دولت کانادا فراخوان پیشنهادی را برای حمایت از تلاش‌های حفاظت از دریا در سراسر کانادا راه‌اندازی می‌کند

[ad_1] 15 دسامبر 2021 اتاوا، انتاریو – با تأثیرات ویرانگر تغییرات آب و هوایی که در سراسر جهان به نمایش گذاشته شده است، دولت کانادا بیش از هر زمان دیگری متعهد به همکاری با صنعت، دولت ها و جوامع در سراسر کشور برای حفاظت و احیای اقیانوس های ما است. اقیانوس‌های کانادا میزبان گونه‌ها، زیستگاه‌ها

کد خبر : 142964
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
دولت کانادا فراخوان پیشنهادی را برای حمایت از تلاش‌های حفاظت از دریا در سراسر کانادا راه‌اندازی می‌کند

[ad_1]

15 دسامبر 2021

اتاوا، انتاریو – با تأثیرات ویرانگر تغییرات آب و هوایی که در سراسر جهان به نمایش گذاشته شده است، دولت کانادا بیش از هر زمان دیگری متعهد به همکاری با صنعت، دولت ها و جوامع در سراسر کشور برای حفاظت و احیای اقیانوس های ما است. اقیانوس‌های کانادا میزبان گونه‌ها، زیستگاه‌ها و اکوسیستم‌های متنوعی هستند که برای رشد به کمک ما نیاز دارند. آنها خانواده های ما را تغذیه می کنند، از صنایع مهم حمایت می کنند و همه ما را به هم متصل می کنند.

کانادا در شش سال گذشته پیشرفت قابل توجهی در حفاظت از دریا داشته است و با ایجاد مناطق حفاظت شده دریایی و پناهگاه های دریایی در آب های کانادا، از نزدیک به 14 درصد از اقیانوس های ما محافظت می کند. ما از عناصر حیاتی دریایی از جمله غلظت های مرجانی، صخره های اسفنجی و دیگر زیستگاه های مهم دریایی که به ذخایر ماهی و اکوسیستم سالم کمک می کنند، محافظت می کنیم.

در حالی که راه درازی را پیموده ایم، کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد. به همین دلیل است که امروز، جویس موری، وزیر شیلات، اقیانوس‌ها و گارد ساحلی کانادا، یک فراخوان ملی برای پیشنهادات برای تامین مالی پروژه‌های حفاظت و مدیریت اقیانوس در کانادا از طریق برنامه مشارکت مدیریت اقیانوس‌ها راه‌اندازی کرد.

این اولین فراخوان ملی برای پیشنهادات تحت این برنامه است که از امروز شروع به دسترسی آزاد به حداقل 5 میلیون دلار بودجه برای پروژه های واجد شرایط حفاظت از دریا در سراسر کشور می کند. علاوه بر این بودجه، 20 میلیون دلار برای توافقنامه های خاص برای حمایت از حفاظت و برنامه ریزی اقیانوس ها در مناطق سراسر کانادا توزیع می شود. این فرصت‌ها از طریق سرمایه‌گذاری تاریخی 976.8 میلیون دلاری بودجه 2021 در تلاش‌های حفاظت از دریا برای حفاظت از 25 درصد اقیانوس‌های کانادا تا سال 2025 امکان‌پذیر شده است و تا سال 2030 به 30 درصد می‌رسد.

دستیابی به اهداف بلندپروازانه حفاظت از محیط های دریایی ما به زمان، تلاش و همکاری نیاز دارد. با همکاری با دولت‌های استانی، منطقه‌ای و بومی، با حمایت شرکای حفاظت از محیط زیست و سازمان‌هایی که با انگیزه‌های یکسان هستند، می‌توانیم اقیانوس‌های خود را برای نسل‌های آینده حفظ و احیا کنیم.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.