دولت کانادا فراخوان سالانه پیشنهادی را برای کمک به حفاظت از مکان‌های میراثی راه‌اندازی می‌کند

[ad_1] در مجموع تا 2 میلیون دلار تحت برنامه ملی اشتراک هزینه پارک های کانادا برای مکان های میراث در سال 2022-23 در دسترس خواهد بود. 29 نوامبر 2021 اتاوا، آژانس انتاریو پارکز کانادا دولت کانادا متعهد به حفاظت و حفاظت از اماکن میراثی در کانادا است. این مکان‌های غیرقابل جایگزین میراث غنی و متنوع

کد خبر : 135965
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
دولت کانادا فراخوان سالانه پیشنهادی را برای کمک به حفاظت از مکان‌های میراثی راه‌اندازی می‌کند

[ad_1]

در مجموع تا 2 میلیون دلار تحت برنامه ملی اشتراک هزینه پارک های کانادا برای مکان های میراث در سال 2022-23 در دسترس خواهد بود.

29 نوامبر 2021 اتاوا، آژانس انتاریو پارکز کانادا

دولت کانادا متعهد به حفاظت و حفاظت از اماکن میراثی در کانادا است. این مکان‌های غیرقابل جایگزین میراث غنی و متنوع کشور ما را منعکس می‌کنند و فرصتی را برای کانادایی‌ها فراهم می‌کنند تا درباره تاریخ متنوع ما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

امروز، محترم استیون گیلبولت، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا و وزیر مسئول پارک های کانادا، فراخوان طرح های پیشنهادی برای برنامه ملی اشتراک هزینه پارک های کانادا برای مکان های میراث را راه اندازی کرد. برای سال‌های 2022-23، در مجموع تا 2 میلیون دلار برای کمک به حفاظت از مکان‌های تاریخی ملی، فانوس‌های دریایی میراث فرهنگی و ایستگاه‌های راه‌آهن میراث موجود است.

برنامه اشتراک هزینه یک برنامه مشارکتی است که به موجب آن می توان تا 50 درصد از هزینه های واجد شرایطی که در حفاظت و ارائه مکان های میراثی متحمل شده است، بازپرداخت کرد. بودجه برای مکان های میراثی که به طور رسمی توسط دولت فدرال به رسمیت شناخته شده اند، اما اداره نمی شوند، در دسترس است. بودجه پروژه کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که این سایت ها پر جنب و جوش باقی می مانند و از گردشگری و ایجاد شغل در جامعه حمایت می کنند. همچنین توجه ویژه ای به پروژه هایی داده می شود که به دنبال نمایش بهتر تنوع و پیچیدگی تاریخ کانادا، رسیدگی به اثرات تغییرات آب و هوایی، یا دسترسی به مکان های میراث فرهنگی هستند. به عنوان یک پروژه آزمایشی در این دور از بودجه و برای درک بهتر نیازهای مکان‌های میراثی که توسط سازمان‌های بومی اداره می‌شوند، پروژه‌هایی که به طور کامل الزامات برنامه عادی را برآورده نمی‌کنند، ممکن است در نظر گرفته شوند.

مکان های میراثی لحظات تعیین کننده در داستان کانادا را به تصویر می کشند. آنها با هم داستان های ما را بیان می کنند و ما را به گذشته خود متصل می کنند و درک ما را از خود، یکدیگر و کشورمان غنی می کنند. مکان‌های تاریخی ملی، فانوس‌های دریایی میراث فرهنگی و ایستگاه‌های راه‌آهن میراث، طیف وسیعی از مزایای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی را برای جوامع خود فراهم می‌کنند.

آخرین مهلت ارسال درخواست 7 ژانویه 2022 است. اطلاعات بیشتر و فرم های درخواست در وب سایت پارکس کانادا موجود است.

-30-

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.