دولت کانادا و استان جزیره پرنس ادوارد به برداشت‌کنندگان ماهی تجاری کمک می‌کنند تا سرمایه‌گذاری کنند و فناوری‌های کارآمد انرژی را اتخاذ کنند.

21 آوریل 2022 شارلوت تاون، جزیره پرنس ادوارد – شیلات کانادا ستون فقرات بسیاری از جوامع ساحلی و نیروی محرکه اقتصاد است. بخش غذاهای دریایی محیطی است که به سرعت در حال تغییر است – رقابت در حال تشدید است، مصرف کنندگان به دنبال پایداری و کیفیت هستند. به همین دلیل است که دولت کانادا

کد خبر : 197466
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۳۳
دولت کانادا و استان جزیره پرنس ادوارد به برداشت‌کنندگان ماهی تجاری کمک می‌کنند تا سرمایه‌گذاری کنند و فناوری‌های کارآمد انرژی را اتخاذ کنند.


21 آوریل 2022

شارلوت تاون، جزیره پرنس ادوارد – شیلات کانادا ستون فقرات بسیاری از جوامع ساحلی و نیروی محرکه اقتصاد است. بخش غذاهای دریایی محیطی است که به سرعت در حال تغییر است – رقابت در حال تشدید است، مصرف کنندگان به دنبال پایداری و کیفیت هستند. به همین دلیل است که دولت کانادا و استان جزیره پرنس ادوارد (PEI) امروز حمایت مالی از انجمن ماهیگیران جزیره پرنس ادوارد (PEIFA) از طریق صندوق ماهیگیری آتلانتیک (AFF) اعلام کردند.

به نمایندگی از جویس موری، وزیر شیلات، اقیانوس‌ها و گارد ساحلی کانادا، رابرت موریسی، عضو پارلمان Egmont، PEI و جیمی فاکس، وزیر شیلات و جوامع جزیره پرنس ادوارد، به همراهی آنها، مشارکت کلی را اعلام کردند. بیش از 3 میلیون دلار برای کمک به PEIFA در اجرای استراتژی پایداری ناوگان ماهیگیری ساحلی. هدف استراتژی دو جریانی PEIFA تشویق برداشت‌کنندگان به سرمایه‌گذاری و اتخاذ فناوری کارآمد سوخت است. جریان اول آزمایش سیستم های پیشران کشتی کارآمد در انرژی را تامین می کند، و جریان دوم به پذیرش تجهیزات کمکی کشتی طراحی شده برای کاهش مصرف سوخت کمک مالی می کند.

تامین مالی این سازمان به نفع اقتصادهای محلی و منطقه ای در PEI در حال حاضر و آینده خواهد بود. این کمک از صندوق ماهیگیری اقیانوس اطلس 400 میلیون دلار، که به طور مشترک توسط دولت های فدرال و استانی تامین می شود، تامین می شود و بر افزایش فرصت ها و ارزش بازار برای ماهی ها و محصولات غذایی دریایی با منابع پایدار و با کیفیت بالا از آتلانتیک کانادا تمرکز دارد.

صندوق ماهیگیری آتلانتیک در پنجمین سال فعالیت خود است و به سرمایه گذاری در پروژه ها در طول عمر هفت ساله برنامه ادامه خواهد داد. صنعت ماهیگیری تجاری و آبزی پروری، گروه های بومی، دانشگاه ها، انجمن های صنعتی و سازمان ها، از جمله موسسات تحقیقاتی، می توانند درخواست دهند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.