دولت کانادا و ساسکاچوان همچنان متعهد به حمایت از تولیدکنندگان از طریق برنامه بیمه محصولات کشاورزی 2022 هستند.

[ad_1] 22 فوریه 2022 – ملویل، ساسکاچوان – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا امروز، ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی فدرال و دیوید ماریت، وزیر کشاورزی ساسکاچوان، جزئیات برنامه بیمه محصولات کشاورزی 2022 را اعلام کردند. شرکت بیمه محصولات زراعی ساسکاچوان (SCIC) به ارائه سطوح قیمت گذاری و پوشش مربوطه ادامه

کد خبر : 169924
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷
دولت کانادا و ساسکاچوان همچنان متعهد به حمایت از تولیدکنندگان از طریق برنامه بیمه محصولات کشاورزی 2022 هستند.

[ad_1]

22 فوریه 2022 – ملویل، ساسکاچوان – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

امروز، ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی فدرال و دیوید ماریت، وزیر کشاورزی ساسکاچوان، جزئیات برنامه بیمه محصولات کشاورزی 2022 را اعلام کردند.

شرکت بیمه محصولات زراعی ساسکاچوان (SCIC) به ارائه سطوح قیمت گذاری و پوشش مربوطه ادامه می دهد. به دلیل افزایش قیمت کالاها و افزایش پوشش عملکرد، پوشش متوسط ​​به سطح رکورد 405 دلار در هر هکتار خواهد رسید. با توجه به افزایش 48 درصدی پوشش امسال، میانگین کل حق بیمه بالاتر است، در 12.05 دلار در هر هکتار، در مقایسه با 8.59 دلار در سال 2021. متوسط ​​نرخ حق بیمه کمتر است، به دلیل تولید قوی در سال 2020. از آنجایی که یک با تأخیر سالانه در محاسبه نرخ های حق بیمه، تولید سال 2021 تا سال 2023 استفاده نمی شود.

در سال گذشته، تولیدکنندگان با خشکسالی در سطح استان مواجه شدند که در نتیجه رطوبت موجود در مراتع و زمین های علوفه کاهش یافت. در پاسخ به تجربه دمای شدید گرما و شرایط رشد خشک، یک ضریب تنظیم حرارت به داده‌های بارندگی مورد استفاده در محاسبات خسارت برای برنامه‌های بیمه بارندگی علوفه و ذرت اضافه شد. هنگامی که دما به 31 درجه سانتیگراد یا بالاتر می رسد، اکنون مقادیر بارندگی در محاسبه “درصد ماهانه نرمال” کاهش می یابد. این تنظیم به تشخیص تأثیر گرمای شدید بر عملکرد علوفه و ذرت کمک می کند.

با گزینه قیمت قرارداد، تولیدکنندگان می توانند از قیمت های قرارداد خود برای ترکیب با قیمت پایه بیمه محصول برای پوشش بالاتر استفاده کنند. این به تولیدکنندگان اجازه می دهد تا قیمت بیمه شده ای را که منعکس کننده ارزش واقعی بازاری است که برای تولید خود دریافت می کنند، تعیین کنند. جدید برای سال 2022، این گزینه قیمت برای همه محصولات تجاری موجود است. محصولات جدید اضافه شده شامل فابابیان، گندم خراسان، چاودار پاییزه و بهاره، آفتابگردان، تریتیکاله، گندم زمستانه، گندم بسیار قوی، گندم سفید سخت، همه طبقات نخود، زیره، لوبیا خشک آبیاری و سویا است. تولیدکنندگان می‌توانند محصولاتی را که می‌خواهند تحت پوشش قیمت قرارداد تا 31 مارس 2022 انتخاب کنند و قراردادهای خود را تا 31 مه 2022 به SCIC ارسال کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.