دولت کانادا قراردادهایی را برای طراحی و ساخت مرکز تصدی علوم آتلانتیک منعقد می کند و فرصت هایی را برای مشاغل بومی فراهم می کند.

[ad_1] 20 دسامبر 2021 – مونکتون، نیوبرانزویک – خدمات عمومی و تدارکات کانادا ایجاد زیرساخت های علمی در سطح جهانی برای پیشرفت علم برای کانادایی ها از طریق آزمایشگاه‌های کانادا، دولت کانادا به دانشمندان فدرال امکاناتی در سطح جهانی، نوآورانه و مشترک ارائه می‌کند تا بتوانند تحقیقات علمی پیشرو را امروز و آینده دنبال کنند.

کد خبر : 145176
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
دولت کانادا قراردادهایی را برای طراحی و ساخت مرکز تصدی علوم آتلانتیک منعقد می کند و فرصت هایی را برای مشاغل بومی فراهم می کند.

[ad_1]

20 دسامبر 2021 – مونکتون، نیوبرانزویک – خدمات عمومی و تدارکات کانادا

ایجاد زیرساخت های علمی در سطح جهانی برای پیشرفت علم برای کانادایی ها

از طریق آزمایشگاه‌های کانادا، دولت کانادا به دانشمندان فدرال امکاناتی در سطح جهانی، نوآورانه و مشترک ارائه می‌کند تا بتوانند تحقیقات علمی پیشرو را امروز و آینده دنبال کنند.

امروز، محترم دومینیک لبلانک و ژینت پتیپاس تیلور، به نمایندگی از فیلومنا تاسی، وزیر خدمات عمومی و تدارکات، قراردادی به ارزش 23.6 میلیون دلار با معماران دیاموند اشمیت برای ارائه خدمات طراحی و یک قرارداد 5.8 میلیون دلاری با پومر اعلام کردند. برای مدیریت ساخت و ساز اولیه برای توسعه مجدد مرکز تصدی علوم آتلانتیک. انتظار می رود ارزش قرارداد مدیریت ساخت و ساز کمی بیش از 300 میلیون دلار به عنوان کار اضافی باشد که انتظار می رود حداقل 200 شغل ایجاد و حفظ کند که از اقتصاد محلی و اطراف حمایت می کند.

هر دو قرارداد شامل طرح‌های مشارکت بومی است که بیش از 60 میلیون دلار به مشاغل و جوامع بومی در نیوبرانزویک سرازیر خواهد شد.

مرکز علمی آتلانتیک، دانشمندان فدرال را که برای حفاظت و حفظ اکوسیستم‌های آب شیرین و ساحلی اقیانوس اطلس تلاش می‌کنند گرد هم می‌آورد و دانشمندانی از شیلات و اقیانوس‌ها کانادا، محیط‌زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا، آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا و شورای تحقیقات ملی کانادا را در خود جای خواهد داد. آژانس فضایی کانادا نیز شریک مجازی خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود کار آماده‌سازی و ساخت سایت در سال 2022 آغاز شود و کار گسترده‌تر در سال 2023 آغاز شود. این پروژه تا سال 2030 تکمیل خواهد شد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.