دولت کانادا و شرکای آن از حمل و نقل فعال در شرق هانتس حمایت می کنند

[ad_1] المزدیل، نوا اسکوشیا، 9 مارس 2022— حمل و نقل فعال به راه‌های مقرون به صرفه ارتباط کانادایی‌ها با یکدیگر کمک می‌کند، ازدحام ترافیک را کاهش می‌دهد و از دستیابی کشورمان به اقتصاد خالص صفر تا سال 2050 حمایت می‌کند. سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی برای جوامع، شغل ایجاد می‌کند و به بازسازی اقتصادی انعطاف‌پذیر

کد خبر : 176754
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۱۲
دولت کانادا و شرکای آن از حمل و نقل فعال در شرق هانتس حمایت می کنند

[ad_1]

المزدیل، نوا اسکوشیا، 9 مارس 2022— حمل و نقل فعال به راه‌های مقرون به صرفه ارتباط کانادایی‌ها با یکدیگر کمک می‌کند، ازدحام ترافیک را کاهش می‌دهد و از دستیابی کشورمان به اقتصاد خالص صفر تا سال 2050 حمایت می‌کند. سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی برای جوامع، شغل ایجاد می‌کند و به بازسازی اقتصادی انعطاف‌پذیر و عادلانه کمک می‌کند. کانادا

امروز، Kody Blois، عضو پارلمان Kings-Hants، به نمایندگی از محترم Dominic LeBlanc، وزیر امور بین دولتی، زیرساخت ها و جوامع؛ جان مک‌دونالد، عضو مجلس شورای اسلامی Hants East، به نمایندگی از محافظه‌کاران محترم راشتون، وزیر منابع طبیعی و انرژی‌های تجدیدپذیر. و النور رولستون، سرپرست شهرداری ایست هانتز، بودجه ای را برای زیرساخت های حمل و نقل فعال در شهرداری ایست هانتز اعلام کردند.

به عنوان بخشی از طرح جامع East Hants برای حمل و نقل فعال، این پروژه کمی بیش از یک کیلومتر از بزرگراه 214 را بازسازی می کند و پیاده روها، مسیرها و زیرساخت های پشتیبانی را در Elmsdale ایجاد می کند. این پیشرفت‌ها از ساکنان کمک می‌کند تا در اطراف جامعه خود راه بروند، غلت بزنند، بدوند یا دوچرخه‌سواری کنند. با تشویق افراد بیشتر به فعال شدن، انتظار می رود این پروژه انتشار گازهای گلخانه ای معادل بیش از 1000 تن دی اکسید کربن را کاهش دهد.

دولت کانادا بیش از 680000 دلار برای غنی سازی زیرساخت های حمل و نقل فعال در ایست هانتس از طریق جریان زیرساخت سبز برنامه سرمایه گذاری در زیرساخت کانادا سرمایه گذاری می کند. دولت نوا اسکوشیا بیش از 560000 دلار و شهرداری ایست هانتس بیش از 450000 دلار کمک می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.