دولت کانادا قانونی را برای حمایت از کارگران با ده روز مرخصی استعلاجی با حقوق، محافظت از کارکنان مراقبت های بهداشتی و پایان دادن به مبارزه با COVID-19 ارائه می کند.

26 نوامبر 2021 گاتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا همه گیری COVID-19 تعدادی از مسائلی را که کانادایی ها در محل کار خود با آن مواجه هستند برجسته کرده است. بسیاری از کانادایی ها مجبور شده اند بین ماندن در خانه در هنگام بیماری یا توانایی پرداخت اجاره بها و مواد غذایی یکی را

کد خبر : 134706
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
دولت کانادا قانونی را برای حمایت از کارگران با ده روز مرخصی استعلاجی با حقوق، محافظت از کارکنان مراقبت های بهداشتی و پایان دادن به مبارزه با COVID-19 ارائه می کند.


26 نوامبر 2021 گاتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا

همه گیری COVID-19 تعدادی از مسائلی را که کانادایی ها در محل کار خود با آن مواجه هستند برجسته کرده است. بسیاری از کانادایی ها مجبور شده اند بین ماندن در خانه در هنگام بیماری یا توانایی پرداخت اجاره بها و مواد غذایی یکی را انتخاب کنند. بسیاری از کارکنان مراقبت‌های بهداشتی، کسانی که به آنها کمک می‌کنند و کانادایی‌هایی که به دنبال مراقبت‌های پزشکی هستند، هنگام تلاش برای ارائه یا دسترسی به خدمات بهداشتی، ارعاب را تجربه کرده‌اند یا از آن ترس داشته‌اند.

امروز، محترم سیموس اوریگان جونیور، وزیر کار، و محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، قانونی را معرفی کردند که این قانون را اصلاح می کند. قانون کار کانادا ارائه ده روز مرخصی استعلاجی با حقوق در سال برای کارگران بخش خصوصی تحت نظارت فدرال. این قانون همچنین اصلاح خواهد کرد کد جنایی برای افزایش حفاظت از کارکنان مراقبت های بهداشتی و اطمینان از دسترسی ایمن و بدون مانع به خدمات بهداشتی.

دسترسی به مرخصی استعلاجی با حقوق کلیدی برای بهبود اقتصادی کانادا و تقویت شبکه ایمنی اجتماعی است که کانادایی ها به آن متکی هستند. در سال 2019، دولت سه روز مرخصی شخصی با حقوق تعیین کرد که کارگران تحت نظارت فدرال در صورت بیماری می توانند از آن استفاده کنند. در طول همه‌گیری، دولت مزایای بیماری بهبودی کانادا را برای کارگران بدون مرخصی استعلاجی با حقوق کارفرما معرفی کرد. اکنون، حرکت رو به جلو با ده روز مرخصی استعلاجی دائمی با حقوق، از درآمد، شغل و سلامت کارگران محافظت می کند، زیرا مبارزه با COVID-19 را به پایان می رسانیم.

دولت برای اجرای این قانون با کارفرمایان و کارگران تحت نظارت فدرال مشورت خواهد کرد. علاوه بر این، دولت استان ها، مناطق و سایر ذینفعان ذینفع را برای تدوین یک برنامه اقدام ملی برای قانونگذاری مرخصی استعلاجی استحقاقی در سراسر کشور، با رعایت صلاحیت استانی-سرزمینی و به وضوح نیازهای منحصر به فرد صاحبان مشاغل کوچک، تشکیل خواهد داد.

هر کس در هنگام جستجو یا ارائه خدمات بهداشتی سزاوار ایمنی است. کارکنان مراقبت های بهداشتی و کسانی که به آنها کمک می کنند باید بتوانند وظایف خود را بدون ترس از تهدید یا ارعاب انجام دهند و همه باید بتوانند با خیال راحت به مراقبت های پزشکی دسترسی داشته باشند. اصلاحات پیشنهادی به کد جنایی همچنین به نگرانی های دیرینه متخصصان پزشکی، مانند کسانی که خدمات سقط جنین ارائه می دهند، در مورد توانایی آنها برای کار در محیطی عاری از خشونت و تهدید پاسخ می دهند.

این اصلاحات برای محافظت از کارکنان مراقبت های بهداشتی و افرادی که به دنبال خدمات بهداشتی هستند، یک جرم ارعاب جدید ایجاد می کند. این بدان معناست که افرادی که از ترس برای متوقف کردن کارمند مراقبت‌های بهداشتی استفاده می‌کنند یا کسانی که به آنها در انجام وظایف خود کمک می‌کنند یا مانع از دریافت خدمات بهداشتی می‌شوند، می‌توانند به جرم پیشنهادی جدید متهم شوند و در صورت مجرم شناخته شدن، مشمول مجازات شوند. تا 10 سال زندان.

این اصلاحات همچنین یک جرم خاص را ایجاد می کند که مانع از دسترسی هر فرد به مراکز درمانی می شود. علاوه بر این، مقررات جدید مجازات ایجاد خواهد شد که دادگاه ها را ملزم می کند تا مجازات های جدی تری را برای مجرمانی که کارکنان مراقبت های بهداشتی درگیر وظایف خود را هدف قرار می دهند یا دیگران را از دریافت خدمات بهداشتی ممانعت می کنند، در نظر بگیرند.

دولت کانادا متعهد به حمایت و دفاع از آن است منشور حقوق و آزادی های کانادااز جمله آزادی بیان و اجتماعات مسالمت آمیز. آزادی کانادایی ها برای ابراز نگرانی و اعتراض به شیوه ای امن و مسالمت آمیز، و همچنین آزادی کارگران برای انجام اقدامات کارگری، با این تغییرات پیشنهادی در قانون کیفری کانادا محترم شمرده می شود.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.