دولت کانادا هزاران شغل را تضمین می کند و به ایجاد اولین مرکز تولید خودروهای الکتریکی تجاری در مقیاس کامل در کانادا کمک می کند.

[ad_1] جنرال موتورز با سرمایه گذاری بیش از 2 میلیارد دلار در کارخانه های مونتاژ اوشاوا و CAMI و راه اندازی اولین مرکز تولید خودروهای الکتریکی تجاری در مقیاس کامل در کانادا در کارخانه مونتاژ CAMI در اینگرسول. 4 آوریل 2022 – اوشاوا، انتاریو بخش خودروی کانادا نقش مهمی در اقتصاد ما ایفا می کند.

کد خبر : 188080
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
دولت کانادا هزاران شغل را تضمین می کند و به ایجاد اولین مرکز تولید خودروهای الکتریکی تجاری در مقیاس کامل در کانادا کمک می کند.

[ad_1]

جنرال موتورز با سرمایه گذاری بیش از 2 میلیارد دلار در کارخانه های مونتاژ اوشاوا و CAMI و راه اندازی اولین مرکز تولید خودروهای الکتریکی تجاری در مقیاس کامل در کانادا در کارخانه مونتاژ CAMI در اینگرسول.

4 آوریل 2022 – اوشاوا، انتاریو

بخش خودروی کانادا نقش مهمی در اقتصاد ما ایفا می کند. از صدها هزار شغل با درآمد خوب پشتیبانی می کند و باعث توسعه و پذیرش فناوری پاک می شود. به همین دلیل است که دولت کانادا سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه‌ای را برای حمایت از مشاغل بخش خودرو انجام می‌دهد، به کانادایی‌ها کمک می‌کند تا با روش‌های پاک‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر حرکت کنند و کانادا را به یک رهبر جهانی در اقتصاد آینده تبدیل کند. قدرت کانادا در تولید خودرو، همراه با مبتکران در سطح جهانی و منابع طبیعی آن، این کشور را به عنوان پیشرو در طراحی و ساخت خودروهای آینده قرار می دهد.

امروز، محترم فرانسوا فیلیپ شامپاین، وزیر نوآوری، علم و صنعت، از سرمایه گذاری ۲۵۹ میلیون دلاری دولت کانادا در شرکت جنرال موتورز کانادا (GM) خبر داد. این سرمایه‌گذاری هزاران شغل پردرآمد و باکیفیت را در سراسر تأسیسات جنرال موتورز تضمین می‌کند و در عین حال برقی‌سازی بخش خودروی کانادا را ارتقا می‌دهد.

سرمایه گذاری امروزی از پروژه بیش از 2 میلیارد دلاری جنرال موتورز برای احیای مجدد تولید در کارخانه مونتاژ اوشاوا، پس از توقف عملیات در سال 2019 و تبدیل کارخانه مونتاژ CAMI آن در اینگرسول پشتیبانی می کند. این دگرگونی به کارخانه مونتاژ CAMI جنرال موتورز اجازه می دهد تا به اولین مرکز تولید خودروهای الکتریکی تجاری در مقیاس کامل در کانادا تبدیل شود. اولین خودروی تجاری الکتریکی جنرال موتورز، EV600، که از فناوری BrightDrop استفاده می کند، تا پایان سال در کارخانه CAMI در Ingersoll تولید و تجاری خواهد شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.