دولت کانادا و مجمع سه جانبه میکماک-نوا اسکوشیا-کانادا به یاد اهمیت تاریخی ملی مدرسه مسکونی هندی سابق Shubenacadie

[ad_1] مراقبت: ما می دانیم که این امر در زمان سختی برای بسیاری رخ می دهد و اینکه تلاش های ما برای همبستگی با مردم بومی و ارج نهادن به قربانیان و خانواده ها ممکن است یادآوری دردناکی برای کسانی باشد که از طریق سیاستهای دولتی که برای نسل بومیان مضر بوده است ، سختی

کد خبر : 111186
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳
دولت کانادا و مجمع سه جانبه میکماک-نوا اسکوشیا-کانادا به یاد اهمیت تاریخی ملی مدرسه مسکونی هندی سابق Shubenacadie

[ad_1]

مراقبت: ما می دانیم که این امر در زمان سختی برای بسیاری رخ می دهد و اینکه تلاش های ما برای همبستگی با مردم بومی و ارج نهادن به قربانیان و خانواده ها ممکن است یادآوری دردناکی برای کسانی باشد که از طریق سیاستهای دولتی که برای نسل بومیان مضر بوده است ، سختی کشیده اند. خط ملی بحران مدارس مسکونی در دسترس است تا از دانش آموزان مدارس مسکونی سابق پشتیبانی کند و در آنجا می توانید به خدمات ارجاع بحران های احساسی دسترسی داشته باشید.

اگر شما یا کسی که می شناسید هنگام خواندن این مطلب تحریک شده است ، لطفاً با خط بحران با شماره 1-866-925-4419 تماس بگیرید.

ما همه کسانی را که در این زمان به حمایت نیاز دارند تشویق می کنیم تا با ما تماس بگیرند و بدانند که پشتیبانی از طریق خط راهنمای Hope for Wellness به شماره 1-855-242-3310 1-855 (رایگان) یا چت آنلاین در Hopeforwellness همیشه در کنار شماست. ca ، 24 ساعت شبانه روز ، 7 روز هفته باز است

همچنین می توانید اطلاعاتی در مورد نحوه دریافت سایر حمایت های بهداشتی از دولت کانادا پیدا کنید سایت اینترنتیبه

—————–

این به رسمیت شناختن گامی مهم در جهت تجدید روابط با مردم بومی بر اساس به رسمیت شناختن حقوق ، احترام ، همکاری و مشارکت است.

30 سپتامبر 2021 Shubenacadie ، نمایندگی پارکهای نوا اسکوشیا کانادا

سیستم مدارس مسکونی بخشی از یک سیاست استعماری شرم آور بود که کودکان بومی را از خانواده ها و جوامع خود حذف کرد ، نه تنها سنت ها ، زبان و فرهنگ آنها را نفی کرد ، بلکه کودکان را در معرض آسیب های جدی و حتی مرگ قرار داد. مردم و جوامع بومی تحت تأثیر مدارس مسکونی قرار گرفته اند که در چندین نسل باقی می مانند. در روز ملی حقیقت و آشتی ، همه کانادایی ها برای تأمل در این تاریخ غم انگیز مکث می کنند ، گذشته را تصدیق می کنند ، به کودکان از دست رفته احترام می گذارند و قدرت و مقاومت فوق العاده بازماندگان و همه مردم بومی را تشخیص می دهند. دولت کانادا متعهد است که صدای مردم بومی را بلند کند تا اطمینان حاصل شود که این تاریخ هرگز فراموش نخواهد شد.

امروز ، سناتور دان کریسمس و نماینده پارلمان پادشاهان هانتز ، کودی بلوس ، به نمایندگی از دولت کانادا ، به همراه انجمن سه جانبه میکماک-نوا اسکوشیا-کانادا و بازماندگان مدرسه های مسکونی هند Shubenacadie ، از اهمیت تاریخی ملی یاد کردند. مدرسه مسکونی هند Shubenacadie با مراسم ویژه رونمایی از پلاک در Shubenacadie.

مدرسه مسکونی سابق هندی Shubenacadie تحت عنوان برنامه ملی یادبود تاریخی توسط رئیس کمیته کاری سه جانبه فرهنگ و میراث از انجمن سه جانبه Mi’kmaq-Nova Scotia-Canada به نمایندگی از بازماندگان Shubenacadie Indian نامزد شد. مدرسه مسکونی و فرزندان آنها پارکهای کانادا و نامزد برای شناسایی ارزش تاریخی مدرسه مسکونی هندی Shubenacadie سابق همکاری کردند.

اگرچه ساختمان مدرسه دیگر برپا نیست ، اما مکان مدرسه سابق محل یادآوری و شفا برای برخی از بازماندگان و فرزندان آنها است که می خواهند تاریخ مدرسه مسکونی هند را در دریانوردی حفظ کنند.

تجربیات دانش آموزان سابق و بازماندگان مدرسه مسکونی هندی Shubenacadie و دیگر مدارس مسکونی در سراسر کانادا همچنان بر نسل ها از خانواده ها و جوامع First Nations ، Inuit و Metis تأثیر می گذارد. این نامگذاری ها تحت برنامه ملی یادبود تاریخی بخش مهمی از پاسخ دولت کانادا به فراخوان اقدام 79 گزارش نهایی کمیسیون حقیقت و آشتی است.

-30-

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.