دولت کانادا قرارداد عذرخواهی و غرامت برای معدن غول پیکر را با Yellowknives Dene First Nation امضا کرد

[ad_1] 13 آگوست 2021-Yellowknife ، سرزمین های شمال غربی-روابط بومی تاج و امور شمالی کانادا رفع اشتباهات تاریخی و همکاری مشترک برای تجدید روابط ، کلید پیشرفت آشتی با مردم ملل اول در کانادا است. دولت کانادا و Yellowknives Dene First Nation با هم برای بررسی میراث معدن غول پیکر و تعیین راهی برای پیشبرد

کد خبر : 90519
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲
دولت کانادا قرارداد عذرخواهی و غرامت برای معدن غول پیکر را با Yellowknives Dene First Nation امضا کرد

[ad_1]

13 آگوست 2021-Yellowknife ، سرزمین های شمال غربی-روابط بومی تاج و امور شمالی کانادا

رفع اشتباهات تاریخی و همکاری مشترک برای تجدید روابط ، کلید پیشرفت آشتی با مردم ملل اول در کانادا است. دولت کانادا و Yellowknives Dene First Nation با هم برای بررسی میراث معدن غول پیکر و تعیین راهی برای پیشبرد آشتی همکاری می کنند.

امروز ، طرفین سه توافق نامه را با هدف تجدید روابط ما و حرکت به جلو برای رسیدگی به میراث معدن و تأمین منافع اجتماعی و اقتصادی در نتیجه پروژه اصلاح غول پیکر معدن امضا کردند.

مذاکرات برای اولین بار در ژانویه و فوریه 2021 با تجمع جامعه و ملاقات بین روسای Yellowknives Dene First Nation و وزیر روابط بومیان تاج و تخت کارولین بنت و وزیر امور شمالی دانیل وندال آغاز شد.

این سه توافقنامه ، به نام توافقنامه پروتکل فرایند همکاری ، تفاهم نامه همکاری و موافقت نامه مزایای جامعه ، توسط کانادا و Yellowknives Dene First Nation توسعه یافته است.

توافقنامه پروتکل فرآیند همکاری نحوه کار مشترک کانادا و Yellowknives Dene First Nation برای رسیدگی به درخواست عذرخواهی و جبران خسارت در مورد عملیات تاریخی سایت معدن غول پیکر را راهنمایی می کند.

در یادداشت همکاری شرح داده می شود که چگونه روابط بین بومیان تاج و امور شمالی کانادا و Yellowknives Dene First Nation ، به همراه دیگر شرکای فدرال ، برای رسیدگی به اولویت های زیست محیطی ، اقتصادی و اجتماعی ناشی از آثار میراث معدنی همکاری خواهند کرد.

توافقنامه مزایای جامعه چگونگی همکاری تیم پروژه و Yellowknives Dene برای کمک به ملت اول برای دستیابی به مزایای اجتماعی و اقتصادی از پروژه اصلاح ، بیان می کند. این توافق نامه شامل 20 میلیون دلار سرمایه در طول 10 سال برای حمایت از ظرفیت سازی در مرحله بهبودی فعال و مدیریت تطبیقی ​​پروژه احیای معدن غول پیکر است. هدف موافقت نامه این است که نسبت به تعهدات بلند مدت پروژه ، اطمینان بیشتری به ملت اول ارائه دهد.

یک توافقنامه اضافی ، به نام توافقنامه چارچوب تدارکات ، در ماه های آینده نهایی می شود و درک مشترکی از نحوه همکاری کانادا و Yellowknives Dene First Nation در امور تدارکات را تضمین می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.