دولت کانادا و دولت نیوفاندلند و لابرادور بیش از 22 میلیون دلار برای ارائه اینترنت پرسرعت به بیش از 1000 خانوار در لابرادور سرمایه گذاری می کنند.

[ad_1] ساکنان جوامع روستایی از افزایش ارتباط بهره مند شوند 24 مارس 2022 – خلیج دره شاد، نیوفاندلند و لابرادور دولت کانادا از طریق صندوق پهنای باند جهانی (UBF) اقداماتی را انجام می دهد تا مردم ساکن در جوامع روستایی و دورافتاده را به اینترنت پرسرعت متصل کند. در فوریه 2022، دولت کانادا و دولت

کد خبر : 182981
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
دولت کانادا و دولت نیوفاندلند و لابرادور بیش از 22 میلیون دلار برای ارائه اینترنت پرسرعت به بیش از 1000 خانوار در لابرادور سرمایه گذاری می کنند.

[ad_1]

ساکنان جوامع روستایی از افزایش ارتباط بهره مند شوند

24 مارس 2022 – خلیج دره شاد، نیوفاندلند و لابرادور

دولت کانادا از طریق صندوق پهنای باند جهانی (UBF) اقداماتی را انجام می دهد تا مردم ساکن در جوامع روستایی و دورافتاده را به اینترنت پرسرعت متصل کند.

در فوریه 2022، دولت کانادا و دولت نیوفاندلند و لابرادور طرحی تاریخی را برای اتصال تمام خانوارهای باقی مانده در نیوفاندلند و لابرادور به اینترنت پرسرعت قابل اعتماد اعلام کردند. بودجه تا سقف 116 میلیون دلار از دولت کانادا از طریق UBF و حداکثر 20 میلیون دلار از سوی دولت نیوفاندلند و لابرادور تأمین خواهد شد.

امروز، ایوون جونز، عضو پارلمان لابرادور، به نمایندگی از محترم Gudie Hutchings، وزیر توسعه اقتصادی روستایی، بودجه 22,355,503 دلاری را برای ارائه اینترنت پرسرعت به بیش از 1000 خانوار در مناطق روستایی لابرادور اعلام کرد. بودجه به دولت Nunatsiavut برای پروژه ای که به نفع جوامع Rigolet، Postville، Makkovik، Nain، Hopedale و Natuashish است، اختصاص خواهد یافت. این شبکه توسط بل کانادا ساخته و راه اندازی خواهد شد.

اعلامیه امروز بر اساس پیشرفت دولت کانادا در جهت اطمینان از دسترسی 98 درصد از کانادایی ها به اینترنت پرسرعت تا سال 2026 است. در حالی که ما برای بازسازی پس از همه گیری تلاش می کنیم، دولت کانادا به سرمایه گذاری در زیرساخت ها برای ایجاد نیرومندی ادامه خواهد داد. جوامع و کانادا رقابتی تر و انعطاف پذیرتر برای همه.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.