دولت کانادا نوآوران را برای ایجاد نرم افزار جدید برای ارزیابی و کاهش خطر آتش سوزی به چالش می کشد.

[ad_1] منابع طبیعی کانادا از مشاغل کوچک دعوت می کند تا راه حل های داده نقشه برداری جنگل را با وضوح بالا پیشنهاد کنند. 21 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو همانطور که کانادایی ها در چند سال گذشته شاهد بوده اند، آتش سوزی های جنگلی تاثیر قابل توجهی بر زندگی، جوامع و اقتصاد کشور داشته

کد خبر : 169367
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
دولت کانادا نوآوران را برای ایجاد نرم افزار جدید برای ارزیابی و کاهش خطر آتش سوزی به چالش می کشد.

[ad_1]

منابع طبیعی کانادا از مشاغل کوچک دعوت می کند تا راه حل های داده نقشه برداری جنگل را با وضوح بالا پیشنهاد کنند.

21 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو

همانطور که کانادایی ها در چند سال گذشته شاهد بوده اند، آتش سوزی های جنگلی تاثیر قابل توجهی بر زندگی، جوامع و اقتصاد کشور داشته است. این امر به ویژه در سال 2021، یکی از مخرب ترین فصول آتش سوزی کانادا در سال های اخیر، با 6224 آتش سوزی و مساحت کل سوخته 4.18 میلیون هکتار صادق بود، منطقه ای که هفت برابر بزرگتر از جزیره پرنس ادوارد است.

از طریق برنامه راه حل های نوآورانه کانادا (ISC)، دولت کانادا در حال راه اندازی یک چالش و روی آوردن به کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​کانادایی برای ارائه راه حل های نوآورانه خود برای کمک به جوامعی است که ممکن است در معرض خطر آتش سوزی باشند. تحت این برنامه، منابع طبیعی کانادا (NRCan) از آن مشاغل دعوت می کند تا نرم افزار جدیدی را توسعه دهند که قادر به تولید داده های نقشه برداری پوشش گیاهی با وضوح بالا در مناطق واسط شهری وحشی و مناطق وحشی نزدیک جوامع باشد.

پیش بینی رفتار آتش سوزی و ارزیابی خطر آتش سوزی و کاهش آن را می توان با داده های نقشه برداری به موقع و دقیق در مورد ویژگی های سوخت تا حد زیادی بهبود بخشید. این داده‌ها برای بررسی نحوه برخورد و واکنش به شرایط اضطراری مانند آتش‌سوزی‌های جنگلی و سایر رویدادهای طبیعی کلیدی است. در حالی که بخش جنگل در حال حاضر اطلاعاتی در مورد ساختار و ترکیب پوشش گیاهی جمع آوری می کند، در حال حاضر ابزار کافی برای پردازش سریع و مقرون به صرفه ویژگی های سوخت آتش سوزی از این داده ها وجود ندارد.

برندگان چالش ممکن است تا 150000 دلار برای اصلاح تحقیق و توسعه خود در نرم افزار جدید و در صورت پذیرش در فاز 2 برنامه، تا 1 میلیون دلار برای توسعه یک نمونه اولیه دریافت کنند. سپس دولت می تواند به عنوان اولین مشتری عمل کند و به این کسب و کارها کمک کند تا نوآوری های خود را تجاری کنند، کسب و کار خود را افزایش دهند و مشاغل خوب طبقه متوسط ​​را در سراسر کانادا ایجاد کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.