دولت کانادا مقررات جدیدی را برای بهبود حفاظت از کارگران موقت خارجی پیشنهاد می کند

[ad_1] 26 جولای 2021 گاتینو ، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا بیماری همه گیر COVID-19 ضرورت اقدامات بیشتر دولت کانادا و شرکای آن را برای بهبود حمایت از کارگران موقت خارجی برجسته کرده است. سال به سال ، این کارگران برای حمایت از صنعت کشاورزی و کشاورزی ما به کانادا می آیند و به

کد خبر : 90598
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۵۵
دولت کانادا مقررات جدیدی را برای بهبود حفاظت از کارگران موقت خارجی پیشنهاد می کند

[ad_1]

26 جولای 2021 گاتینو ، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

بیماری همه گیر COVID-19 ضرورت اقدامات بیشتر دولت کانادا و شرکای آن را برای بهبود حمایت از کارگران موقت خارجی برجسته کرده است. سال به سال ، این کارگران برای حمایت از صنعت کشاورزی و کشاورزی ما به کانادا می آیند و به امنیت غذایی کانادا کمک زیادی می کنند. کار سخت و تخصص آنها در طول این سالها و به ویژه در دوران همه گیری بسیار مثر بوده است ، و آنها مستحق امنیت هستند.

امروز ، وزیر اشتغال ، توسعه نیروی کار و شمول معلولان ، کارلا کوالتر و وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی ، مارکو مندچینو ، مقررات جدیدی را برای جلوگیری از بدرفتاری یا سوء استفاده از کارگران موقت خارجی در طول اقامت آنها در کانادا اعلام کردند. آنها 14 اصلاحیه نظارتی را برای این قانون ذکر کردند مقررات مهاجرت و حمایت از پناهندگان (کارگران موقت خارجی) ، با سه هدف اصلی:

  1. بهبود حمایت از کارگران موقت خارجی با الزام کارفرمایان به کارگران خارجی موقت در مورد حقوق آنها در کانادا. ممنوعیت قصاص توسط کارفرمایان علیه کارگرانی که شکایت می کنند. و ، وضع الزامات کلیدی برای همه کارفرمایان برای دسترسی مناسب به خدمات مراقبت های بهداشتی و برای کارفرمایان برای ارائه بیمه درمانی در صورت نیاز. تغییرات پیشنهادی همچنین از اخذ هزینه های استخدام به کارگران جلوگیری می کند و کارفرمایان را مسئول اقدامات استخدام کنندگان در این زمینه می داند.
  2. بهبود توانایی دولت برای جلوگیری از مشارکت بازیگران بد در برنامه با ارائه مقاماتی که ارزیابی درخواست های کارفرمایان جدید را تقویت می کند و در صورت مشکوک به عدم انطباق ، پردازش ارزیابی تاثیر بازار کار (LMIA) را به تعویق می اندازد.
  3. تقویت توانایی دولت برای انجام م effectivelyثر بازرسی ها. این شامل کاهش زمان بندی های مقرر و مشارکت اشخاص ثالث (به عنوان مثال ، بانک ها و شرکت های حقوق و دستمزد) برای ارائه اسناد برای بازرسی است.

علاوه بر اعلامیه امروز ، دولت کانادا ویژگی های جدیدی را در بانک کار راه اندازی کرده است که به کارگران موقت خارجی اجازه می دهد تا از کارفرمایان واجد شرایط به دنبال کار باشند. این ویژگی ها به کارگران و سازمان های کارگر مهاجر که از آنها حمایت می کنند کمک می کند تا از طریق منبع معتبر با کارفرمایان ارتباط برقرار کنند.

این بیماری همه گیر ضرورت شناسایی بهتر سوء استفاده از این برنامه را که کارگران را در موقعیت های آسیب پذیر قرار می دهد و حمایت بهتر از کارگرانی که به دنبال کمک هستند ، شناسایی کرده است. به عنوان بخشی از تلاش های تقویت شده دولت برای حمایت بهتر از کارفرمایان و کارگران برای فصل 2021 ، قابلیت های جدید داده ای که از داده های حقوق و دستمزد استفاده می کند برای شناسایی بهتر موارد کلاهبرداری و ارائه اطلاعات نادرست به کار گرفته می شود و بهبودهایی در خط مشی موقت کارگران خارجی ایجاد شده است. افزودن نمایندگان زنده قادر به ارائه خدمات به چندین زبان. از زمان راه اندازی خط راهنمایی پیشرفته در ماه مارس ، بیش از 400 تماس گیرنده در ارائه گزارش سوء استفاده خود ، به سایر بخشهای مناسب ارجاع داده شده یا به سوالات عمومی در مورد حقوق آنها در کانادا پاسخ داده شده است.

این تغییرات مکمل سایر اقدامات دولت فدرال است که امسال برای حمایت بهتر از کارگران موقت خارجی معرفی شده است. بودجه 2021 مبلغ 49.5 میلیون دلار طی سه سال ، از 2021 تا 2021 ، برای حمایت از سازمان های مبتنی بر جامعه در ارائه برنامه ها و خدمات کارگر مهاجر ، مانند خدمات جهت گیری در هنگام ورود و کمک در شرایط اضطراری و در معرض خطر ، اعلام کرد. از طریق برنامه جدید پشتیبانی کارگران مهاجر. بودجه 2021 نیز 54.9 میلیون دلار طی سه سال ، از 2021 تا 2021 ، برای افزایش بازرسی از کارفرمایان و اطمینان از شرایط کار و دستمزد مناسب کارگران خارجی اعلام کرد. علاوه بر این ، دولت یک صندوق حمایتی اضطراری 35 میلیون دلاری در مزرعه راه اندازی کرد که از کارفرمایانی که برای ارتقاء و بهبود محیط زندگی برای اطمینان از سلامت و سلامت کارگران ، مسکن ارائه می دهند ، حمایت می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.