دولت کانادا مبلغ 182.7 میلیون دلار را به سازمان های شریک برای کمک به کشاورزان در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و بهبود انعطاف پذیری در برابر تغییرات آب و هوایی اعلام می کند.

[ad_1] 22 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا کشاورزان کانادایی بازیگران کلیدی در ایجاد محیط زیست سالم و بخش کشاورزی پایدارتر در کانادا هستند. امروز برای حمایت از کشاورزان در تلاش‌هایشان برای مقابله با تغییرات آب‌وهوایی، محترم ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، به همراه فرانسیس

کد خبر : 169903
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
دولت کانادا مبلغ 182.7 میلیون دلار را به سازمان های شریک برای کمک به کشاورزان در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و بهبود انعطاف پذیری در برابر تغییرات آب و هوایی اعلام می کند.

[ad_1]

22 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

کشاورزان کانادایی بازیگران کلیدی در ایجاد محیط زیست سالم و بخش کشاورزی پایدارتر در کانادا هستند. امروز برای حمایت از کشاورزان در تلاش‌هایشان برای مقابله با تغییرات آب‌وهوایی، محترم ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، به همراه فرانسیس دروین، دبیر پارلمانی وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی و نماینده مجلس در گلنگاری پرسکات-راسل، بودجه فدرال را تا سقف 182.7 میلیون دلار برای 12 سازمان دریافت کننده اعلام کرد تا صندوق اقدام اقلیمی On-Farm را در سراسر کانادا ارائه دهد.

سازمان های دریافت کننده عبارتند از ALUS Canada، BC Investment Agriculture Foundation، Canadian Forage and Grassland Association، Canola Council of Canola، ECOCERT Canada، Manitoba Association of Watersheds، New Brunswick Soil and Crop Improvement Association، Ontario Soil and Crop Improveod Association و Perennia. شرکت، فدراسیون کشاورزی جزیره پرنس ادوارد، تحقیقات کشاورزی مبتنی بر نتایج (RDAR) و اتحادیه محصولات کشاورزی (UPA).

حمایت مستقیم از کشاورزان تحت این مناطق هدف قرار می گیرد:

  • کشت پوششی: به عنوان مثال، پرداخت به ازای هر هکتار برای پوشش فرزندخواندگی یا هزینه های مرتبط مانند بذر و تجهیزات. گیاهان پوششی گیاهانی هستند مانند شبدر و یونجه که برای پوشاندن خاک کاشته می شوند نه برای برداشت.
  • مدیریت نیتروژن: به عنوان مثال، خدمات زراعی برای توسعه برنامه های مدیریت مواد مغذی خاص مزرعه، اصلاح تجهیزات برای کاربرد کود در مزارع، و نمونه برداری و تجزیه خاک.
  • چرای چرخشی: به عنوان مثال، خدمات زراعی برای توسعه طرح‌های مدیریت چرا، حصارهای متقاطع داخلی، زیرساخت‌های سیستم آب، بذر حبوبات و علوفه. چرای چرخشی عبارت است از نگهداری و جابجایی دام از طریق مرتع به منظور بازیابی گیاهان علوفه ای، تعمیق سیستم ریشه و بهبود سلامت خاک.

سازمان‌های دریافت‌کننده در سراسر کشور بودجه را از طریق دریافت‌های درخواستی جداگانه توزیع خواهند کرد. صندوق به رفع موانع بر سر راه پذیرش گسترده‌تر، از جمله هزینه‌های اجرایی اولیه، عدم حفاظت از ریسک، بازده حداقل یا تأخیر سرمایه‌گذاری و دسترسی محدود به اطلاعات و خدمات زراعی کمک خواهد کرد. کشاورزان در سراسر کانادا تشویق می شوند تا از ابزار وب صندوق اقدام آب و هوا در مزرعه برای کشاورزان استفاده کنند تا مشخص کنند کدام سازمان دریافت کننده به بهترین وجه به منطقه جغرافیایی و نیازهای آنها خدمات می دهد.

انتظار می رود فعالیت هایی که از طریق صندوق حمایت می شود تا سال 2024 انتشار گازهای گلخانه ای را تا 2 میلیون تن کاهش دهد. همراه با کانادایی ها و جوامع، دولت کانادا در حال انجام اقدامات واقعی برای مبارزه با تغییرات آب و هوا و ساختن آینده ای قوی و موفق برای همه است. بخش کشاورزی کانادا در حال حاضر 10 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای کانادا را تشکیل می دهد و این پتانسیل را دارد که نقشی کلیدی در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ملی و بهبود انعطاف پذیری آب و هوا داشته باشد.

دولت کانادا بر همکاری به عنوان شریک برای تولیدکنندگان کانادایی متمرکز است زیرا آنها به کانادا کمک می کنند تا اهداف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ملی خود را برآورده کند، از محیط زیست محافظت کند و رقابت کسب و کار کشاورزی و اقتصاد ما را تقویت کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.