دولت کانادا و شورای مشکگووک برای حفاظت از خلیج غربی جیمز با هم همکاری می کنند

[ad_1] تفاهم نامه ای برای راه اندازی امکان سنجی برای پیشنهاد منطقه حفاظت شده دریایی ملی در غرب جیمز بی و جنوب غربی خلیج هادسون امضا شد. 9 آگوست 2021 کارخانه موس ، پارک انتاریو کانادا امروز ، جاناتان ویلکینسون ، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا و وزیر مسئول پارکهای کانادا ،

کد خبر : 95719
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
دولت کانادا و شورای مشکگووک برای حفاظت از خلیج غربی جیمز با هم همکاری می کنند

[ad_1]

تفاهم نامه ای برای راه اندازی امکان سنجی برای پیشنهاد منطقه حفاظت شده دریایی ملی در غرب جیمز بی و جنوب غربی خلیج هادسون امضا شد.

9 آگوست 2021 کارخانه موس ، پارک انتاریو کانادا

امروز ، جاناتان ویلکینسون ، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا و وزیر مسئول پارکهای کانادا ، و رئیس بزرگ جاناتان سلیمان ، رهبر منتخب شورای مشکگووک ، تفاهم نامه ای (MOU) را امضا کردند تا ارزیابی امکان سنجی برای یک کشور ملی را آغاز کند. منطقه حفاظت شده دریایی (NMCA) در غرب خلیج جیمز و خلیج هادسون در جنوب غربی. این گام بعدی حیاتی در روند حفاظت از آبهای دریایی و ساحلی کانادا است و به تعهد دولت کانادا برای حفاظت از تنوع زیستی و حفظ 25 درصد از آبهای خشکی و داخلی و 25 درصد از مناطق دریایی و ساحلی تا سال 2025 کمک می کند. 30 درصد تا سال 2030

هر دو رهبر روز خود را با اذعان به فاجعه و میراث مدارس مسکونی در کانادا آغاز کردند ، به ویژه با توجه به یافته های اخیر گورهای بدون نشان در چندین محل مدرسه مسکونی سابق. رهبران از درد و رنج مردم بومی کانادا در مدارس مسکونی اذعان کردند.

منطقه دریایی تحت پوشش تفاهم نامه بیش از 90،000 کیلومتر مربع است و مجموعه وسیعی از تنوع زیستی را شامل می شود. سواحل و آبها محل نهنگ های بلوگا ، خرس های قطبی و دیگر گونه های نمادین قطب شمال و زیر قطب شمال است. این منطقه همچنین یک ایستگاه مهم جهانی برای میلیاردها پرنده مهاجر است. این منطقه دریایی پیشنهادی در مجاورت یکی از بزرگترین ذخایر زمین های زغال سنگ غنی از کربن در جهان قرار دارد که توسط بزرگان “سرزمین های تنفسی” نامیده می شود. این تالاب های باستانی نقش بسیار مهمی در سرد شدن کره زمین دارند. اکوسیستم های دریایی و تپه ای از یکدیگر پشتیبانی می کنند.

تقویت حفاظت از اکوسیستم های دریایی نه تنها به حفظ تنوع زیستی و کاهش تغییرات آب و هوایی کمک می کند ، بلکه به حفظ فرهنگ ، سنت ها و رفاه جوامع Omushkego Cree ، که مدت ها مباشرت این سرزمین ها و آب ها بودند ، کمک می کند.

این تفاهم نامه بر منافع مشترک دولت کانادا و شورای مشکگووک در حفاظت از تمامیت اکولوژیکی و فرهنگی این اکوسیستم مهم جهانی تأکید می کند. با شروع یک فرایند رسمی برای مطالعه تنوع زیستی ، کربن ، ارزشهای اقتصادی و فرهنگی این منطقه ، این دو گروه می توانند گردهم آیند و نمونه ای پیشرو در زمینه حفاظت از جهان را که توسط بومیان هدایت می شود ، به اشتراک بگذارند و بسازند.

این تفاهم نامه بحث پیرامون حفاظت و نقش دوگانه تنوع زیستی و کربن در حفاظت از اماکن مهم را تشویق می کند. همچنین مشارکت گروه های جامعه در برنامه ریزی حفاظت و مجامع مناطق حفاظت شده را ترویج می کند.

-30-

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.