دولت کانادا قرارداد کشتی های یدک کش اضطراری دریایی در ساحل غربی را تمدید کرد

[ad_1] 5 نوامبر 2021 اتاوا، انتاریو – دولت کانادا متعهد به حفاظت از دریانوردان و محیط زیست دریایی در ساحل غربی، از جمله جوامع ساحلی بومی و آب های اطراف است. برای ادامه اجرای این تعهد، دولت کانادا در حال توسعه یک رویکرد ملی بلندمدت برای یدک کشی اضطراری دریایی است که به عنوان استراتژی

کد خبر : 125526
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
دولت کانادا قرارداد کشتی های یدک کش اضطراری دریایی در ساحل غربی را تمدید کرد

[ad_1]

5 نوامبر 2021

اتاوا، انتاریو – دولت کانادا متعهد به حفاظت از دریانوردان و محیط زیست دریایی در ساحل غربی، از جمله جوامع ساحلی بومی و آب های اطراف است.

برای ادامه اجرای این تعهد، دولت کانادا در حال توسعه یک رویکرد ملی بلندمدت برای یدک کشی اضطراری دریایی است که به عنوان استراتژی ملی بکسل اضطراری شناخته می شود، که شامل توصیه هایی در مورد چگونگی برآورده کردن بهترین شرایط یدک کشی اضطراری در تمام سواحل است. این استراتژی نیازهای منطقه ای، دیدگاه های مردم بومی، شرکا و ذینفعان و درس های آموخته شده از عقاب اقیانوس اطلس و کلاغ اقیانوس اطلس، که دو کشتی یدک کش اضطراری هستند که توسط دولت اجاره شده اند و در حال حاضر در سواحل بریتیش کلمبیا مستقر هستند.

به عنوان بخشی از طرح حفاظت از اقیانوس‌ها، این دو کشتی از اواخر سال 2018 به صورت استراتژیک در آب‌های بریتیش کلمبیا قرار گرفته‌اند و به گارد ساحلی کانادا کمک می‌کند تا کشتی‌های مورد نیاز برای پاسخ به حوادث مربوط به کشتی‌های بزرگ در سواحل غربی را در اختیار داشته باشد. را کلاغ اقیانوس اطلس در صحنه حضور داشت و همچنان نقش اساسی را در این حادثه در جریان دارد M/V زیم کینگستون در نزدیکی ویکتوریا بزرگ، جزیره ونکوور.

امروز، دولت کانادا از تمدید یک ساله قرارداد اجاره دو کشتی بکسل اضطراری خبر داد. تمدید این قرارداد یک اقدام موقت است در حالی که دولت فدرال تعیین می کند که چگونه می تواند قابلیت بکسل اضطراری پایدار را ارائه دهد. ارزش افزوده 20 میلیون دلار است.

به عنوان بخشی از تعهد خود به حفاظت از آب‌های بومی و جوامع ساحلی، دولت کانادا با مردم بومی در سال قبل از میلاد کار می‌کند تا اطمینان حاصل کند که بینش و تخصص آنها در برنامه‌ریزی، واکنش و حفاظت دریانوردان و محیط زیست دریایی، از جمله در بکسل اضطراری منعکس می‌شود. . گارد ساحلی کانادا همکاری خود را با افراد بومی در زمینه آموزش ایمنی و واکنش دریایی تقویت کرده است و ما از نزدیک برای گسترش گارد ساحلی کانادا در BC برای حمایت از جوامع بومی همکاری کردیم.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.