعلام می کنند. Quatsino و Kitasoo Xai’xais First Nations اعضای کمکی گارد ساحلی

کد خبر : 167150
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
دولت کانادا و کشورهای اول Quatsino و Kitasoo Xai’xais راه اندازی کشتی های جدید واکنشی را برای تقویت ایمنی دریایی در بریتیش کلمبیا اعلام کردند.

[ad_1]

14 فوریه 2022

ویکتوریا، بریتیش کلمبیا – دولت کانادا و کشورهای اول Quatsino و Kitasoo Xai’xais با خوشحالی اعلام می کنند که ورود و راه اندازی دو کشتی واکنش اختصاصی جدید تحت برنامه خلبانی داوطلبانه قایق بومی گارد ساحلی کانادا را اعلام می کنند. Quatsino و Kitasoo Xai’xais First Nations اعضای کمکی گارد ساحلی کشورهای ساحلی هستند و با گارد ساحلی کانادا کار و آموزش می بینند و پاسخ دریایی را در قلمروهای سنتی مربوطه خود ارائه می دهند.

بر اساس طرح حفاظت از اقیانوس ها، برنامه خلبانی داوطلبانه قایق بومی گارد ساحلی کانادا، بودجه ای را برای جوامع برای خرید قایق هایی که برای نیازهای خاص و محیط دریایی آنها ساخته شده اند، فراهم می کند. تا به امروز، 35 جامعه ساحلی بومی در سراسر کشور بالغ بر 10 میلیون دلار بودجه برای خرید یا تعمیر قایق و تجهیزات مرتبط دریافت کرده اند.

کشورهای ساحلی بریتیش کلمبیا سابقه طولانی در پاسخگویی به شرایط اضطراری دریایی دارند و دانش سنتی گسترده ای از آب های محلی و شرایط سرزمین های سنتی خود دارند. سازمان کمکی گارد ساحلی ملل ساحلی اولین سازمان کمکی گارد ساحلی بومی کانادا است که بیش از 50 عضو از کشورهای Ahousaht، Heiltsuk، Gitxaala، Nisga’a، Kitasoo Xai’xais، Quatsino و Kyuquot/Cheklesahht دارند.

کشتی پاسخ جدید Quatsino First Nation، به روح کواتسینو، یک کشتی 27 فوتی است که می تواند با سرعت 44.5 گره دریایی حرکت کند. کشتی جدید در حال حاضر در خدمت است، با اعضای کمکی گارد ساحلی کشورهای ساحلی از Quatsino First Nation که در دو تمرین آموزشی اخیر جستجو و نجات با گارد ساحلی کانادا در CCGS شرکت کردند. جان پی تالی.

ملت Kitasoo Xai’xais از جستجو و نجات در آب های اطراف جنگل بارانی خرس بزرگ در کشتی پاسخ جدید خود پشتیبانی می کند. Ksm Wutsi’in (Mousewoman)، کشتی 30 فوتی که قادر است با سرعت 25 گره دریایی حرکت کند.

طرح 1.5 میلیارد دلاری حفاظت از اقیانوس ها بزرگترین سرمایه گذاری است که تاکنون برای حفاظت از سواحل و آبراه های کانادا انجام شده است. این طرح ملی، سیستم ایمنی دریایی پیشرو در کانادا را تقویت می‌کند، فرصت‌های اقتصادی را برای کانادایی‌های امروزی فراهم می‌کند، در حالی که از خطوط ساحلی و آب پاک ما برای نسل‌های آینده محافظت می‌کند. این کار با همکاری نزدیک با مردم بومی، سهامداران محلی و جوامع ساحلی انجام می شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.