دولت کانادا و دولت نیوبرانزویک تمدید حمایت خود را از کیفیت اولیه آموزش و مراقبت از کودکان در سراسر استان اعلام کردند

[ad_1] 13 آگوست 2021 گاتینو ، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا دولت کانادا و دولت نیوبرانزویک در مورد تمدید قرارداد یادگیری اولیه و مراقبت از کودکان کانادا -نیوبرانزویک به توافق رسیدند. از طریق این توافقنامه ، دولت کانادا بیش از 48.1 میلیون دلار در طول چهار سال به نیوبرانزویک کمک مالی می کند تا

کد خبر : 89847
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۴۷
دولت کانادا و دولت نیوبرانزویک تمدید حمایت خود را از کیفیت اولیه آموزش و مراقبت از کودکان در سراسر استان اعلام کردند

[ad_1]

13 آگوست 2021 گاتینو ، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

دولت کانادا و دولت نیوبرانزویک در مورد تمدید قرارداد یادگیری اولیه و مراقبت از کودکان کانادا -نیوبرانزویک به توافق رسیدند.

از طریق این توافقنامه ، دولت کانادا بیش از 48.1 میلیون دلار در طول چهار سال به نیوبرانزویک کمک مالی می کند تا دسترسی به برنامه ها و خدمات آموزشی با کیفیت بالا ، مقرون به صرفه ، انعطاف پذیر و فراگیر را در اختیار کودکان قرار دهد. علاوه بر این ، دولت کانادا یکبار سرمایه گذاری 9.2 میلیون دلاری را در 2021-2022 برای حمایت از تلاش های استخدام و حفظ مربی دوران کودکی نیوبرانزویک انجام می دهد.

بر اساس قرارداد یادگیری زودهنگام و مراقبت از کودکان کانادا -نیوبرانزویک بین سالهای 2021-2022 تا 2024-2025 ، نیوبرانزویک به همکاری خود با بخش مراقبت از کودکان ادامه می دهد و نام مرکز آموزش نیوبرانزویک را برای اطمینان از دسترسی همه خانواده ها و کودکان در استان حفظ می کند. مراقبت از کودکان با کیفیت بالا و مقرون به صرفه به زبان رسمی مورد نظر خود. این توافق بر تقویت نیروی کار در دوران کودکی ، به ویژه در مورد شیوه های فراگیر از طریق آموزش و راهنمایی ، در حالی که به چالش های استخدام و حفظ کار می پردازد ، متمرکز است. اقدامات شامل اجرای یک کمپین بازاریابی برای ارتقاء این حرفه و ایجاد فرایندی برای شناسایی مدارک تحصیلی دوران کودکی خارج از کانادا است.

این توافقنامه چهار ساله بر اساس تعهداتی است که در چارچوب چند جانبه آموزش اولیه و مراقبت از کودکان ایجاد شده است و تضمین می کند که بودجه برای حمایت از برنامه ها و خدمات مراقبت از کودکان برای خانواده های نیوبرانزویک تا مارس 2025 ادامه خواهد داشت.

امضای این توافقنامه اولین گام مهم در گردهمایی دولتهای ایالتی و فدرال برای مذاکره در مورد یک استراتژی بلندمدت برای مراقبت از کودکان در دسترس ، مقرون به صرفه و با کیفیت بالا در نیوبرانزویک است. هر دو دولت برای دستیابی به توافق در مورد تعهدات مربوط به آموزش اولیه و مراقبت از کودکان در سراسر کانادا که به نیازهای خانواده های نیوبرانزویک پاسخ می دهد ، همکاری خواهند کرد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.