دولت کانادا و استان نیوبرانزویک 26 پروژه در بخش فرآوری ماهی و غذاهای دریایی تأمین می کنند

[ad_1] 21 جولای 2021 مونکتون ، نیوبرانزویک – امروز ، دومینیک لبلان ، وزیر امور بین دولتی و رئیس شورای خصوصی ملکه ، از سرمایه گذاری مشترک فدرال- استانی 4.2 میلیون دلار از طریق صندوق شیلات آتلانتیک خبر داد. این بودجه به 26 پروژه در جنوب شرقی نیوبرانزویک اختصاص می یابد که بر فناوری های

کد خبر : 99447
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
دولت کانادا و استان نیوبرانزویک 26 پروژه در بخش فرآوری ماهی و غذاهای دریایی تأمین می کنند

[ad_1]

21 جولای 2021

مونکتون ، نیوبرانزویک – امروز ، دومینیک لبلان ، وزیر امور بین دولتی و رئیس شورای خصوصی ملکه ، از سرمایه گذاری مشترک فدرال- استانی 4.2 میلیون دلار از طریق صندوق شیلات آتلانتیک خبر داد. این بودجه به 26 پروژه در جنوب شرقی نیوبرانزویک اختصاص می یابد که بر فناوری های نوآورانه برای بهبود بهره وری و پایداری در بخش های خرچنگ ، ​​خرچنگ برفی و فرآوری شاه ماهی دودی متمرکز است. این امر این سازمان های محلی را قادر می سازد تا کارآمدتر بوده و با نیازهای بازار ملی و بین المللی سازگار شوند.

ادموند گاگنون ، کارخانه فرآوری غذاهای دریایی متعلق به خانواده از سال 1946 در گرند باراخوآس ، 2 میلیون دلار برای حمایت از خرید و نصب تجهیزات پیشرفته برای تأسیسات جدید پردازش دریافت کرد. این تجهیزات با رعایت الزامات صدور گواهینامه کنسرسیوم خرده فروشی بریتانیا ، اتوماسیون بیشتر ، قابلیت ردیابی محصول ، افزایش بهره وری و تنوع بازار را ممکن می سازد.

علاوه بر این ، 20 پردازنده دیگر برای خرید و نصب تجهیزات تخصصی 2.2 میلیون دلار برای 25 پروژه به اشتراک می گذارند:

  • ده پروژه مربوط به بخش های پردازش خرچنگ و خرچنگ برفی است. نیوبرانزویک بیش از 50 درصد تولید جهانی خرچنگ فرآوری شده منجمد و تقریباً 25 درصد از تولید خرچنگ برفی کانادایی را به خود اختصاص داده است.
  • پانزده پردازنده شاه ماهی دودی برای تجهیزات جدید بودجه دریافت می کنند. بخش دودخانه بخش مهمی از صنعت فرآوری غذاهای دریایی در نیوبرانزویک است ، زیرا 95 درصد شاه ماهی دودی سخت پخته شده جهان در استان تولید می شود.

اتوماسیون در بخش فرآوری غذاهای دریایی از طریق بهبود بهره وری و بهره وری در حفظ یک صنعت رقابتی در سطح جهانی نقش بسزایی دارد. این صنعت در زمینه استخدام کارگران با چالش هایی روبرو است و اتوماسیون با تجهیزات مدرن امکان بهبود شرایط کاری را در کنار بهبود جذب و حفظ کارکنان فراهم می کند.

شیلات کانادا ستون فقرات بسیاری از جوامع ساحلی و نیروی محرکه در اقتصاد کانادا است. بخش غذاهای دریایی محیطی است که به سرعت در حال تغییر است – رقابت در حال تشدید است و مصرف کنندگان به دنبال پایداری و کیفیت هستند. به همین دلیل است که دولت کانادا و استان نیوبرانزویک از طریق صندوق شیلات آتلانتیک سرمایه گذاری های استراتژیکی در بخش ماهی و غذاهای دریایی استان انجام می دهند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.