دولت کانادا و دولت مسیح سرمایه گذاری می کنند تا اینترنت پرسرعت را به بیش از 2000 خانه دیگر در بریتیش کلمبیا بیاورند

[ad_1] روستاهای بریتیش کلمبیا از افزایش اتصال استفاده می کنند 6 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو همه گیری COVID-19 نشان داده است که ما چقدر به ارتباطات خود متکی هستیم. اکنون بیش از هر زمان دیگری ، کانادایی ها در سراسر کشور نیاز به دسترسی به اینترنت پرسرعت قابل اعتماد دارند زیرا بسیاری از

کد خبر : 94122
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۵۱
دولت کانادا و دولت مسیح سرمایه گذاری می کنند تا اینترنت پرسرعت را به بیش از 2000 خانه دیگر در بریتیش کلمبیا بیاورند

[ad_1]

روستاهای بریتیش کلمبیا از افزایش اتصال استفاده می کنند

6 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو

همه گیری COVID-19 نشان داده است که ما چقدر به ارتباطات خود متکی هستیم. اکنون بیش از هر زمان دیگری ، کانادایی ها در سراسر کشور نیاز به دسترسی به اینترنت پرسرعت قابل اعتماد دارند زیرا بسیاری از ما در حال کار ، یادگیری و ارتباط با دوستان و خانواده در خانه هستیم. در حال حاضر ، تعداد زیادی از شهروندان کانادایی که در جوامع روستایی و دور افتاده زندگی می کنند به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند. از طریق جریان واکنش سریع صندوق پهنای باند جهانی (UBF) و برنامه Connecting British Columbia ، دولتهای کانادا و BC اقدام فوری برای برقراری ارتباط مردم با اینترنت پرسرعت مورد نیاز خود انجام می دهند.

امروز ، تری راش ، دبیر پارلمان وزیر شیلات ، اقیانوس ها و گارد ساحلی کانادا و وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و نماینده پارلمان برنابی شمالی – سیمور ، به نمایندگی از خانم مریم مونسف ، وزیر زنان ، و برابری جنسیتی و توسعه اقتصادی روستایی ، به همراه لیزا بیر ، وزیر خدمات شهروندان BC ، بیش از 17.3 میلیون دلار بودجه برای 4 پروژه اعلام کردند که اینترنت پرسرعت را برای بیش از 2000 خانوار در منطقه منطقه کاریبو و جوامع بومی این منطقه به ارمغان می آورد. منطقه منطقه ای تامپسون-نیکولا در روستایی بریتیش کلمبیا.

صندوق جهانی پهنای باند در نوامبر 2020 راه اندازی شد. پروژه هایی که امروز اعلام می شوند ظرف شش ماه از راه اندازی رسمی برنامه 2.75 میلیارد دلاری تأیید شدند. پروژه هایی که تحت برنامه UBF ، برنامه Connecting British Columbia و همچنین از طریق سایر سرمایه گذاری های دولتی و خصوصی تأمین می شود ، به اتصال 98٪ کانادایی ها به اینترنت پرسرعت تا سال 2026 کمک می کند و به هدف ملی 100٪ اتصال تا سال 2030 می رسد.

اعلامیه امروز بر پیشرفت دولت کانادا در بهبود زیرساخت های حیاتی در بریتیش کلمبیا تأکید می کند. از سال 2015 ، دولت فدرال بیش از 2.2 میلیارد دلار در بیش از 3300 پروژه زیربنایی در جوامع بریتیش کلمبیا با جمعیت کمتر از 100000 نفر سرمایه گذاری کرده است. این سرمایه گذاری ها به معنی 101 کیلومتر جاده جدید یا ارتقا یافته است که جوامع ما را ایمن تر می کند. بیش از 621 پروژه برای تأمین منابع آشامیدنی تمیزتر و پایدارتر برای ساکنان ؛ و بیش از 2039 واحد مسکونی اضافی ساخته شده در جوامع روستایی ، به اطمینان از اینکه همه بریتیش کلمبیا دارای مکانی امن برای تماس با خانه هستند ، کمک می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.