دولت کانادا و استان جزیره پرنس ادوارد در بخش ماهی و غذاهای دریایی سرمایه گذاری می کنند

[ad_1] 13 آگوست 2021 مونکتون ، نیوبرانزویک – شیلات کانادا ستون فقرات بسیاری از جوامع ساحلی و نیروی محرکه اقتصاد است. بخش غذاهای دریایی محیطی است که به سرعت در حال تغییر است – رقابت در حال تشدید است و مصرف کنندگان به دنبال پایداری و کیفیت هستند. به همین دلیل است که دولت کانادا

کد خبر : 91961
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۰۹
دولت کانادا و استان جزیره پرنس ادوارد در بخش ماهی و غذاهای دریایی سرمایه گذاری می کنند

[ad_1]

13 آگوست 2021

مونکتون ، نیوبرانزویک – شیلات کانادا ستون فقرات بسیاری از جوامع ساحلی و نیروی محرکه اقتصاد است. بخش غذاهای دریایی محیطی است که به سرعت در حال تغییر است – رقابت در حال تشدید است و مصرف کنندگان به دنبال پایداری و کیفیت هستند. به همین دلیل است که دولت کانادا و استان جزیره پرنس ادوارد (PEI) سرمایه گذاری های استراتژیکی را در بخش ماهی و غذاهای دریایی از طریق صندوق شیلات آتلانتیک انجام می دهند.

بودجه اعلام شده امروز – مجموع سهم 1.8 میلیون دلار – در هفت (7) پروژه سرمایه گذاری می کند که بر توسعه محصولات جدید و اجرای فناوری های نوآورانه برای بهبود بهره وری و پایداری در بخش آبزی پروری ، فرآوری و برداشت متمرکز است. این بودجه به مشاغل محلی این امکان را می دهد تا کارآمدتر بوده و با نیازهای بازار سازگار شوند. بخش آبزی پروری و فرآوری غذاهای دریایی 500 میلیون دلار به اقتصاد PEI کمک کرد و 8000 نفر را در اوج تولید در سال 2020 به کار گرفت.

Atlantic Aqua Farms Ltd مبلغ 1،368،977 دلار برای کمک به تأمین تجهیزات ذخیره سازی مرطوب برای پردازش صدف ، تجهیزات برای اجرای جوجه کشی صدف در محل و همچنین توسعه یک برنامه آزمایشی جوجه کشی صدف دریافت کرد. این پیشرفت ها بخشی از اولین مرحله توسعه تاسیسات شرکت Borden ، PEI است.

مشارکت Food Island 100،000 دلار برای تحویل برنامه توسعه محصول PEI Aquaculture Sector برای حمایت از توسعه محصولات جدید و راه حل های بسته بندی برای تولیدکنندگان صدف و صدف دریافت کرد. مشارکت Food Island ارزیابی ، تصویب و مدیریت برنامه های کاربردی از مشتریان صنعت برای پشتیبانی از فعالیت های واجد شرایط مانند توسعه دستور العمل (آزمایش ، آزمایش و غیره) ، توسعه فرایند جدید ، طراحی بسته بندی جدید ، گروه های تمرکز و طراحی مواد تبلیغاتی را ارائه می دهد.

Acadian Supreme 99،900 دلار برای خرید تجهیزات جدید برای بهینه سازی فرآیند بسته بندی خال خرچنگ برای خرچنگ خام کامل دریافت کرد. از طریق اتوماسیون ، فرآیند جدید نیازهای پرسنلی در کارخانه را تغییر می دهد. هنگامی که فرآیند بسته بندی خالص آغاز شد ، کارکنان به مناطق دیگر کارخانه واگذار می شوند که منجر به افزایش بهره وری و افزایش کلی تولید می شود.

چهار سازمان دیگر برای خرید تجهیزات برای بهبود نگهداری از خرچنگ زنده بودجه دریافت کردند. افزایش ظرفیت نگهداری و پردازش صدف و تولید محصولات دریایی اضافی.

تأمین مالی این سازمان ها در حال حاضر و در آینده به نفع اقتصاد محلی و منطقه ای PEI خواهد بود. این کمک مالی از 400 میلیون دلار صندوق شیلات آتلانتیک ، که به طور مشترک توسط دولت های فدرال و استانی تأمین می شود ، تأمین می شود و بر افزایش فرصت ها و ارزش بازار برای ماهی ها و محصولات دریایی با کیفیت پایدار و محصولات دریایی از آتلانتیک کانادا تمرکز می کند.

صندوق شیلات آتلانتیک با شروع پنجمین سال خود در طول عمر هفت ساله برنامه ، به سرمایه گذاری در پروژه ها ادامه می دهد. شیلات تجاری و صنعت آبزی پروری ، گروههای بومی ، دانشگاهها ، دانشگاهها ، انجمنها و سازمانهای صنعتی ، از جمله موسسات تحقیقاتی ، ممکن است درخواست دهند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.