دولت کانادا قوانینی را برای حمایت از نسل بعدی هنرمندان و سازندگان کانادایی معرفی می کند.

[ad_1] GATINEAU، 2 فوریه 2022 امروز، محترم پابلو رودریگز، وزیر میراث کانادا، قانون پخش آنلاین را معرفی کرد. (بیل C-11)، که به خدمات پخش آنلاین برای کمک به ایجاد و در دسترس بودن داستان ها و موسیقی کانادایی نیاز دارد. این امر مستلزم آن است که شرکت های پخش آنلاین سهم منصفانه خود را در

کد خبر : 164473
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۳۳
دولت کانادا قوانینی را برای حمایت از نسل بعدی هنرمندان و سازندگان کانادایی معرفی می کند.

[ad_1]

GATINEAU، 2 فوریه 2022

امروز، محترم پابلو رودریگز، وزیر میراث کانادا، قانون پخش آنلاین را معرفی کرد. (بیل C-11)، که به خدمات پخش آنلاین برای کمک به ایجاد و در دسترس بودن داستان ها و موسیقی کانادایی نیاز دارد. این امر مستلزم آن است که شرکت های پخش آنلاین سهم منصفانه خود را در حمایت از هنرمندان کانادایی، درست مانند پخش کننده های سنتی، بپردازند.

برای دهه‌ها، پخش‌کننده‌های کانادایی روی برنامه‌های باورنکردنی کانادایی سرمایه‌گذاری کرده و ما را با برنامه‌های کانادایی آشنا کرده‌اند که بسیاری از ما عاشق آن‌ها هستیم. ما قوانین خود را به‌روزرسانی می‌کنیم تا پخش‌کنندگان آنلاین باید به روشی مشابه و عادلانه مشارکت کنند.

قانون پخش آنلاین دقیقاً این کار را انجام می دهد. این برنامه پخش آنلاین را تحت قوانین و الزامات مشابهی مانند پخش کننده های سنتی ما قرار می دهد.

این قانون تضمین می‌کند که سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی و داستان‌های کانادایی را به نمایش بگذارند و از سازندگان و تولیدکنندگان ما حمایت کنند. این باعث می شود که برنامه های هنرمندان با استعداد به هر دو زبان رسمی برای کانادایی ها قابل دسترس تر شود. این شامل هنرمندانی می شود که در حال حاضر با موانع سیستمی مانند هنرمندان بومی و نژادپرستانه و هنرمندان دارای معلولیت روبرو هستند.

این لایحه برای تک تک کانادایی ها اعمال نمی شود، بلکه برای پلتفرم های استریم که برنامه های تجاری را پخش می کنند، اعمال می شود. لازم است این پلتفرم ها در ساخت سریال ها، موسیقی و فیلم های کانادایی مشارکت داشته باشند. این اطمینان حاصل می کند که برنامه ها به کانادایی ها نمایش داده می شود.

پخش آنلاین نحوه ایجاد، کشف و مصرف فرهنگ خود را تغییر داده است و زمان آن رسیده است که سیستم خود را به روز کنیم تا آن را منعکس کنیم.

رویکرد پیشنهادی ما منعطف، منصفانه و مدرن است. این امر منجر به افزایش سرمایه‌گذاری در فرهنگ کانادا و حمایت از مشاغل در این صنعت می‌شود، در حالی که تضمین می‌کند داستان‌های کانادایی برای نسل‌های بعدی در کانادا و در سراسر جهان به اشتراک گذاشته می‌شوند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.