دولت کانادا و دولت کبک بیش از 27 میلیون دلار برای 10 پروژه توسعه زیرساخت فرهنگی اعلام کردند.

[ad_1] Beloeil، کبک، 29 آوریل 2022 –محترم پابلو رودریگز، وزیر میراث کانادا و ستوان کبک، به نمایندگی از جناب دومینیک لبلان، وزیر امور بین دولتی، زیرساخت ها و جوامع، خانم ناتالی روی، وزیر فرهنگ و ارتباطات، و آقای سیمون جولین-بارت وزیر، وزیر دادگستری، وزیر مسئول زبان فرانسه، وزیر مسئول لائیسیته و اصلاحات پارلمانی، وزیر مسئول

کد خبر : 200299
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۴۰
دولت کانادا و دولت کبک بیش از 27 میلیون دلار برای 10 پروژه توسعه زیرساخت فرهنگی اعلام کردند.

[ad_1]

Beloeil، کبک، 29 آوریل 2022 محترم پابلو رودریگز، وزیر میراث کانادا و ستوان کبک، به نمایندگی از جناب دومینیک لبلان، وزیر امور بین دولتی، زیرساخت ها و جوامع، خانم ناتالی روی، وزیر فرهنگ و ارتباطات، و آقای سیمون جولین-بارت وزیر، وزیر دادگستری، وزیر مسئول زبان فرانسه، وزیر مسئول لائیسیته و اصلاحات پارلمانی، وزیر مسئول منطقه مونترژی و رهبر مجلس دولت و نماینده مجلس ملی بوردواس، خوشحال هستند که بودجه 27,480,190 دلاری را برای 10 پروژه توسعه زیرساخت های فرهنگی اعلام کنند. در کبک از مجموع این بودجه، 10،844،300 دلار صرف گسترش و توسعه مجدد فضای فرهنگی Aurèle-Dubois در Beloeil می شود. خانم Nadine Viau، شهردار Beloeil، برای این مناسبت به آنها پیوست.

در Beloeil، کار شامل گسترش کتابخانه برای افزایش فضا و ارائه خدمات است. علاوه بر این، امکانات مرکز فرهنگی برای افزودن اتاقی که به عنوان یک فضای خلاقانه و مکان ارائه خدمت خواهد کرد، بازسازی و گسترش خواهد یافت. این امر فضای فرهنگی Aurèle-Dubois را در دسترس تعداد بیشتری از مردم قرار می دهد و پیشنهادات فرهنگی در Montérégie را افزایش می دهد.

در چارچوب این پروژه، دولت کانادا بیش از 5.4 میلیون دلار از طریق جریان زیرساخت اجتماعی، فرهنگی و تفریحی برنامه سرمایه‌گذاری در زیرساخت کانادا سرمایه‌گذاری می‌کند. دولت کبک نیز بیش از 5.4 میلیون دلار از طریق برنامه کمک به توسعه زیرساخت های فرهنگی خود (PADIC) سرمایه گذاری می کند. شهر Beloeil بیش از 4.5 میلیون دلار به این پروژه کمک خواهد کرد.

باقیمانده 16635890 دلار به 9 پروژه نوسازی و توسعه مجدد برای کتابخانه های شهرداری در سراسر کبک اختصاص خواهد یافت. اطلاعیه های بعدی متعاقبا

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.