دولت کانادا و استان بریتیش کلمبیا سرمایه گذاری قابل توجهی در پروژه های تحقیق و بازسازی ماهی قزل آلا انجام می دهند.

[ad_1] پروژه‌های واجد شرایط برای تامین مالی صندوق بازسازی و نوآوری ماهی آزاد بریتیش کلمبیا (BCSRIF) باید بر یک یا چند مورد از سه حوزه زیر تاکید داشته باشند: نوآوری – برای تشویق توسعه فناوری های جدید برای افزایش بهره وری و کمک به دستیابی به اهداف حفاظت و پایداری، از جمله حفاظت و احیای

کد خبر : 197259
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
دولت کانادا و استان بریتیش کلمبیا سرمایه گذاری قابل توجهی در پروژه های تحقیق و بازسازی ماهی قزل آلا انجام می دهند.

[ad_1]

پروژه‌های واجد شرایط برای تامین مالی صندوق بازسازی و نوآوری ماهی آزاد بریتیش کلمبیا (BCSRIF) باید بر یک یا چند مورد از سه حوزه زیر تاکید داشته باشند:

  • نوآوری – برای تشویق توسعه فناوری های جدید برای افزایش بهره وری و کمک به دستیابی به اهداف حفاظت و پایداری، از جمله حفاظت و احیای ذخایر وحشی BC، از جمله ماهی قزل آلا اقیانوس آرام؛
  • زیرساخت – تشویق سرمایه‌گذاری در محصولات، فرآیندها یا فناوری‌های جدید برای حمایت از پیشرفت شیوه‌های ماهیگیری پایدار و حمایت از حفاظت و احیای ذخایر وحشی BC، از جمله ماهی آزاد اقیانوس آرام؛ و
  • مشارکت های علمی – برای حمایت از همکاری با دانشگاه ها و سایر مؤسسات تحقیقاتی برای بهبود دانش و درک ما از تأثیرات بر ذخایر وحشی و توسعه شیوه های ماهیگیری پایدار.

بیست و دو پروژه تحت BCSRIF تامین مالی می شوند:

  • انجمن خیریه MakeWay 2.7 میلیون دلار برای ادامه فاز 2 طرح ابتکاری MakeWay’s Resilient Waters دریافت خواهد کرد. این پروژه بر اساس کارهای قبلی که توسط BCSRIF تامین شده بود، اتصالات را به زیستگاه ماهی قزل آلا وحشی که از نظر تاریخی، توسط زیرساخت های کنترل سیل نصب شده در مجاورت رودخانه فریزر پایین، بین ریچموند و هوپ، پیش از میلاد، بیگانه شده است، باز می گرداند. این پروژه با همکاری مشارکت‌های بین‌بخشی، راه‌حل‌های کنترل سیل سازگار با ماهی را اجرا می‌کند و در عین حال تحقیقات و بهترین شیوه‌ها را برای شیوه‌های سیل دوست‌دار ماهی پیش می‌برد.
  • Yucwmenlúcwu (مراقبان زمین) 208289 دلار برای حمایت از رویکردی جامع برای مدیریت و بازیابی جریان های زیست محیطی در حوزه آبخیز رودخانه سالمون دریافت خواهد کرد. از طریق استفاده از دانش بومی و داده های مبتنی بر علم، این پروژه حوضه آبخیز سالم تر و افزایش جمعیت ماهی قزل آلا محلی را ترویج می کند.
  • انجمن صندوق میراث ماهیگیری ملل اول 2.5 میلیون دلار برای افزایش ظرفیت برای نظارت و مدیریت زیستگاه ماهی قزل آلا وحشی در اولین ملل، با ادغام نقشه‌برداری جامعه با فناوری‌های مکانی، دریافت خواهد کرد. انجمن صندوق میراث ماهیگیری ملل اول، همراه با دانشگاه ویکتوریا، داده‌های پایه، دانش زیستگاه ماهی محلی و فناوری‌های مکانی را در دسترس هر کشور اول برای نظارت طولانی‌مدت زیستگاه ماهی قزل آلا فهرست‌بندی خواهند کرد. نتایج به فرآیندهای برنامه ریزی مدیریت آب و ماهی قزل آلا درازمدت اطلاع رسانی می کند و همچنین اطلاعات ارزشمندی در مورد پویایی و روندهای حوزه آبخیز ارائه می دهد که برای جمعیت ماهی قزل آلا وحشی حیاتی است.
  • قبایل کویچان 1.2 میلیون دلار برای حمایت و استفاده از توسعه یک طرح پایداری آب مرتبط با ماهی قزل آلا در حوزه آبخیز Chemainus و Koksilah دریافت خواهند کرد. این طرح ارتباط مهمی بین حقوق و عنوان ملل اول، ذخایر ماهی قزل آلا با مدیریت فدرال و کاربری اراضی تحت مدیریت استانی ایجاد خواهد کرد. این طرح همچنین یک نقشه راه برای سایر مناطق بریتیش کلمبیا که در آن به کار مشابهی نیاز است، ارائه خواهد کرد.
  • بنیاد ماهی قزل آلا اقیانوس آرام 3.8 میلیون دلار برای حمایت از گسترش، بهبود و استفاده از Pacific Salmon Explorer، یک ابزار تجسم داده تعاملی برای ردیابی و گزارش اطلاعات در مورد وضعیت واحدهای حفاظت از ماهی قزل آلا اقیانوس آرام و زیستگاه های آب شیرین آنها در بریتیش کلمبیا دریافت خواهد کرد. واحدهای حفاظت، گروه‌هایی از ماهی قزل آلا در سطح ذخایر هستند که ویژگی‌های ژنتیکی، توزیع جغرافیایی و تاریخچه زندگی مشترک دارند، به منظور شناسایی چالش‌های بقا و استراتژی‌های حفاظت بالقوه. این پروژه به اطلاعات به موقع، معتبر و استانداردتر در مورد وضعیت ماهی قزل آلا و زیستگاه آنها منجر خواهد شد. این اطلاعات برای اطلاع از تصمیمات مبتنی بر علم برای حفاظت و مدیریت ماهی قزل آلا حیاتی خواهد بود.
  • بنیاد ماهی قزل آلا اقیانوس آرام همچنین 308000 دلار را به عنوان بخشی از توسعه بررسی‌های دریای آزاد که از طریق پروژه بقای دریایی سالیش در دریا انجام می‌شود، دریافت خواهد کرد. این پروژه عوامل موثر بر بقای ذخایر کلیدی ماهی قزل آلا را ارزیابی خواهد کرد. بودجه از یک نظرسنجی چند کشتی برای مطالعه توزیع ماهی قزل آلا اقیانوس آرام در سراسر اقیانوس آرام شمالی حمایت می کند، که بر اساس دو اکتشاف تحقیقاتی به خلیج آلاسکا که از طریق ابتکار سال بین المللی سالمون انجام شده است. PSF همچنین نمونه برداری را با تورهای آبششی رانش ژاپنی و طناب های طولی انجام خواهد داد تا مقایسه مستقیمی از قابلیت های نمونه برداری تورهای ترال در مقابل سایر تجهیزات در یک محیط آب عمیق انجام دهد.
  • انجمن سرپرستی کشورهای ساحل شمالی اسکینا 2.3 میلیون دلار برای اطلاع رسانی و مشارکت در توسعه مشترک یک برنامه نظارت، ارزیابی و مدیریت برای خور اسکینا دریافت خواهد کرد. این پروژه حفاظت و احیای زیستگاه های کلیدی ماهی را با تمرکز بر ماهی قزل آلا تضمین می کند تا ماهیگیری پایدار ملل اول را تضمین کند. این پروژه از یک رویکرد چند ساله و مرحله‌ای برای توسعه یک برنامه مدیریت و حفاظت زیستگاه خور اسکینا و اجرای پروژه‌های اولویت‌دار احیای زیستگاه مصب رودخانه استفاده خواهد کرد.
  • گروه هندی Kitsumkalum 175032 دلار برای شناسایی، اولویت‌بندی و توسعه راه‌حل‌هایی برای مکان‌های حوضه آبخیز Skeena دریافت می‌کند تا بقای جمعیت محلی ماهی قزل آلا اقیانوس آرام را به حداکثر برساند. راه حل ها شامل معرفی گذرگاه ماهیان به زیستگاه پرورش با کیفیت بالا و پر کردن مناطق نامناسب به منظور جلوگیری از ورود ماهی آزاد ماهیان به مناطقی است که در آن به دام افتاده اند.
  • دانشگاه ویکتوریا 512458 دلار برای بررسی علل اتولیت واتریتیک دریافت خواهد کرد. وضعیتی که در آن استخوان های گوش متبلور شده و منجر به کاهش شنوایی می شود. در ماهی قزل آلا کوهو که در تنگه جورجیا پرورش داده شده است. این مطالعه پیامدهای بقا و به نوبه خود بهبود جمعیت را بررسی خواهد کرد.
  • انجمن جنگل‌های ساحل غربی مرکزی 500000 دلار برای بازسازی زیستگاه حیاتی تخم‌ریزی و پرورش در Clayoquot Sound برای ماهی قزل‌آلای شینوک وحشی با نگرانی بالا دریافت می‌کند. انجمن جنگل‌های ساحل غربی مرکزی با زیست‌شناسان و مهندسان بریتیش کلمبیا، اورگان و ایالت واشنگتن همکاری خواهد کرد تا از فناوری نوآورانه مهندسی اکولوژیکی برای احیای زیستگاه ماهی و احیای ذخایر در حال کاهش شدید استفاده کند.
  • اولین ملت Kitselas و شرکای آن 561,335 دلار برای توسعه یک طرح ارتقاء و بازسازی اولویت بندی شده برای Kleanza Creek دریافت خواهند کرد. هدف این پروژه بازیابی اتصالات ساختاری و عملکردی زیستگاه ماهی قزل آلا است که قبلاً تخریب شده است.
  • Ducks Unlimited Canada 5 میلیون دلار برای اجرای سه پروژه در مقیاس بزرگ برای احیای زیستگاه های باتلاق جزر و مدی رودخانه فریزر و دسترسی به ماهی قزل آلا و دیگر ذخایر ماهی های وحشی BC دریافت خواهد کرد. هدف این پروژه‌ها معکوس کردن اثرات تأثیرات ناشی از انسان بر مصب رودخانه فریزر است، که همراه با اثرات پیش‌بینی‌شده آینده افزایش سطح دریا، انعطاف‌پذیری اکولوژیکی و بقای ماهی قزل آلا قبل از میلاد را به شدت مختل می‌کند. این پروژه ها عبارتند از: احیای باتلاق جزر و مد در منطقه ملی حیات وحش آلاکسن. ایجاد شکاف در اسکله بازوی شمالی برای بازگرداندن مسیرهای مهاجرت برای ماهی آزاد و دیگر گونه های ماهی؛ و رسوب گذاری بر روی منطقه جزر و مدی بالایی بانک ماهیان خاویاری به عنوان یک مکانیسم تجربی برای بازگرداندن مناطق ساحلی که رکود مرداب جزر و مدی را تجربه می کنند.
  • ملت Wuikinuxv 543,374 دلار برای ایجاد تخصص شیلات و ظرفیت عملیاتی در دفتر سرپرستی کشور Wuikinuxv دریافت خواهد کرد. سه فعالیت کلیدی با این بودجه انجام خواهد شد. ابتدا، ارزیابی بهره وری دریاچه Owikeno و ظرفیت حمل آن برای ماهی قزل آلا چشم جوان انجام خواهد شد. علاوه بر این، بودجه به ملت Wuikinuxv اجازه می دهد تا تجهیزات سونار مورد نیاز برای شمارش بازگشت ماهی آزاد بالغ به رودخانه Waanukv را بدست آورد. در نهایت، بودجه ظرفیت را در رابطه با رویه ها و عملیات تجهیزات مورد نیاز برای حمایت از پروژه های ماهی قزل آلا افزایش می دهد.
  • انجمن ابتکار خرس بزرگ 2.8 میلیون دلار برای ارتقاء زیرساخت در شش جوجه کشی محلی دریافت می کند تا فناوری پایداری اضافی را در خود جای دهد و امکان بازسازی جمعیت های وحشی BC را فراهم کند. ارتقاء زیرساخت های کلیدی شامل تعمیر، جایگزینی یا دستیابی به جوجه کشی اضافی، فضاهای پرورش یا مناطق ذخیره سازی تجهیزات، ارتقاء الکتریکی و بهبود تامین آب است.
  • انجمن حوضه آبخیز نوتکا 324953 دلار برای استفاده از یک ابزار مدل‌سازی فضایی و ارزیابی تهدیدات ناشی از آن برای توسعه یک برنامه اقدام برای بهبود و نظارت بر زیستگاه برای گونه‌های ماهی قزل آلا و دیگر گونه‌های ماهی آزاد اقیانوس آرام دریافت می‌کند. انجمن حوضه آبخیز نوتکا ساوند همچنین مکان های اولویت بندی شده برای بازسازی را شناسایی کرده و یک برنامه استراتژیک جامع از اولویت های اولویت بندی فرصت های بازسازی آینده را توسعه خواهد داد.
  • مرکز انجمن علوم سلامت آبزی پروری بریتیش کلمبیا 306000 دلار برای تایید فناوری نانو حفره به عنوان ابزاری سریع و گسترده برای تشخیص پاتوژن های ماهی قزل آلا از نمونه های بیولوژیکی و محیطی دریافت شده از جوجه کشی ها دریافت می کند. این فناوری برای غربالگری مولدین، بررسی منابع بیماری‌زا و توزیع آن‌ها در سیستم‌های جوجه کشی، و شناسایی و شناسایی عوامل مرتبط با بروز بیماری به کار می‌رود.
  • Skeetchestn First Nation 385000 دلار برای انجام ارتقاء زیرساخت های حیاتی برای مدرن کردن عملیات جوجه کشی دریافت می کند تا به هچری اجازه دهد تا تمام مراحل زندگی ماهی قزل آلا کوهو را در محل پرورش دهد. بهبود زیرساخت شامل ارتقاء تولید آب با نصب چاه تولیدی، ژنراتورهای پشتیبان، کنترل پمپ و برج هوادهی خواهد بود.
  • دفتر Wet-suwet-en 848160 دلار برای شروع یک برنامه تحقیقاتی بازیابی برای بازگرداندن فراوانی و تنوع جمعیت Morice Sockeye دریافت خواهد کرد. اطلاعات جمع‌آوری‌شده از طریق این پروژه به سؤالات فعلی مربوط به بقای چشم، منابع مرگ و میر در مراحل مختلف زندگی، شرایط زیستگاه تخم‌ریزی و جهت بازسازی/حفاظت از زیستگاه حیاتی می‌پردازد.
  • اولین ملت K’ómoks 1.4 میلیون دلار دریافت خواهد کرد تا یک سایت صنعتی متروکه در قلب قلمرو سنتی خود را به یک زیستگاه کاربردی بازگرداند. کارخانه چوب بری صنعتی سابق در کریدور مهاجرت ماهی قزل آلا برای حوضه های آبخیز دو رودخانه اصلی، Puntledge و Tsolum واقع شده است. بازسازی این سایت دسترسی به استفاده های غذایی، اجتماعی و تشریفاتی ماهی قزل آلا را بهبود می بخشد، فرصت های ماهیگیری تفریحی را افزایش می دهد و از بازیابی جمعیت اورکا ساکن جنوب حمایت می کند.
  • انجمن Gitanyow Huwilp 950,000 دلار برای بررسی گزینه‌های بهبود ماهی سالمون جورابی کیتوانگا به منظور بازسازی ذخایر منحصر به فرد ژنتیکی و جلوگیری از کاهش بیشتر و از دست دادن تنوع ژنتیکی مهم دریافت می‌کند.
  • انجمن اتحاد منابع بومی سواحل مرکزی 2.7 میلیون دلار برای اولویت دادن به احیای عملکرد هیدرولوژیکی در حوزه‌های آبخیز هدف در منطقه فرعی ساحل مرکزی BC، توسعه رویکردهای ارزیابی زیستگاه در مقیاس آبخیز (یا مقیاس کوچکتر) و اجرای فعالیت‌های بازسازی اولیه در حوزه‌های آبخیز اولویت‌دار دریافت خواهد کرد. همانطور که با نظارت و دانش بوم شناختی سنتی/محلی اطلاع داده شده است.
  • شورای مدیریت ماهی قزل آلا فریزر 400000 دلار برای گردآوری متخصصان فنی و علمی بومی و DFO و سایر آژانس‌ها برای به اشتراک گذاشتن یافته‌ها و نتیجه‌گیری‌ها و ارائه توصیه‌هایی برای حمایت از حفاظت و بازسازی فریزر چینوک و سایر ذخایر ماهی قزل آلا دریافت می‌کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.