دولت کانادا و سرزمین های شمال غربی 50 میلیون دلار در جایگزینی پل دهکا فرانک سرمایه گذاری می کند

[ad_1] 13 آگوست 2021 Behchokǫ̀ ، حمل و نقل مناطق شمال غربی کانادا دولت کانادا همچنان در پروژه های زیربنایی سرمایه گذاری می کند که مشاغل با کیفیت و طبقه متوسط ​​ایجاد می کند و رشد اقتصادی را در شمال کانادا افزایش می دهد. امروز ، نماینده پارلمان مناطق شمال غربی ، مایکل مک لئود

کد خبر : 91550
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
دولت کانادا و سرزمین های شمال غربی 50 میلیون دلار در جایگزینی پل دهکا فرانک سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

13 آگوست 2021 Behchokǫ̀ ، حمل و نقل مناطق شمال غربی کانادا

دولت کانادا همچنان در پروژه های زیربنایی سرمایه گذاری می کند که مشاغل با کیفیت و طبقه متوسط ​​ایجاد می کند و رشد اقتصادی را در شمال کانادا افزایش می دهد.

امروز ، نماینده پارلمان مناطق شمال غربی ، مایکل مک لئود ، به نمایندگی از وزیر حمل و نقل ، عمر عمر الغابرا و دیان ارچی محترم ، وزیر زیرساخت های منطقه ای ، از سرمایه گذاری بزرگی برای ساختن پل جدید به عنوان جایگزین خبر دادند. پل دهکوی فرانک ، که به پایان عمر خود رسیده است. دولت کانادا 37.5 میلیون دلار در این پروژه تحت صندوق راهروهای تجاری ملی سرمایه گذاری می کند و دولت سرزمین های شمال غربی 12.5 میلیون دلار ، در مجموع 50 میلیون دلار برای پل جدید کانال فرانک ، سرمایه گذاری می کند.

این پل یکی از اجزای مهم بزرگراه 3 است که بخشی از سیستم بزرگراه ملی است و تنها راهرو بزرگراه به منطقه بردگان شمالی ، یلو نایف و معادن متعدد و مناطق توسعه مواد معدنی است. پل جدید قادر خواهد بود بارهای سنگین تر و کالاهای بزرگتر (وسیع تر و بلندتر) را تحمل کند و دسترسی منطقه را بیشتر کند.

انتظار می رود این سرمایه گذاری دارای مزایای مهم اقتصادی ، زیست محیطی و اشتغال برای منطقه باشد.
پروژه های صندوق راهروهای تجاری ملی در قطب شمال و شمال از زیرساخت های حمل و نقل شمالی مانند بنادر ، فرودگاه ها ، جاده های تمام فصل و پل ها پشتیبانی می کند. این پروژه ها ایمنی ، امنیت ، توسعه اقتصادی و اجتماعی را در سه قلمرو کانادا ، منطقه شمالی لابرادور شامل منطقه نوناتسیاوت ، منطقه نوناویک در کبک و شهر و بندر چرچیل در مانیتوبا افزایش می دهد.

این پروژه های صندوق راهروهای تجاری ملی به نیازهای حمل و نقل منحصر به فرد و فوری در قطب شمال و شمال کانادا ، مانند انعطاف پذیری آب و هوا و دسترسی به بازارها ، ایجاد فرصت های اجتماعی و اقتصادی ، دسترسی بین جوامع و خدمات ضروری با وجود شرایط سخت و شرایط آب و هوایی شدید ، می پردازد. و هزینه بالای ساخت در امتداد کریدورهای تجاری شمالی کانادا.

دولتهای استانی ، سرزمینی و شهرداری ، گروههای بومی ، سازمانهای غیر انتفاعی و غیر انتفاعی بخش خصوصی ، شرکتهای تاج فدرال و دانشگاهها همه واجد شرایط تامین مالی تحت صندوق راهروهای تجاری ملی هستند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.