دولت کانادا قرارداد پشتیبانی ضمن خدمت را برای سیستم هشدار شمال اعطا می کند

[ad_1] امروز، خدمات عمومی و تدارکات کانادا، به نمایندگی از وزارت دفاع ملی، قراردادی را به شرکت Nasittuq، یک شرکت متعلق به Inuit، برای بهره برداری و نگهداری از سیستم هشدار شمال (NWS) اعطا کرد. NWS یک سیستم راداری متشکل از زنجیره ای از ایستگاه های راداری از راه دور در قطب شمال است که

کد خبر : 163371
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
دولت کانادا قرارداد پشتیبانی ضمن خدمت را برای سیستم هشدار شمال اعطا می کند

[ad_1]

امروز، خدمات عمومی و تدارکات کانادا، به نمایندگی از وزارت دفاع ملی، قراردادی را به شرکت Nasittuq، یک شرکت متعلق به Inuit، برای بهره برداری و نگهداری از سیستم هشدار شمال (NWS) اعطا کرد.

NWS یک سیستم راداری متشکل از زنجیره ای از ایستگاه های راداری از راه دور در قطب شمال است که نظارت هوافضایی از رویکردهای شمالی کانادا و ایالات متحده را فراهم می کند. از آنجایی که اثرات تغییرات آب و هوایی قطب شمال را برای همه قابل کشتیرانی تر می کند، و به عنوان یک شریک قوی در NORAD، ما باید توانایی خود را برای نظارت بر فعالیت ها در شمال کانادا حفظ کرده و بهبود بخشیم، که ما را قادر می سازد در صورت نیاز اقدام کنیم.

این قرارداد جدید برای دوره اولیه هفت ساله است و ارزش آن 592 میلیون دلار (527 میلیون دلار قبل از مالیات) است. این قرارداد همچنین شامل چهار دوره اختیار دو ساله به ارزش کلی 1.3 میلیارد دلار (1.1 میلیارد دلار قبل از مالیات) است.

بر اساس این قرارداد، Nasittuq مسئولیت تعمیر و نگهداری پیشگیرانه و اصلاحی NWS را بر عهده خواهد داشت و اطمینان حاصل می کند که داده های رادار NWS برای پشتیبانی از عملیات NORAD و DND/CAF همیشه در دسترس است. این شامل پشتیبانی کامل لجستیک، نظارت بر زیرساخت و محیط زیست، مهندسی و مدیریت مواد چرخه عمر، و مدیریت برنامه و پروژه عمومی است.

یک دوره انتقال بین پیمانکار موجود، Raytheon Canada Limited، و Nasittuq از 1 آوریل 2022 آغاز می شود و انتظار می رود تا 30 سپتامبر 2022 تکمیل شود.

NWS سابقه طولانی و موفقی داشته است که تا حد زیادی به دلیل دخالت صنعت Inuit و Inuit است. به همین دلیل است که DND، در ارتباط با Crown-Indigenous Relations و Northern Affairs Canada، Indigenous Services Canada و Public Services and Procurement Canada، مجدانه برای مشاوره، مشارکت و شامل شرکت های Inuit در سراسر این فرآیند رقابتی کار کرده است.

خط‌مشی محتوای کانادا و تعهدات کانادا تحت توافق‌نامه‌های جامع ادعای زمین از جمله هیئت خزانه‌داری اخیر کانادا صادر شده است. دستورالعمل قراردادهای دولتی در منطقه سکونتگاه نوناووت این قرارداد برای ایجاد شغل، نوآوری و رشد در کانادا با تمرکز بر مزایای اینویت و جوامع شمالی اعمال می شود.

این فرآیند نشان دهنده تعهد دولت کانادا به تجدید و تقویت روابط اقتصادی خود با اینویت و اطمینان از بهره مندی جوامع اینوئیت از تدارکات فدرال در اینویت نونانگات است.

انتظار می رود که Nasittuq کار بر روی قرارداد بهره برداری و تعمیر و نگهداری را در اول آوریل 2022 آغاز کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.