دولت کانادا فرصت های خدمات داوطلبانه را برای جوانان کانادایی گسترش می دهد

[ad_1] فراخوان سازمان خدمات کانادا برای پیشنهادات با هدف ایجاد بیش از 23000 فرصت است8 فوریه 2021 اتاوا، انتاریو اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا جوانان از جمله افرادی بودند که بیشترین آسیب را از تأثیرات اقتصادی COVID-19 وارد کردند و دولت کانادا از مشارکت آنها در همه جنبه های بهبود اقتصادی کانادا اطمینان حاصل می

کد خبر : 167668
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۲۳
دولت کانادا فرصت های خدمات داوطلبانه را برای جوانان کانادایی گسترش می دهد

[ad_1]

فراخوان سازمان خدمات کانادا برای پیشنهادات با هدف ایجاد بیش از 23000 فرصت است

8 فوریه 2021 اتاوا، انتاریو اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

جوانان از جمله افرادی بودند که بیشترین آسیب را از تأثیرات اقتصادی COVID-19 وارد کردند و دولت کانادا از مشارکت آنها در همه جنبه های بهبود اقتصادی کانادا اطمینان حاصل می کند.

مرکز این رویکرد، سپاه خدمات کانادا (CSC) است که مشارکت مدنی را در میان جوانان 15 تا 30 ساله از طریق دسترسی به فرصت های خدمات داوطلبانه معنادار ترویج می کند. جوانان همچنین می توانند برای رهبری پروژه های خدماتی خود، کمک های مالی خرد دریافت کنند. از زمان راه اندازی آن در سال 2018، CSC بیش از 4800 کمک مالی خرد توزیع کرده و بیش از 19000 محل خدمت را در جوامع در سراسر کشور مدیریت کرده است. CSC با 99 سازمان محلی و منطقه ای و 14 سازمان ملی برای ارائه فرصت های خدمات منحصر به فرد برای جوانان کار کرده است.

امروز، Marci Ien، وزیر زنان و برابری جنسیتی و جوانان، یک فراخوان آزاد چند جریانی برای پیشنهادات (CFP) راه‌اندازی کرد که بر موفقیت‌های گذشته برنامه CSC با گسترش دامنه آن و مشارکت بیشتر جوانان کانادایی از ساحل تا ساحل به ساحل.

این CFP مشارکت سازمان‌هایی را که بر جمعیت‌های بومی و کم‌خدمت‌شده تمرکز دارند و توسط آن‌ها نمایندگی می‌شوند، اولویت می‌دهد. موضوعات مهم برای جوانان از جمله آشتی، ساختن یک کانادا فراگیر، حفظ محیط زیست، تقویت تاب آوری و سایر موضوعاتی که شرکت کنندگان جوانان برای خود و جوامعشان مهم تشخیص می دهند را هدف قرار خواهد داد.

سازمان‌هایی که تجربه کار با یا ارائه برنامه‌نویسی برای جوانان کانادایی را دارند، تشویق می‌شوند که در آن شرکت کنند [canada.ca/en/services/youth/canada-service-corps/call-proposal.html] تا 22 مارس 2022، از طریق هر یک از چهار جریان زیر:

  • موقعیت های خدمات ملی
  • مکان های خدمات منطقه ای
  • کمک های مالی خرد
  • تنوع کمک های مالی خرد

دولت کانادا از یک جنبش ملی برای ایجاد فرهنگ خدمات در کانادا با توانمندسازی جوانان برای مشارکت در فرصت‌های منحصربه‌فرد برای تمرین رهبری، کسب تجربیات ارزشمند، یادگیری مهارت‌های جدید و رشد شبکه‌های شخصی و حرفه‌ای خود حمایت می‌کند. سپاه خدمات کانادا یکی از بسیاری از طرح‌های فدرال است که با هدف کمک به جوانان برای ایجاد آینده‌ای بهتر برای خود، خانواده‌ها و جوامعشان انجام می‌شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.